2017-10-30, 19:29
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av severus
Inte om detta med ett finger inne i henne är något som lagts till först nu.

Noep det har varit känt innan, och det har tagits upp i den här tråden också. Inget är tillagt alls utan nu får allt Bonnier rensa i patraskledningen. Bort med svin som tystar ner och mörkar våldtäkter.
2017-10-30, 19:32
Medlem
Energiknippes avatar
Så, han tar högerhanden och tvingar in fingrarna bakifrån... men vad skulle han göra med vänsterhanden?

Citat:
Ursprungligen postat av Timells offer
När jag lutar mig tillbaka och ska sätta mig igen tar Martin sin hand och kör i den bakvägen via ryggen och kör upp sina fingrar mellan mina ben... i mig, i vaginan. Samtidigt som han tar andra handen på magen och höfterna och trycker till.

Förstår inte poängen? Hade ju varit mer diskret att bara använda en hand? Han hoppades väl ändå på att hon skulle vara sugen men inte var han så naiv att hon helt öppet skulle låta honom fingra henne mitt framföra alla? Så varför använda två händer? Sicket spån.
2017-10-30, 19:50
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bussilego
Jag tror inte Elisabeth Massi Fritz åtagit sig uppdraget som målsägarbiträde utan att kollat upp den saken rätt ingående. Gärningsbeskrivningen är rätt avgörande med hänsyn till preskriptionstiden.

Sedan så har det gått lång tid. Skulle det gå till åtal är det upp till domstolen att avgöra hur mycket den här kampanjen #metoo påverkat BO och precis som du nämner kan det vara så att vittnen inte sett ett skit av flera orsaker. Om nu alla såg det borde väl åtminstone BO´s pojkvän som även han var med i badtunnan reagerat kraftigt, eller ? Jag har läst att BO´s kille även deltog. Kan ha fel.

Här kan man ju spekulera vilt och ställa sig några frågor. BO´s uppgifter är att direkt efter slet hon sig loss och sprang därifrån. Styrks detta av övriga ? Har de hänt och isf kommer de ihåg det nu ? Hur var BO´s sinnestillstånd ? Kan vittnen styrka att BO var upprörd och förtvivlad ? Kommer de ihåg det ?

Personligen tror jag att det inte går till åtal men man vet aldrig då #metoo kampanjen verkligen fått genomkraft. Jag hoppas dock att han blir dömd.

Nej förmodligen inte.

Sett till att varit så många vittnen så är det utifrån det ett bra bevisläge. Grejen blir just vad som uppfattats av de andra och då även vad kvinnan sagt direkt efter till då t.ex sin pojkvän som var med i samma badtunna och att han liksom de andra fortfarande minns händelsen så tydligt det går över 9 år senare och att de inte var för fulla för att deras vittnesmål ska tas på allvar av rätten.

Jo det skulle vara bra att han blev dömd så att han får snickra lite inne på kåken i något år. Just år historien berättas med rena hot från TV4-ledningen att det är bäst att kvinnan håller truten om detta så blir det även då en rejäl känga åt dom.
Senast redigerad av Zaedrews 2017-10-30 kl. 19:52.
2017-10-30, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej förmodligen inte.

Sett till att varit så många vittnen så är det utifrån det ett bra bevisläge. Grejen blir just vad som uppfattats av de andra och då även vad kvinnan sagt direkt efter till då t.ex sin pojkvän som var med i samma badtunna och att han liksom de andra fortfarande minns händelsen så tydligt det går över 9 år senare och att de inte var för fulla för att deras vittnesmål ska tas på allvar av rätten.

