2018-03-14, 14:17
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
En "bekant" köpte en 0,6:a bra brunt för 509 som rann riktigt fint på folie och även fast hen tagit 8mg Buprenorfin igår gav det ändå riktigt bra effekt så kan tänka mig att utan bup i 3-5 dagar så är det här riktiga kanon grejer. Mörkbrunt i färgen och smaka ok. Inte som så bra brukar men gav ändå väldigt bra effekt. Ibga snål bollar heller. För 700:- får hen 1,3g ubgefär.

Tycker bra grejer slår igenom subben helt ok faktiskt, känns som att receptorerna fylls på lite mer korrekt; sub gör sin grej men når liksom inte hela vägen och det är väl det som är lite poängen med det. Nu tar jag sällan sub eftersom jag får noll och ingen effekt av det mer än att bli "typ" frisk om jag är dålig och det duger ju för det mesta, man är inte så kräsen numera.

Nä, att bli frisk när man är dålig kan ge ett sju helsikes rus i sig; bara grejen - att ha frossa och rysningar från helvetet som inte går att bli kvitt oavsett vad man gör, spyor och ränneskita, kramper och magproblem i allmänhet, och den där världsomfattande ångesten.. urk.
Att då få slängt i sig något som inom loppet av ett par minuter raderar alla symptom och ihop med det ger en värmevåg från kropp till tå, man känner magen stramar till sig och lugnar ner sig, tar ett djupt andetag och kan äntligen ta ett par djupa klunkar av någon god och närande dryck utan att spy upp den.. Ja, ni fattar grejen va?
Det är inget rus men så nära man kan komma i alla fall just vid det tillfället.

Nåväl, apropå ingenting, du skriver inte var i riket din bekant befinner sig? För att ge lite relevans så att säga.. Verkar nämligen som att det snackas lite om torka i olika delar av landet; i de två största städerna finns det risk för ett par skakiga dagar har jag hört ryktas..
Senast redigerad av GlennGBG 2018-03-14 kl. 14:20.
Citera
2018-03-14, 21:28
Medlem
bioweapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Tycker bra grejer slår igenom subben helt ok faktiskt, känns som att receptorerna fylls på lite mer korrekt; sub gör sin grej men når liksom inte hela vägen och det är väl det som är lite poängen med det. Nu tar jag sällan sub eftersom jag får noll och ingen effekt av det mer än att bli "typ" frisk om jag är dålig och det duger ju för det mesta, man är inte så kräsen numera.

Nä, att bli frisk när man är dålig kan ge ett sju helsikes rus i sig; bara grejen - att ha frossa och rysningar från helvetet som inte går att bli kvitt oavsett vad man gör, spyor och ränneskita, kramper och magproblem i allmänhet, och den där världsomfattande ångesten.. urk.
Att då få slängt i sig något som inom loppet av ett par minuter raderar alla symptom och ihop med det ger en värmevåg från kropp till tå, man känner magen stramar till sig och lugnar ner sig, tar ett djupt andetag och kan äntligen ta ett par djupa klunkar av någon god och närande dryck utan att spy upp den.. Ja, ni fattar grejen va?
Det är inget rus men så nära man kan komma i alla fall just vid det tillfället.

Nåväl, apropå ingenting, du skriver inte var i riket din bekant befinner sig? För att ge lite relevans så att säga.. Verkar nämligen som att det snackas lite om torka i olika delar av landet; i de två största städerna finns det risk för ett par skakiga dagar har jag hört ryktas..

I Sthlm rullar det på som vanligt, men verkar ha varit några kranar som "bara" kan få tag på brunt som måste lösas i syra.. Stockholmarna är vana vid att hälla ner pulvret i koppen, spruta i vatten, röra runt lite och värma under och sen i med filter och dra upp och slå i sig. Kanske det kranarna menar med "bara" få tag i brunt - som om det skulle vara något dåligt!

Detta kan dock vara ett eventuellt tecken på en framtida torka: om kranarna föredrar det här "vita" eller vad man nu ska kalla det, som löser sig utan tillsatt syra, men ändå bara får tag på brunt, så kan det vara ett tecken på en kommande torka..

/Bioweapon
Citera
2018-03-16, 11:37
Medlem
a06s avatar
Mitt administrationssätt funkar inte.

Jag tar koppen från ett värmeljus, håller det med en tång/peang, smular i ca 50mg brunt heroin (ingen tolerans) värmer med en lödpenna och låter det bruna flyta lite framåt å tillbaka, inhalerar med ett 1 dm långt rör ca 10mm i diameter. Känner nada. Har Astma så har inte någon yber lungkapacitet, men försöker hålla röken så länge som möjligt. Är det måhända helt knas med en kopp från ett värmeljus, blir ju rök.
Senast redigerad av a06 2018-03-16 kl. 11:40.
Citera
2018-03-16, 12:14
Medlem
smellyproofs avatar
En fråga varför ta heroin? Jag är drogliberal, eller har sunt förnuft som jag ser det, och kan tänka prova opium eller morfin läkemedel om tillfället erbjudet det. Så länge jag håller mig undan själva beroendet.

