2017-10-19, 17:46
Medlem
Fråga: Är Martin Timell inblandad i någon TV-produktion som går eller spelas in just nu?
2017-10-19, 17:48
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
Det här tycker jag är så jäkla skumt:

https://www.expressen.se/noje/timell...t-i-badtunna-/

Timell stoppar alltså fingrarna i murran på henne medans sambon sitter bredvid och fortsätter trakasserierna senare när sambon är i närheten.

Var han aspackad, har han ett extremt självförtroende eller har han kommit undan med vadsomhelst innan och har inga hämningar? Att sambon var där borde ju ha varit ett typ av hinder tycker man, men icke!

Var detta nyligen?
2017-10-19, 17:49
Moderator
manamanahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Var detta nyligen?

2008 enligt artikeln.
2017-10-19, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Undrar när beskedet kommer att TV4 plockar bort den nyss påbörjade senaste säsongen av "Äntligen hemma", nästa avsnitt ska sändas på tisdag.

Det lär bli svårt/omöjligt att klippa bort Martin ur programmet så sannolikt kommer väl hela säsongen skrotas.

Den visas nog. Den är ju redan inspelad. Tv4 säger inte att de ska ta bort honom retroaktivt utan nu är han tagen ur tjänst.
2017-10-19, 17:54
Medlem
DyslexiKungens avatar
Martin Timell har ju humor, visst är det en hetsjakt på Martin nu.Men han gillar ju ordet sex tydligen ändå.

https://www.youtube.com/watch?v=KIk26JT4XDY
2017-10-19, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
I klippet efter gjorde han Elaine Ekswärd noterbart besvärad genom att stå extremt nära henne när de diskuterade frågor rörande privat område.

Grejen var ju att ämnet de diskuterade var avstånd till våra medmänniskor - olika för kärlekspartner, vän och upp till affärsbekant.
2017-10-19, 17:59
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mreapoe
Den visas nog. Den är ju redan inspelad. Tv4 säger inte att de ska ta bort honom retroaktivt utan nu är han tagen ur tjänst.
Ja, det är uppgiften nu. Jag tror att de kommer att ta beslutet att skrota hela säsongen, ett sådant besked bör i så fall komma inom de närmsta dagarna. Ingen lätt sak för dem, naturligtvis, eftersom Äntligen hemma är ett program med stor publik och är en stor produktion.

Men det blir svårt för dem att ha en skrattande Timell på bästa sändningstid när den ena efter den andra grejen dyker upp kring honom.
2017-10-19, 18:00
Medlem
Lite tråkigt att MT är sånt svin...det trodde jag faktiskt inte🙄
2017-10-19, 18:01
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby C
Har inte läst igenom alla sidor i den här tråden, men har en del smaskiga saker att dela med mig av. Fick reda på allt detta under den senaste helgen, plus lite annat som dyker upp i trådar där dom här hemma.

Källan är pålitlig ska också tilläggas.

- Mar*in Ti*ell är sexmissbrukare. I skivande stund befinner han sig på behandlingshem. Han har bl a haft en trekant med L*lu Car*er och Ka*in Man*erstål. Trekanten ägde rum i en pool på en fest som Ti*ell själv anordnat, framför andra chockade gäster. Under samma fest sprang han omkring helt naken, med stånd och tryckte/juckade mot besvärade gäster. Sinnessjukt med andra ord.

- Han har blivit tagen på bar gärning när en 14-årig flicka sög av honom på Östermalm.

- Han, "knullar med allt och alla" helt enkelt, enligt min källa.

Sanningen kom fram nu, efter alla dessa år.
2017-10-19, 18:01
Medlem
Man kan ju fundera på hur de företag som köper reklamtid av TV4 tänker nu? Vill de företagen verkligen smutsa ner sina varumärken genom att förknippas med en snuskgubbe?

Jag ska då studera vilka företag som köper reklamtid och sedan verkligen undvika att köpa deras produkter eller tjänster. Så tror jag också att de flesta sunda människor resonerar.

Varför ska du och jag stödja TV4 just nu?
2017-10-19, 18:04
Medlem
Såg Martin och Anders för några år sedan på Sturecompagniet verkade vara nån släktträff Högljutt och glatt verkade ha det trevligt Dom verkar olika Anders mer stökig tjejtjusare
2017-10-19, 18:05
Moderator
impieteers avatar
Rent juridiskt tror jag faktiskt Timell ligger risigast till av alla kändisar som våldtar. Virtanen et al har ju mestadels våldtagit på tu man hand med offren där ord står mot ord, men här skedde det helt öppet.
  • Icke-grov våldtäkt preskriberas efter 10 år.
  • Badtunneincidenten skedde sommaren 2008, alltså lite mer än 9 år sedan.
  • Fingrar i fitta räknas numera som våldtäkt. Och det gjorde det redan innan sommaren 2008 Källa
  • Till skillnad från nästan samtliga andra händelser (Virtanens alla äventyr med mera) så har den här våldtäkten flera namngivna vittnen som såg vad som skedde. Om de får order uppifrån att inte längre skydda Timell utan sätta dit honom för att TV4 ska verka goda, då kommer de säkert vittna. En av dem är ju t o m Lulu Carter som var den som anklagade honom från början.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in