Jo det skulle vara bra att han blev dömd så att han får snickra lite inne på kåken i något år. Just år historien berättas med rena hot från TV4-ledningen att det är bäst att kvinnan håller truten om detta så blir det även då en rejäl känga åt dom.

fegisar som inte avbröt en våldtäkt i badtunnan. Hur kan man sitta & dricka öl medan en tjej blir våldtagen framför de?
2017-10-30, 20:09
Medlem
getmoneys avatar
Härligt! nu åker svinet martin timell dit för våldtäkt! Solklart våldtäktsfall med inför vittnen, det här kommer Massi kamma hem. Tror ynkryggen Timell ej kommer palla trycket.
2017-10-30, 20:10
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Om Tv4-cheferna, läs Åsa Sjöberg, får sitta kvar visar det bara att Tv4 inte tar övergrepp på allvar. De har förnedrat en utsatt kvinna genom att skydda ett affischnamn för ekonomins skull. Skamligt agerande. Och så har man kvar Alexander Bard i Talang som angripit metoo-kvinnorna och typ sagt att nu får man väl inte ”flirta” längre. Och vad händer m Parlamentet, är misstänkta komikern kvar? Tv4 kan snart lika gärna börja sända Tre Kronor-repriser.
Men i tre kronor så är det ju flera med som är dömda för både narkotikabrott och sexualbrott. Håller med om att det är en skandal om cheferna sitter kvar, de borde reagerat med kraft direkt detta togs upp, vilket det gjordes i samband med att brottet begicks.
2017-10-30, 20:11
Medlem
getmoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bussilego
Jag tror inte Elisabeth Massi Fritz åtagit sig uppdraget som målsägarbiträde utan att kollat upp den saken rätt ingående. Gärningsbeskrivningen är rätt avgörande med hänsyn till preskriptionstiden.

Sedan så har det gått lång tid. Skulle det gå till åtal är det upp till domstolen att avgöra hur mycket den här kampanjen #metoo påverkat BO och precis som du nämner kan det vara så att vittnen inte sett ett skit av flera orsaker. Om nu alla såg det borde väl åtminstone BO´s pojkvän som även han var med i badtunnan reagerat kraftigt, eller ? Jag har läst att BO´s kille även deltog. Kan ha fel.

Här kan man ju spekulera vilt och ställa sig några frågor. BO´s uppgifter är att direkt efter slet hon sig loss och sprang därifrån. Styrks detta av övriga ? Har de hänt och isf kommer de ihåg det nu ? Hur var BO´s sinnestillstånd ? Kan vittnen styrka att BO var upprörd och förtvivlad ? Kommer de ihåg det ?

Personligen tror jag att det inte går till åtal men man vet aldrig då #metoo kampanjen verkligen fått genomkraft. Jag hoppas dock att han blir dömd.
Detta case är ju en slam dunk! Hur kan du tvivla på åtal? våldtäkt inför vittnen!
2017-10-30, 20:11
Medlem
Sameshs avatar
Oj, vilken skandal, hoppas att Timell åker dit ordentligt nu. Men mer än så så hoppas jag att cheferna på TV4 får sparken allihop (3 st), det är kanske knäppt men jag tycker nästan deras brott är vidrigare än Martins.
2017-10-30, 20:12
Medlem
getmoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Så, han tar högerhanden och tvingar in fingrarna bakifrån... men vad skulle han göra med vänsterhanden?

Förstår inte poängen? Hade ju varit mer diskret att bara använda en hand? Han hoppades väl ändå på att hon skulle vara sugen men inte var han så naiv att hon helt öppet skulle låta honom fingra henne mitt framföra alla? Så varför använda två händer? Sicket spån.
Med ena handen höll fårskallen Timell i kvinnan samtidigt som han fingerjuckar henne inför vittnen med andra handen!
2017-10-30, 20:20
Medlem
Silltunnas avatar
Öppet mål för åklagaren. Tror på fängelse i 18 månader, ute efter 12.
2017-10-30, 20:24
Medlem
Bra! Timell får stå till svars för sina handlingar! Kan inte förstå att han gör allt detta när han har fru och barn? Håller på den utsatta kvinnan! Bra att sanninagen kommer fram! Ingen ska behöva bli utsatt för sexuella kränkningar!
2017-10-30, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getmoney
Detta case är ju en slam dunk! Hur kan du tvivla på åtal? våldtäkt inför vittnen!
Som dels ska ha sett någonting som är svårt att se. Dels erkänna att de bevittnat och i stort sett ignorerat en våldtäkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in