Men heroin? Det känns som ett stort misslyckande att ens prova det.
Det är väl en drog för misslyckade människor... Hoppas ni klarar er ut ur missbruket.
Senast redigerad av smellyproof 2018-03-16 kl. 12:20.
Citera
2018-03-16, 13:59
Medlem
a06s avatar
Lär ju va fett jobbigt att fastna. Men att testa är väl inte hela världen, finns folk som klarar att hålla bruket på en rekreationell nivå med. Folk söker kickar, en del kastar sig ut för en klippa å skydivar med livet som insats, andra testar/går på heroin. Jag är nyfiken och har bara testa ett par gånger, planerar inte att fasta och är tämligen säker på att jag inte kommer att göra det heller.
Citera
2018-03-16, 15:15
Medlem
Nkpgisits avatar
Vad tror ni om att blanda amfetamin och heroin i samma lösning? Har aldrig tagit H men räcker är jag väldigt erfaren av.
Citera
2018-03-16, 19:12
Medlem
Tjacket brukar köra över alla droger. Men jag vet inte riktigt, kanske blir som en speed ball. Kan tänka mig att hjärtat inte mår bäst av den blandningen.

MVH
Citera
2018-03-16, 21:10
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Vad tror ni om att blanda amfetamin och heroin i samma lösning? Har aldrig tagit H men räcker är jag väldigt erfaren av.

Citat:
Ursprungligen postat av NastyCut
Tjacket brukar köra över alla droger. Men jag vet inte riktigt, kanske blir som en speed ball. Kan tänka mig att hjärtat inte mår bäst av den blandningen.

MVH
Normalt så brukar det ju funka som NastyCut skriver men inte i det här fallet imo...

Har bara provat det en gång och det va inte schysst alls. Jag hade provat både tjacket och grynen jag hade innan och det va bra skit.

Men när jag blandade så tog grynen över allt kände knappt av tjacket i skjutsen utan kände bara smaken i stort sätt.
Sen börjde jag må sjukt illa. Kunde knappt röra mig. Satt o kallsvettades, svetten sprutade verkligen om mig.
Brukar inte ha problem med illamående på opi med det där va fruktansvärt.

Vad tyckte du? Antar att du redan provat?
Om du inte har så avråder jag dig.
Mvh
Citera
2018-03-16, 22:12
Medlem
bzls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Normalt så brukar det ju funka som NastyCut skriver men inte i det här fallet imo...

Har bara provat det en gång och det va inte schysst alls. Jag hade provat både tjacket och grynen jag hade innan och det va bra skit.

Men när jag blandade så tog grynen över allt kände knappt av tjacket i skjutsen utan kände bara smaken i stort sätt.
Sen börjde jag må sjukt illa. Kunde knappt röra mig. Satt o kallsvettades, svetten sprutade verkligen om mig.
Brukar inte ha problem med illamående på opi med det där va fruktansvärt.

Vad tyckte du? Antar att du redan provat?
Om du inte har så avråder jag dig.
Mvh

Kört både heroin & tjack samtidigt då o då, dock inte skjutit dem samtidigt.
Tycker det funkar nice, i övrigt man får bra tempo om man ska göra något sen fyller man på med opiater när det är dags att slagga så löser det problemet sig.

Man har en tendens att svettas en heldel dock. Aldrig varit med om kallsvettingar eller så utan just att man svettas mycket mera än man gör vanligtvis.

En sommar för drygt två år sen så körde jag stora mängder oxy samt tjack varje dag i drygt 3 veckor utan några som helst komplikationer förutom att man kunde nästan vrida ur tshirten i slutet på arbetsdagen.

~
Citera
2018-03-16, 23:46
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bzl
Kört både heroin & tjack samtidigt då o då, dock inte skjutit dem samtidigt.
Tycker det funkar nice, i övrigt man får bra tempo om man ska göra något sen fyller man på med opiater när det är dags att slagga så löser det problemet sig.

Man har en tendens att svettas en heldel dock. Aldrig varit med om kallsvettingar eller så utan just att man svettas mycket mera än man gör vanligtvis.

En sommar för drygt två år sen så körde jag stora mängder oxy samt tjack varje dag i drygt 3 veckor utan några som helst komplikationer förutom att man kunde nästan vrida ur tshirten i slutet på arbetsdagen.

~
Jag har oxå kört samtidigt under samma rus om man säger, h är ju bra o komma ner på
Nu knarkar jag inte längre men jag skulle aldrig prova o köra båda i samma sil igen.
Tröjan blev dyngsur på 1 minut och sen fortsatte det bara rinna om mig, bokstavligt talat. Hela ansiktet och hela överkroppen, fick sitta med en handduk o bara torka.
Och mådde vidrigt illa.

Vore kul o höra vad andra tycker om fattiglapps speedballs.
Citera
2018-03-17, 01:22
Medlem
Cannamupps avatar
Fått tag på nåt som skulle va vitt H men jag misstänker att det är fentanyl.
Varorna är gråbeiga mer åt det beiga hållet.
Många produkter ser dock ut sådär och är H, oftast bankat brunt som löser sig utan syra.
Det sistnämnda brukar dock bli en brun lösning oavsett färg på varorna och slår som H och håller lika länge (2-4h) beroende på dosering.

* Detta jag har nu löser sig utan syra.
Ger en uringul lösning, tänk energidryck till färgen.

* Kicken är rätt stark men väldigt kortvarig(3-5min) likaså ruset efteråt som håller MAX 1-2h oavsett dos.

Vad tror ni är det fenta jag fått tag på? Hur skiljer ni på fentanyl och H om ni letar varor och får vad som ska va det men är fentanyl eller bankad med det.

Misstänker att mitt är bankat till mestadels med fentanyl och ändå innehåller H för lukten sitter där men inte mer än så.

Skjuter förövrigt mina varor om det har någon betydelse.
Tacksam för svar på mitt väldigt röriga inlägg
Med vänliga hälsningar
Senast redigerad av Cannamupp 2018-03-17 kl. 01:26.
Citera
2018-03-17, 10:52
Medlem
General-snuss avatar
Tja vet att de står att det är farligt o blanda h med Gaba droger , men hur e de med ikto då de är kramplösande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in