2017-11-08, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennGBG
Enligt de jag känner som är riktigt gamla i gemet, nej.

A okej gött
Citera
2017-11-09, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinegro
A okej gött

Nästan som att fråga hur långt är ett snöre?
Finns massvis av "små gangstrar" som inte vet hur en fungerande verksamhet bör se ut utan blandar i vad fan som helst bara det genererar cash. Sen har du dom lite mer strategiska seriösa typerna som aldrig skulle få för sig att blanda i något som kan få deras kunder att vända ryggen till, gärna visar tester på sina produkter och alltid erbjuder samples vid nya batchar.
Det beror på vilka kontakter man besitter och vilka mängder det handlar om.
Citera
2017-11-20, 13:31
Medlem
Jaggermeisters avatar
Har rökt nu ett par gånger med mitt rör av folie. Har hört att man sedan kan skrapa eller använda röret till o få en till dos. Hur går jag tillväga för att göra det?

Mvh
Citera
2017-11-20, 18:38
Medlem
Yohomies avatar
Vad för jonk är det som ni använder i ert område just nu? Menar alltså är det mörkbrunt eller ljusare eller beige i färgen det ni kör just nu?

Det allra bästa heroinet jag haft nu på senaste tiden var faktiskt ljusgrått i stenform och luktade mycket starkt av poppy-heroin som det ska göra. Annars tycker jag nästan alltid de bästa heroinet varit riktigt mörkt i färgen mörkbrunt. De ljusa sorterna har ofta varit dåligt med ett undantag då.

Hur är det för er andra? Hur ser det ut?
Senast redigerad av Yohomie 2017-11-20 kl. 18:41.
Citera
2017-11-20, 23:24
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie
Vad för jonk är det som ni använder i ert område just nu? Menar alltså är det mörkbrunt eller ljusare eller beige i färgen det ni kör just nu?

Det allra bästa heroinet jag haft nu på senaste tiden var faktiskt ljusgrått i stenform och luktade mycket starkt av poppy-heroin som det ska göra. Annars tycker jag nästan alltid de bästa heroinet varit riktigt mörkt i färgen mörkbrunt. De ljusa sorterna har ofta varit dåligt med ett undantag då.

Jag har kört helt vitt, mörk-brunt kladdiga klumpar samt torrt beige pulver. Det sämsta har varit det vita och de bästa har varit beige, men när du löser 0.2g(200mg) i 1ML vatten så blir det mat mörkare än vad man kan förvänta sig, riktigt konjak mörkt. That's my two cents.

Torskade 1 gång med de beige pulvret. Fick ej reda på renhet, men 2 andra substanser identifierades efter polisens analys (NFC), och dessa 2 substanser var Paracetamol och Koffein.

Varför i helvete bankar man heroin med Alvedon? Och jag förstår inte, när jag löser upp detta, så löser ALLT upp sig, asså lösningen blir helt klar, inga synliga partiklar eller oupplöst slagg WHATSOEVER. Hur fan är det möjligt om Paracetamol finns i pulvret?
Citera
2017-11-21, 06:20
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Har rökt nu ett par gånger med mitt rör av folie. Har hört att man sedan kan skrapa eller använda röret till o få en till dos. Hur går jag tillväga för att göra det?
Mvh

Du röker ju det som fastnar i röret. Alltså efter en stund har det hamnat rätt mycket där så du kan rulla ut det och röka som vanligt. Angående paracetamol så är det extremt vanligt tragiskt nog.. Det är vanligt även i UK har jag hört.

Jag tycker heroinkvaliten har gått ner mycket senaste åren i Sverige eller så är det jag som har värdelösa kontakter nu. Det bästa är ju att köra via DN från populära EU vendors så brukar man få riktig old school kvalite!
Senast redigerad av Yohomie 2017-11-21 kl. 06:37.
Citera
2017-11-21, 09:33
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Jag har kört helt vitt, mörk-brunt kladdiga klumpar samt torrt beige pulver. Det sämsta har varit det vita och de bästa har varit beige, men när du löser 0.2g(200mg) i 1ML vatten så blir det mat mörkare än vad man kan förvänta sig, riktigt konjak mörkt. That's my two cents.

Torskade 1 gång med de beige pulvret. Fick ej reda på renhet, men 2 andra substanser identifierades efter polisens analys (NFC), och dessa 2 substanser var Paracetamol och Koffein.

Varför i helvete bankar man heroin med Alvedon? Och jag förstår inte, när jag löser upp detta, så löser ALLT upp sig, asså lösningen blir helt klar, inga synliga partiklar eller oupplöst slagg WHATSOEVER. Hur fan är det möjligt om Paracetamol finns i pulvret?
Både paracetamol och koffein löser sig i vatten och om det löser sig i vatten kan du inte se det.

Kanske paracetamol och koffein har en besk smak som liknar heroin och det är därför de bankar det med det istället för tex druvsocker?

Sluta handla från pundare. Börja handla på flugsvamp istället, mycket större chans att du får obankat av högsta kvalité där
Citera
2017-11-21, 09:38
Medlem
GlennGBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yohomie

Japp samma här - bästa här är mörkgråa stenar, stenhård konsistens och svåra att krossa.. Men det beror lite på var man handlar också..
Citera
2017-11-21, 12:46
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:

Angående Paracetamolet så lät det jävla märkligt. Fick du veta vilken % av ditt "H" som var Alvedon? Jävligt tråkigt måste jag säga.
Citera
2017-11-21, 14:02
Medlem
Yohomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud
Sluta handla från pundare. Börja handla på flugsvamp istället, mycket större chans att du får obankat av högsta kvalité där

Det är ingen vidare kvalite på de heroin som funnits på FS. Sen är priserna ett skämt!
Citera
2017-11-21, 22:03
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Angående Paracetamolet så lät det jävla märkligt. Fick du veta vilken % av ditt "H" som var Alvedon? Jävligt tråkigt måste jag säga.
What.. Den vanligaste ämnen H bankas med är Paracetamol. Och det var inget "H" som var alvedon.. Det var bra heroin med Paracetamol i. Nej, fick ej veta renhet.
Citera
2017-11-22, 02:37
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
What.. Den vanligaste ämnen H bankas med är Paracetamol. Och det var inget "H" som var alvedon.. Det var bra heroin med Paracetamol i. Nej, fick ej veta renhet.

Jaså? Hade ingen aning om att det var vanligt att banka H med Paracetamol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in