2017-09-22, 01:24
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Det ända positiva med Anna är att snart är hon fet igen och då passar inte porslinet i munnen.

I princip alla som snabbt minskar i vikt går sedan upp i vikt för att väga mer än vad de gjorde innan viktnedgången.

Är en kortsiktig vinst att snabbt gå ner i vikt. Kroppen chockas och ämnesomsättningen minskar, vilket senare leder till viktuppgång.

Men målet med Biggest Loser VIP är såklart att det ska bli bra TV och det kan Anna Book leverera!

Snart är hon med i något annat kändisprogram!
Citera
2017-09-22, 04:03
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Hon fick garanterat inte den summan.

Du kan ju inte jämföra let's dance med biggest looser.
Dessutom är ju Samir mer eftertraktad att ha i rutan än den patetiska grisen.

Let's dance Har ju betydligt större reklamintäkter än biggest looser.

Ojojoj ja det går inte ens att jämnföra de två programmens popularitet. Lets dance är ju typ sverige största och mest publikdragande genom tiderna. Och när Anna tjatade sig med i Lets Dance som programutfyllnad fick hon typ 13000kr enligt egen utsago. Så bara glöm 500000kr när Anna hade ställt upp gratis.
Citera
2017-09-22, 05:44
Medlem
Loquitas avatar
I natt 00.40 hade jag fått en notis om att hon var live.
Vem fan kollar då?
Tog hon tjacket hon köpte i Köpenhamn för sent på dagen?
Eller så har kanske hon inte har benso kvar att landa på..
Citera
2017-09-22, 08:32
Medlem
Nej vi vill inte och kommer inte fantisera om hur akten gick till:
Citat:
Anna Book har berättat om hennes vilda stund med maken på Ica Maxis kundtoalett.
Men att ha sex på konstiga platser är inget märkvärdigt, säger artisten och förklarar samtidigt varför hon hade sex på Ica Maxi tillsammans med sin man.
– Det är tråkigt med hotellrum när man har moder jord.

Citat:
Ica Maxi-sexet hände för "typ 20 år sedan", säger Anna Book.
– Vi var nykära, vad ska jag säga? Jag vill inte bara skylla på Roberto, men det är lite svårt att säga nej till en eldig spanjor alla gånger. Speciellt när man är eldigt själv, säger hon.
Kundtoaletten var fräsch, och dörren var låst, försäkrar Anna Book.
– Städaren hade precis lämnat. Det doftade citron, det var rent och fräscht där inne.
– Hur själva akten gick till kan ni bara fantisera om, fortsätter hon.

http://www.expressen.se/noje/book-da...-i-mataffaren/
Citera
2017-09-22, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Nej vi vill inte och kommer inte fantisera om hur akten gick till:

http://www.expressen.se/noje/book-da...-i-mataffaren/

Har Anna Book äntligen fattat hur sunkiga hon och hennes hingst framstår inför hela svenska folket, när hon berättar om sexet på ICA Maxis toalett? Har hon läst mina inlägg? Hi. Hi.

Det hon nu gör är damagekontroll där hon framstår som en nu större idiot. Kan hon inte bara hålla käften stängd?
Citera
2017-09-22, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Det ända positiva med Anna är att snart är hon fet igen och då passar inte porslinet i munnen.

Hur då, menar du?
Citera
2017-09-22, 10:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
I natt 00.40 hade jag fått en notis om att hon var live.
Vem fan kollar då?
Tog hon tjacket hon köpte i Köpenhamn för sent på dagen?
Eller så har kanske hon inte har benso kvar att landa på..

00.40 en torsdag, sover inte de flesta normala då? Ja hon kanske var speedad på tjack
Citera
2017-09-22, 10:08
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Varför tvivlar du på det? Borde tvärtom vara exakt det slags WT som söker sig till detta avskum.

hon ljuger om det mesta. Anna har inga vänner
Citera
2017-09-22, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
hon ljuger om det mesta. Anna har inga vänner
Jo, tydligen My vilket fått mig att ifrågasätta My:s "ärlighet" som hon nu för tiden försöker framvisa sig som, ärlig, driven, har 3 jobb enl. henne själv och nu ett fjärde, hon ska bli fastighetsmäklare...jag tror inte på nån av dom längre!
Om nu inte Annas man orkar med allt sex länge till så kanske hon börja dejta "TV4doktorn"? Och/eller han författaren, minns inte namnet, men dom tre har alla något gemensamt: alla är knalloranga i fejsen!
Citera
2017-09-22, 10:25
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterMadsen123
En snabbis över dagen till Köpenhamn? Hahaha. Klart tunnan proppar fittan full med preparat. Hon springer runt på kastrup i gucci butiken enbart för att få folk att tro att det var en shoppingresa med en lunch. Dom som åker till Köpenhamn över dagen FRÅN Stockholm är bara där av en anledning. Droger droger droger!, om inte jobbmöte. Men tunnan kommer aldrig ha ett jobbmöte där. Heja Anna! Snart får vi se dig gråtandes igen i aftonhoran och tv4 med orden "Han sa att det var ett lagligt naturläkemedel, jag lovar! Alla mina tusen vänner kan intyga det" Och självklart tror hennes sorgliga tant/gubb fans på det. Men anna glöm inte en sak, vi på flashback läser dig som en barnbok. Vi kommer ALLTID knäcka dina värdelösa lögner.

Jag tror tunnan har blivit poppis här hemma. Frugan och jag får MINST en chock och en skrattattack om dagen.

Önskar att man får se familjen toledano i familjen annorlunda snart om inte i lyxfällan.

Hoppas på en rejäl och härlig sammanfattning av Gnomegirl!
#HarRedanVänner
#BAMBAMBAAM

Hahahaha underbart men givetvis har du rätt. Låter ytterst suspekt att någon skulle åka från Stockholm till Köpenhamn över dagen för att shoppa lite. Är ju lite väl långt avstånd för att tycka det är värt att enbart åka över dagen enligt mig, sån jävla skillnad på butikerna är det ju inte. I alla fall inte gällande de klädbutiker våran Anna säkert skulle vara intresserad av om det var just sådan shopping hon var ute efter.

Åker en till köpenhamn för att shoppa kläder och strosa runt åker man en helg.
Citera
2017-09-22, 10:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Jo, tydligen My vilket fått mig att ifrågasätta My:s "ärlighet" som hon nu för tiden försöker framvisa sig som, ärlig, driven, har 3 jobb enl. henne själv och nu ett fjärde, hon ska bli fastighetsmäklare...jag tror inte på nån av dom längre!
Om nu inte Annas man orkar med allt sex länge till så kanske hon börja dejta "TV4doktorn"? Och/eller han författaren, minns inte namnet, men dom tre har alla något gemensamt: alla är knalloranga i fejsen!

Ja jo förutom My nu då men det dröjer nog inte länge innan den vänskapen är slut. Förut var hon ju bff med Läckberg....och det har vi ju sett mycket av nu.
Citera
2017-09-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Har Anna Book äntligen fattat hur sunkiga hon och hennes hingst framstår inför hela svenska folket, när hon berättar om sexet på ICA Maxis toalett? Har hon läst mina inlägg? Hi. Hi.

Det hon nu gör är damagekontroll där hon framstår som en nu större idiot. Kan hon inte bara hålla käften stängd?
Hon är billig och jag struntar i hennes och sin makes älskogslekar.
Tur man inte bor i Solna så man slipper se kvinnan med de vita tänderna, prinsessan Toledano af Solna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in