2017-10-19, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsKonung
Hans bror har ju tydligen en riktigt slang. Så rent genetiskt borde det inte stämma.

Nä det stämmer inte.

https://www.thecut.com/2013/05/confi...an-differ.html
2017-10-19, 14:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskare
DU är ju sjuk i huvudet. E det vad du sitter och funderar på om dagarna? Hur vida judiskt blod flyter i Martin Timells ådror? Snälla sjukhuvud, om du är så jävla störd över detta se då för fan till att göra något vettigt av det istället för att sitta och halvonanera till gamla nazimanifest.

Det är en ganska viktig fråga. Många judar använder sexuellt våld mot fiendens kvinnor, som en krigshandling för att sänka moralen i det landområde man ämnar ta över, eller fortsätta styra bakom kulisserna.

Isf vore han i gott sällskap med Harvey Weinstein och Dominique Strauss-Kahn.
Hela porr-världen bygger ju på denna judiskt socialdarwinistiska filosofin, att den som är svag och underlägsen bara är boskap för judar och får användas hur som helst.
2017-10-19, 14:40
Medlem
RingRing2014s avatar
Har aldrig gillat Timell. Har man lite människokännedom så ser man ganska snart att han har en lätt hysterisk fasad och att den inte är äkta. Det förvånar inte alls att han ofredar kvinnor på arbetsplatsen.

Det är graverande att så många samstämmiga historier nu kommer fram från allt ifrån kameramän till programledare i programmet.

Han verkar vara ett riktigt as. Det får nog sägas vara ställt utom rimlig tvivel.

Annonsörer kan rimligen inte backa upp den skenhelige Timell hur länge som helst, gränsen är passerad med råge nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Janina-Kazarina
Därför vägrar jag ta i TV4, AB, Expressen, etc....de ljuger allihop och inte bara det utan medvetet omrpgramerar folk att tro på multi-kulti, bög-samhälle och allt som är destruktivt och skall förgöra Sverige som nation...i linje med att globalister förgör Europa och islamiserar landet!

Vidrigt av Löfven, Sossarna, Bildt, Moderaterna etc....att ta in muslimer, skäggbarn etc ....SVERIGE ÄR KÖRT...det kommer inte finnas några riktiga svensakr och inga kristna kvar om 20 år...

Jävla vidriga globalister, Soros och de andra med sina vapendragare som Carl Bildt och de andra...

Barbara Lerner Spectre - https://www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

Så, MARTIN TIMELL är en gedigen svensk utsatt för komplott av de globalist gamarna!!!!!!

Expressen, AB, TV4 kanske kan ta upp alla våldtäckter som utför skäggbarnen......det är de riktiga problemen!!!

Själv blev jag påhoppad av ett skäggbarn häromdagen på en Pendeltågsstation i Stockholm!!!!!!!!!!!!

FY FAN! Ut med packet! Vilket jävla krig nu i Afganistan?????????????? UT ALLIHOP!

Martin Timell, vi tror på dig och VET att de grisarna bara ljuger!

Du verkar lika hysterisk som Timell själv, ni kanske ska dejta så ni kan hetsa och raljera ihop?
Senast redigerad av RingRing2014 2017-10-19 kl. 14:48.
2017-10-19, 14:54
Medlem
Har Timell uttalat sig i detta ärende?
2017-10-19, 14:54
Medlem
senapslamms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janina-Kazarina
TV4 är ju ett sådant globalist-propaganda tv-kanal...de propagerar bög-livsstil dvs vill förgöra den sunda kärnfamilj-livsstilen. TV4 vill förgöra oss. Hejar på islamisering av Europa, propagerar bög-livsstil, ensam-mamma-söker-knullkompis........och bara allt som ska förstöra oss som nation!

M.a.o. jag litar varken på Schibstedt eller Bonnier-media. Allt de säger är per default lögn. De förvränger, ljuger och hjärntvättar folk. LYSSNA INTE och TITTA INTE på TV4, AF, Expressen, etc....inklusive SVT...

P.S. Skäggbarn kan de ta hand om själv. Fy fan för islamiseringen av landet. Sverige är förstört för all evighet. Vi är rökta! Jag verkligen menar det. Det är kört med detta land!

Så länge inte etniska svenskor blir gravida är Bonniers nöjda.
Nu kan de passa på att bannlysa en av de sista svenska männen som inte mjäkar med.
2017-10-19, 15:00
Medlem
Knullkungens avatar
Glöm inte bort hans bok. Innehåller icke-pk skämt om både negrer och judar.

(FB) Martin Timell = Hets mot folkgrupp?
Senast redigerad av Knullkungen 2017-10-19 kl. 15:03.
2017-10-19, 15:21
Medlem
Är man känd måste man vara supertrevlig hela tiden...? Alla har vi la dåliga dagar.

Min far som har träffat han ett antal gånger säger att han är helt normal men vad vet väl aldrig vad som döljer sig bakom ridån
2017-10-19, 15:31
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Kan aldrig tro nåt sånt om hedersknyffeln Martin Timell. Han har en sund inställning och är inte ett dugg PK: Säkert nån hysterisk fnittermaja utan humor som inte förstår lite skoj som anmält.

Ser att MT fyller 60 snart,blir lagom att gå då lite i förtid.Han är rökt.
En annan man jag undrar lite över är Albin Ekdals farsa,varför slutade han på 4.an?
LE är lite "sliskig av sig"
2017-10-19, 15:39
Medlem
Nu skriver Aftonbladet om en TV4-kändis som greppat en 22-årig ung tjej på fittan under bikinitrosan i en badtunna.

Lutar åt MT.

Nertystat av ledningen.
2017-10-19, 15:40
Medlem
Han gästade förra månaden podcasten Nemo möter en vän, och får frågan om en anklagelse för nåt år sedan. Minns inte om det var angående det som står i media nu.

http://www.radioplay.se/podcast/nemo...isode-id=34935
2017-10-19, 15:51
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av treqie
Han gästade förra månaden podcasten Nemo möter en vän, och får frågan om en anklagelse för nåt år sedan. Minns inte om det var angående det som står i media nu.

http://www.radioplay.se/podcast/nemo...isode-id=34935

Om inte jag minns fel så handlade det om att han skulle ha slagit sin fru. Vilken han (så klart) nekade till och tyckte var löjligt att någon ens kunde tro
2017-10-19, 15:53
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
En annan man jag undrar lite över är Albin Ekdals farsa,varför slutade han på 4.an?
LE är lite "sliskig av sig"

Kanske för att syssla med annat: https://www.medievarlden.se/2017/03/...delagare-njus/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in