2017-11-26, 09:25
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Verkligen. Detta är oacceptabelt, oavsett vilken drog det rör sig om.

@TS: Var skedde detta? I Sverige eller utomlands?
En av Göteborgs sämre förorter.
Citera
2017-11-26, 09:30
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
En av Göteborgs sämre förorter.
Jäklar. Jag sysslar själv inte med heroin, men det är ändå väldigt otrevligt att höra att sådant försiggår i staden där jag växte upp.
Citera
2017-11-26, 09:35
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Jäklar. Jag sysslar själv inte med heroin, men det är ändå väldigt otrevligt att höra att sådant försiggår i staden där jag växte upp.
Tyckte också det var smått obehagligt. Killen som sålde det verkade tycka att han gjorde sina klienter en stor tjänst som kunde erbjuda dessa varorna också. Jävligt synd att de blandat skiten innan dom kom in i landet, colan verkar vara prima kvalité och samma med heroinet.

Tänkte bjuda grannen på en lina cola förut, men nu har jag bara den här sorten kvar och killen har ju aldrig använt opiater så han får bli utan den här gången.
Citera
2017-11-26, 09:59
Medlem
pizzaslajsens avatar
Låter som ett typiskt negerbeteende att utgå ifrån att alla vill bli helt fucked up. Är inte 8-ball-blandningar väldigt farliga för de som är ovana?
Citera
2017-11-26, 10:36
Medlem
sms... smart!

att han säljer blandat visar att det är en idiot, allrahelst om han inte säger det innan.

köper man h så ska det vara h.
Citera
2017-11-26, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av judospark
sms... smart!

att han säljer blandat visar att det är en idiot, allrahelst om han inte säger det innan.

Håller med. Fattar ej varför folk ska banka skit hela tiden.
Citera
2017-11-26, 12:11
Medlem
Wigilantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av judospark
sms... smart!

Här ute används burners således ingen skada skedd genom sms-kommunikation.
Fick besök av killen nyss, han gav mig en ny tampong med annat innehåll (ren heroinbas, heroin #3?)
Så nu är skiten tillbaka i någon annans händer.
Citera
2017-11-26, 14:21
Medlem
Bleppe_Bfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wigilante
Nu undrar jag: är det någon som någonsin stött på cola blandat med vitt heroin förut?

Låter som speedball men med fentanyl istället för heroin.

https://en.wikipedia.org/wiki/Speedball_(drug)
https://en.wikipedia.org/wiki/%CE%91-Methylfentanyl

Vitt heroin på våra breddgrader är lika sällsynt som kokapasta eller ens rent kokain, det är startprodukten innan de börjar späda ut det med grejer. Istället för tjära och kåda så blir det olika typer av RC, om det inte är helt syntetiskt.
Senast redigerad av Bleppe_Bf 2017-11-26 kl. 14:51.
Citera
2017-11-26, 15:17
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaslajsen
Låter som ett typiskt negerbeteende att utgå ifrån att alla vill bli helt fucked up. Är inte 8-ball-blandningar väldigt farliga för de som är ovana?

En "eight ball" är en viktenhet(rätt ord?) - närmare bestämt 3.5g utav valfri drog. Främst meth/koks.

Men "speed ball" däremot, är ju blandningen med koks/heroin. Och jo, det är stor risk för att du överdoserar heroinet eftersom det ruset sitter i mycket längre än kokainets. Denna blandningen är ju jävligt skön IV hursomhelst!
Citera
2017-12-01, 03:54
Medlem
zero414s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitnessTheFitness
En "eight ball" är en viktenhet(rätt ord?) - närmare bestämt 3.5g utav valfri drog. Främst meth/koks.

Men "speed ball" däremot, är ju blandningen med koks/heroin. Och jo, det är stor risk för att du överdoserar heroinet eftersom det ruset sitter i mycket längre än kokainets. Denna blandningen är ju jävligt skön IV hursomhelst!

Håller med! Ger skön kick men väldigt riskabelt även för en van heroinst .
Citera
2017-12-02, 20:25
Medlem
PaperHouses avatar
heroin subkutant?

Fördelar och nackdelar? Är själv rätt svår att sätta IV på så kan detta vara en lösning när man tröttnar på att leta efter vener kanske?
Citera
2017-12-02, 20:36
Medlem
Knappast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här