Citat:
Ursprungligen postat av
Yohomie
Vad för jonk är det som ni använder i ert område just nu? Menar alltså är det mörkbrunt eller ljusare eller beige i färgen det ni kör just nu?
Det allra bästa heroinet jag haft nu på senaste tiden var faktiskt ljusgrått i stenform och luktade mycket starkt av poppy-heroin som det ska göra. Annars tycker jag nästan alltid de bästa heroinet varit riktigt mörkt i färgen mörkbrunt. De ljusa sorterna har ofta varit dåligt med ett undantag då.
Hur är det för er andra? Hur ser det ut?
Jag har kört helt vitt, mörk-brunt kladdiga klumpar samt torrt beige pulver. Det sämsta har varit det vita och de bästa har varit beige, men när du löser 0.2g(200mg) i 1ML vatten så blir det mat mörkare än vad man kan förvänta sig, riktigt konjak mörkt. That's my two cents.
Torskade 1 gång med de beige pulvret. Fick ej reda på renhet, men 2 andra substanser identifierades efter polisens analys (NFC), och dessa 2 substanser var Paracetamol och Koffein.
Varför i helvete bankar man heroin med Alvedon? Och jag förstår inte, när jag löser upp detta, så löser ALLT upp sig, asså lösningen blir helt klar, inga synliga partiklar eller oupplöst slagg WHATSOEVER. Hur fan är det möjligt om Paracetamol finns i pulvret?