2017-10-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Är jag den enda som tycker synd om Martin när ett sånt här drev går igång? Visst, några tabbar har han uppenbarligen gjort, men nu är ju liksom hela hans liv i spillror. Hur ska han gå vidare? Kommer väl aldrig få ett jobb igen.

Det är lika bra att han till slut får lära sig det som han borde fått lärt sig av sina föräldrar när han 10-15 år att ta hänsyn till andra människor och att inte han själv är jordens medelpunkt

Att han fått köra på beror naturligtvis på att han drar massa tittare.

En mobbare som fått ett ansikte.
2017-10-19, 21:11
Medlem
Janina-Kazarinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lindemann
Tänker alltid på det här inslaget när jag ser hans fejkade smilnuna i rutan.

Ett riktigt praktarsle som fullständigt saknar självdistans. Jag är inte ett dugg förvånad över alla anklagelser som nu riktas mot honom.

Dessa intervjufrågor visar bara att de ville provocera MT. Vem som helst skulle vara förbannad.
2017-10-19, 21:12
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Jaha. Ett av de allra tråkigaste "skämten" någonsin enligt mitt tycke. Vad är det exakt som är så roligt?

Men snälla nån, är ju såklart inte skämtet i sig som är det roligaste i klippet. Det är ju Timells reaktion såklart.
2017-10-19, 21:13
Medlem
https://youtu.be/C5Of_J4fjzY Öppenhjärtig intervju hos Herr Schulman. Lite trivialt så här på kvällskvisten så frågar Schulman om Martin Timell legat med Cissi Wallin ( samma tjej som våldtäktsanklagade) FV
2017-10-19, 21:14
Medlem
Citat:
Är jag den enda som tycker synd om Martin när ett sånt här drev går igång? Visst, några tabbar har han uppenbarligen gjort, men nu är ju liksom hela hans liv i spillror. Hur ska han gå vidare? Kommer väl aldrig få ett jobb igen.

Detta handlar Inte om tabbar.. Om någon känt dig på pungen/kuken innanför dina kallingar, om du inte fattat tycke för personen ifråga, hade du då bortfärdat det med att hen gjorde några tabbar. Tror inte det..
2017-10-19, 21:15
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpungen
Detta handlar Inte om tabbar.. Om någon känt dig på pungen/kuken innanför dina kallingar, om du inte fattat tycke för personen ifråga, hade du då bortfärdat det med att hen gjorde några tabbar. Tror inte det..
Jag hade nog tänkt "fan vad packad hon måste vara..."
2017-10-19, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Detta gamla pippirull-klipp (typ från 90-talet?!) visar precis vilken tomte vi har att göra med.

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=4907996

Lyssna och ge mig en kommentar,, är inte en Timell en skitstövel så säg?!?!

Är MT en skitstövel där? Skämtar du eller? Reportern, eller vad man ska kalla det, gav sig liksom in i leken självmant, och fick liksom det han var ute efter. Men det är givetvis okej att driva med folk, som uppenbarligen inte själva uppskattar humorn, men bara om man jobbar på typ SVT och har ”rätt” åsikter.

Jag kanske ska busringa dig någon dag, eller din morsa? Oroa dig inte, jag bor på Södermalm och röstar omväxlande på FI och Mp, och mitt sätt att driva med folk och mobbarmentalitet är både rättvisemärkt och betalt med allmänna medel.

Sverige håller på att tappa alla koncept. Det är som en skolgård där ute, och rastvakten är sjukskriven.

Jag försvarar inte TMs eventuella egna övertramp, men ditt ”bevis” på hans skitstövelfasoner bevisar väl snarare vad för slags idiotisk människosyn som tycks råda på SR.
Senast redigerad av Magmunnen 2017-10-19 kl. 21:26.
2017-10-19, 21:20
Medlem
lindemanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janina-Kazarina
Dessa intervjufrågor visar bara att de ville provocera MT. Vem som helst skulle vara förbannad.
Nej. Men däremot så avslöjar hans reaktion en del om vad han har för självbild.
2017-10-19, 21:22
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-knatch
I vilket universum tror du på allvar att han skulle svara dig?
Enligt jag tjej pratar med har Fredrik Arefalk försökt förföra henne på Djurgården efter gröna Lund, hon hade prao på gång. Svag bevisning då han tydligen inte bor där ute, men men
2017-10-19, 21:23
Medlem
cece123s avatar
Är det bara 2 saker som hände för drygt 10 år sedan, som hittills kommit upp ?
Som man dessutom "granskat" från tv4;s sida.
Har det hänt mer saker de 2 senaste åren som gått efter samtal och granskning?

Det mesta tycks ha handlat om att Martin är en surgubbe, lite gubbsjuk med dåligt ölsinne som jobbar i miljö, där hierakin är lite väl för platt.

Är det några som ska ha sparken så är det väl Åsa Sjöberg på tv4 och andra
olämpliga chefer som inte tycks kunna signalera värderingar tydligt till sina
anställda
Att folk kommer ett decennium senare och skriker om gammalt skit igen känns lite beige.
Hade väl varit bättre om Martin fått en varning och omgivningen fick veta det.
Lulu som fick sparken, är väl inte nöjd förrän Martin blit halshuggen.
2017-10-19, 21:24
Medlem
Citat:
Jag hade nog tänkt "fan vad packad hon måste vara..."

Då om jag kommer o klämmer på dig, så tänker du bara: Faan vad packad Han måste vara, låt honom hålla på med mig. Har jag uppfattat dig korrekt?
2017-10-19, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollpungen
Det har hänt mig, brydde mig inte ett skit. En kukklämmning och en "ta min hand köra ner i trosorna-move", brydde mig inte i något av fallen. Den ena började jag hångla med, den andra var dock påstridig och lite störig, men de gick att lösa.

Men som sagt, brydde mig inte i något av fallen.
Senast redigerad av Gryken 2017-10-19 kl. 21:29.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in