Citat:
Har inte satt mig in i allt detalj vad som sagt och gjorts.
Men känns inte allt väldigt uppförstorat? Och det pågår någon form av hetsjakt på Martin Timell?
Visst han kanske har lite grov humor och ibland bettet sig på ett sätt som inte är helt passande i vissa sammanhang med eller utan alkohol.
Men vem har inte gjort det liksom?
Såg någon video på Expressen när han skrek lite på en kollega, tillåt mig att skratta ibland bråkar man.
Kan tänka mig speciellt om man jobbar så tight och nära varenda som man gör i en produktion.
Plus att vi inte ar någon aning alls vad som hände innan eller om den han skrek på kanske förtjänade det.
Om folk har drabbats av det och mått så dåligt varför kommer man fram efter 8 år och berättar det?
Hade inte han och Lollo en relation? Kanske något där ifrån som gör henne arg?
Eller är han ett svin och jag missat något/Jag är ett svin som inte tycker han är ett svin?
Men känns inte allt väldigt uppförstorat? Och det pågår någon form av hetsjakt på Martin Timell?
Visst han kanske har lite grov humor och ibland bettet sig på ett sätt som inte är helt passande i vissa sammanhang med eller utan alkohol.
Men vem har inte gjort det liksom?
Såg någon video på Expressen när han skrek lite på en kollega, tillåt mig att skratta ibland bråkar man.
Kan tänka mig speciellt om man jobbar så tight och nära varenda som man gör i en produktion.
Plus att vi inte ar någon aning alls vad som hände innan eller om den han skrek på kanske förtjänade det.
Om folk har drabbats av det och mått så dåligt varför kommer man fram efter 8 år och berättar det?
Hade inte han och Lollo en relation? Kanske något där ifrån som gör henne arg?
Eller är han ett svin och jag missat något/Jag är ett svin som inte tycker han är ett svin?
Det luktar verkligen hetsjakt här. Expressen verkar driva karaktärsmord. Intervjuar någon fjantig fotograf som tycker Timell är svår att jobba med. Herregud, de flesta personligheter inom underhållning är "svåra att jobba med" då de har friheten att göra som de vill och behöver inte anpassa sig till uppförandekoder som kontorsslavar i samma utsträckning.
Dessutom är det väl inte olagligt att skälla på en medarbetare? Hade det varit en video där han uttryckts sig tex homofobiskt, fine, men här visas ju bara en stressad person som får ett mindre utbrott. Big fucking deal, händer varje dag.