Citat:
Ursprungligen postat av
kenozoikum
jag menar att de som väl börjar skuta h går det ofta dåligt för i livet.
jag vet vad jag snackar om.
Har du ens slagit i dig H? Jag har gjort det sedan 2005 och hoppas du aldrig kommer att göra det heller för man blir torsk tillslut så enkelt är det bara (om du inte spyr, tycker det är jobbigt och får avsmak för det, sett det flertalet gånger att folk aldrig mer rört de pga avsmaken dom fick). Dock lever jag med en flickvän som aldrig ens rökt ett bloss gräs, har körkort, helt ok bil, nyrenoverad lägenhet och vi delar arbetsplats också. I mina yngre dagar var mitt liv totalt kaos men det är helt ok nu, går i subprogrammet, slår fortfarande i mig då och då och har många vänner som aktivt dagligen slår i sig och jobbar, har ett normalt svensson liv med en partner som inte vet ett skit eller tror dom slutat. Du underskattar också hur många riktigt framgångrika personer som har heroin i sitt liv dagligen men ändå klarar sig hyffsat. Gatupundare som sitter i ett hörn, ej har ett hem osv har jag enormt mkt sympati för, jag hade tur som hitta rätt tjej och hade saker att "fightas" för men om du tror att det är ens i närheten av 90% av dagens opiatmissbrukare har du helt fel. Kan garantera att jag kan slå i mig två bollarr, ha en konversation med dig i en kvart och du skulle inte ha en aning om att jag var påverkad eller ens var en pundare överlag.. Sluta snacka om saker du ej vet, jag har själv levt detta dubbelliv i 12 år nu, trust me I know.