2017-09-15, 22:12
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Jo, jag tänkte samma sak. Även hon verkar förstörd fast på ett annat sätt än sina syskon. Hon är nog inte femton år mentalt, i den åldern ska man inte tycka det är en enorm upplevelse att mamma ringer och sjunger för en.

Grattis Anna till ett äkta hattrick och till Roberto som i alla fall klarade av att förstöra två barn. Tack och lov grep gud in och oskadliggjorde Annas fortplantningsmaskineri.

Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Dottern Vanessa kändes ju inte helt trygg och harmonisk när mamsen ringe hem. Det var riktigt obehagligt att se och dottern verkar behöva hjälp känns det som?. Inte normalt alls och dessutom såg Book galen ut under samtalet. Pundarstil på något vis.
Samma här. Hur f-n kan en 15-åring reagera så? Då hade mamsen alltså varit borta 8-9 dagar. På Vanessas reaktion hade man kunnat tro att det var år sedan de sågs.

Nä, alla ungarna är bortom räddning.
Citera
2017-09-15, 22:25
Medlem
vemvisstes avatar
Kan det bli värre ?
Citat:
Där framkom pikanta detaljer om hennes tarmproblem - och hennes fäbless för sexuellt umgänge på matvaruhustoaletter.

http://www.expressen.se/noje/anna-bo...x-pa-ica-maxi/
Citera
2017-09-15, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Kan det bli värre ?

Alltid kul med sex på udda platser men man skriker ju inte ut det så ens barn kan höra det. Book är annorlunda bryr sig inte om barnen får veta och skämmas och bli retade. Nä hela Sverige ska veta var porslinet gökar. Se upp Ryanair nästa gång familjen flyger lågpris till Spanien så kan toan vara upptagen länge pga Hr o fru Book. Hon är väl inte med i 10000 mils klubben än för då hade vi vetat om det genom pressen.
Citera
2017-09-15, 23:06
Medlem
Citat:
Kan det bli värre ?

Ha ha ha.. det verkar som att även media börjar driva med Anna på rätt vis. Lyssnade på Riksmegapol och naturligtvis var hennes förstoppning mycket kraftigare och mer äkta än Camillas. Sen att helvetet talar om att hon står och knullar på ICA Maxi med hingsten Toledano blev bara för mycket. Bam bam bam på toan.
Citera
2017-09-15, 23:15
Medlem
Hon låter hes som en pundare och kraxar fram fylleskratt i radioprogrammet. Hur fan kan man säga så alla hör att man knullar runt bland folk för att stilla sitt begär? Väldigt olämpligt med tanke på vad som har hänt. Vilken fruktansvärd obehaglig människa. Hon klarade inte ens att Camillas förstoppning eventuellt var lika lång och hård som hennes men här vann hon tydligen. Hon brukar ju alltid komma 2:a annars. Vad kommer härnäst? För ett år sedan skrev jag att det nog inte kunde bli så mycket värre eller hända nåt mer snart. Otroligt och det verkar inte finnas något stopp på märkligheter. Stackars barn som bor med 2 dysfunktionella och underbegåvade föräldrar.
Citera
2017-09-15, 23:23
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Hon är väl inte med i 10000 mils klubben än

Finns det ens någon som är med i den? Tror inte astronauterna knullar när de är på sina rymdresor.

Men iofs, Anna siktar alltid högt...
Citera
2017-09-15, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Finns det ens någon som är med i den? Tror inte astronauterna knullar när de är på sina rymdresor.

Men iofs, Anna siktar alltid högt...
Blev lite fel på nollorna där men du förstår vad jag menar.
Citera
2017-09-15, 23:47
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Kan det bli värre ?

Precis som jag förutspådde för bara några dagar sen:

Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Allt det där är ju bara massa blaj. Jag tror inte för en sekund på att Anna och Roberto knullar som kaniner hela dagarna och nu ännu mer. Inte för att det är just Tunnan utan för att de varit ihop i vad, 15 år? Skulle gissa på att deras sex är ungefär lika frekvent och spännande som vilket gammalt par som helst. Anna vet dock att sex säljer och ingen orkar höra om hennes döda morsa eller hur många gånger hennes mage spruckit om och om igen utan det måste kryddas lite. Hon måste ju helt desperat ha uppmärksamhet så då säljer hon sitt uppdiktade sexliv istället. Skulle inte förvåna mig om vi i framtiden får se rubriker om just Anna och Robertos hemmagjorda porrfilm eller hur Anna skulle vilja ha en trekant.

"Anna knullar på ICA Maxi" får väl ses helt i klass med hemmagjord porrfilm och trekant. Dock är jag mer övertygad än nånsin om att vi kommer få se exakt dom rubrikerna i framtiden. En bubblare är "Anna Book tog den i tvåan på Fort Boyard".
Senast redigerad av Aigis 2017-09-15 kl. 23:56.
Citera
2017-09-15, 23:53
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Blev lite fel på nollorna där men du förstår vad jag menar.

Det var nog inte siffrorna han menade utan att du skrev MIL där det ska vara M. Det blir en viss skillnad.

http://www.flygvardinnan.se/10000-metersklubben/
Senast redigerad av Tagelapa 2017-09-16 kl. 00:02.
Citera
2017-09-16, 00:07
Medlem
Tagelapas avatar
Det måste väl vara bland det snuskigaste att ha sex på en offentlig toalett. Särskilt mataffärernas toaletter är ju hemsökta av zigenarna som sitter utanför.

Men att hon kan med att bre ut sig och sitt sexliv i tidningar och radio när hon har en sexdömd tonåring hemma. Hur tänker människan.
Det kanske finns anledning för orosanmälan eller något. Det är ju inte sunt och friskt det hon håller på med.
Citera
2017-09-16, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Det måste väl vara bland det snuskigaste att ha sex på en offentlig toalett. Särskilt mataffärernas toaletter är ju hemsökta av zigenarna som sitter utanför.

Men att hon kan med att bre ut sig och sitt sexliv i tidningar och radio när hon har en sexdömd tonåring hemma. Hur tänker människan.
Det kanske finns anledning för orosanmälan eller något. Det är ju inte sunt och friskt det hon håller på med.
Tar inte pressen upp detta med sonen för att han är under 18 år?
Citera
2017-09-16, 00:20
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Tar inte pressen upp detta med sonen för att han är under 18 år?

Dom kan skriva om det men bör inte ange att hans mamma är en s k kändis för det har inte med saken att göra. Rapportera som ett vanligt fall går bra. Men jag är inte säker på att de ens gjort det.
Det har ju varit fler våldtäkter med unga förövare efter det och då har det skrivits om det i tidningarna.
Dock kan man tycka att hans mamma borde kunna bete sig som en vuxen ansvarskännande mamma och inte som en ouppfostrad, översexuell fjortis.
Hennes barn har nog aldrig fått några gränser och aldrig fått lära sig rätt och fel.

Och nu när detta åter kommer på tal så påminner jag om att det finns en egen tråd i Aktuella Brott och Kriminalfall om detta fall. Domarna ligger upplagda i första tråden på den sidan bland alla andra domar och FUPar. Skriver detta för alla nyinkomna i tråden.
Senast redigerad av Tagelapa 2017-09-16 kl. 00:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in