Flashback bygger pepparkakshus!
2017-10-19, 20:25
Medlem
simonvps avatar
https://www.youtube.com/watch?v=RvhBsfUsmmY

Kan inte sluta lyssna på klippet, så djävulskt roligt.
2017-10-19, 20:28
Medlem
johnny-knatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Har mailat Fredrik Arefalk som är programchef och frågat varför dom låtit detta fortgå år efter år.
Inget svar.

I vilket universum tror du på allvar att han skulle svara dig?
2017-10-19, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Dock inte helt osannolikt att tjejen i fråga lät handen glida ner, men när kåtheten tog överhand och den svartsjuka pojkvännen satt bredvid fick hon helt enkelt avbryta.
Med pojkvännen borta kanske detta hade slutat helt annorlunda?
Jag försvarar absolut inte Martin här,
Men ja.. vi vet alla hur världen snurrar och pk-drevet är i full spinn just nu.
Vilken tuuuur för pkisterna att Martin är vit, tänk om han hade haft brun hy ...whoooo

Ja, hade det varit Cristiano Ronaldo eller Tiger Woods som tafsat på fittan i badtunnan så kan jag tänka mig att några inte gjort motstånd, men nu pratar vi trots allt om Martin Timell, programledare för Bullen och snickare i Äntligen hemma.
2017-10-19, 20:32
Medlem
Yinool0401s avatar
Detta gamla pippirull-klipp (typ från 90-talet?!) visar precis vilken tomte vi har att göra med.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3389&artikel=4907996

Lyssna och ge mig en kommentar,, är inte en Timell en skitstövel så säg?!?!
2017-10-19, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
https://www.youtube.com/watch?v=RvhBsfUsmmY

Kan inte sluta lyssna på klippet, så djävulskt roligt.
Jaha. Ett av de allra tråkigaste "skämten" någonsin enligt mitt tycke. Vad är det exakt som är så roligt?
2017-10-19, 20:35
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-knatch
I vilket universum tror du på allvar att han skulle svara dig?
Är ändå en trogen tittare på TV4, ska Fredrik bara nonchalera sina tittare menar du?
2017-10-19, 20:35
Medlem
DjPuttes avatar
Ken ge mig sjutton på att Lulu Carter är en av dem som "påstår" Timell kladdat på, Sedan på en fest som TV4 haft har ngt hänt jo jo lite vin och annat så kladdas det till höger och vänster ...

Ska bli intressant och se vad som händer nu för MT, Sparken eller vad....
2017-10-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Ja, hade det varit Cristiano Ronaldo eller Tiger Woods som tafsat på fittan i badtunnan så kan jag tänka mig att några inte gjort motstånd, men nu pratar vi trots allt om Martin Timell, programledare för Bullen och snickare i Äntligen hemma.

Dåligt exempel. Tiger Woods kan du som kvinna tjäna miljoner på att stämma. Vad tjänade inte skadestångds-Elin på det? Flera hundra miljoner dollar.
2017-10-19, 20:36
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
11k läsare. Vad har jag missat? Siist jag hörde något om Martin Timell så var det Lolo Carter.

Samma, finns det någon sammanfattning i något inlägg? Kommer ta tid att gå igenom alla 30+ sidor
2017-10-19, 20:37
Medlem
Bypelle82s avatar
Det har varit mycket snack om storleken på Martin Timells kuk i tråden så jag skulle vilja lyfta ett inlägg som i hög utsträckning uppmärksammades när det skrevs för ett par år sedan.

Detta ska ha skett på en nattklubb i ett slutet sällskap bestående av främst svenska B och B+ kändisar. Samtliga manliga. Idén kläcktes att ta reda på vem i sällskapet som hade tyngst kuk varpå en löjromsvåg vinkades in. De karlar som kände sig manade nog turades sedan om att delta i invägningen. Martin Timell ska då ha korats som innehavare av tyngst kuk och precis tagit förstaplatsen tätt framför Peter Siepen. Dock sägs det att Martin Timells vinst skedde genom orent spel (läs: fusk) då denne under invägningen smugit upp en bit av pungen på vågen.
2017-10-19, 20:37
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc

Ja visst är det tragiskt?
Jag växte upp med bullen och har alltid gillat Martin.

Jag säger bara att alla former av maktpositioner försöndrar och män gillar lättklädda kvinnor, rumpor och bröst. Det är i vår natur.

Kvinnor i sin tur utnyttjar denna svaghet hos män och klättrar i stegen tack vare sina fysiska behag. Så enkelt är det.

Män har byggt allt du ser omkring dig.
Kvinnor har det inte.

Absolut är jag glad att den här typen av köns-förtryck kommer till ytan, det har existerat sedan tidernas begynnelse.

Men just nu är det ett stort jävla mediadrev, och det faller pkisterna ganska väl i handsken att Virtanen, Martin och weinstein alla har en sak gemensamt. De är vita.

Svarta låser in sina kvinnor och knullar till höger och vänster helt obemärkt eftersom det är normaliserat hos svarta att leva så.
Senast redigerad av fluffypuffy 2017-10-19 kl. 20:39.
2017-10-19, 20:39
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det är något med att han har babyfejs och inga axlar i en mansdominerad bransch (bygg) som förstärkt hans rapphet i käften - för att passa in. Våldet och sexismen måste kommit hemifrån, fick han stryk av far sin, var han en sällsynt elak typ...?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in