Citat:
Ursprungligen postat av
mamma40
https://youtu.be/Aptf9Sd-BhU
fin sammanfattning från bloggbevakning...hjälp mina ögon
baaaaam bam baaaam
Baaam Bam Braam, låter som ett stridsrop i krig från IS!
Jag undrar om hon skriker så här i hemmet, också?
Det är fullständigt groteskt att en person som Anna, kan få skrika och trakassera andra på detta vidriga sätt i TV. Är det så här vi talar med varandra i det nya gränslösa Sverige, med medias goda minne?
Min åsikt är att detta är ett brottsligt beteende, som borde leda till åtal. Vi ser hur en hondjävul utan impulskontroll kränker andra människor för att hon behöver få ut en aggressivitet som riktas mot folk som inte gjort henne något ont.
Detta är ett program, där vem som helat kan råka ut för Anna Books vidriga språk, och grundlösa kränkningar. Folk med övervikt är redan sårbara och detta kan väl intet vara underhållning? För de övriga deltagarna måste detta vara hemskt, och en chock då en inbjudan till att delta i BL var på falska premisser. Eftersom Anna Book också var inbjuden.
Min åsikt är att något har hänt i Sverige som gör att vem som helst kan bl kränkt, när som helst av vem som helst. Anna Book är en del av det nya Sverige, där ingen längre är normalt hövlig mot andra människor. Jag noterade hur vänliga och tillmötesgående Camilla och de andra deltagarna var mot Anna Book, och hur de gick rakt in i fällan en galning riggat.
Det är humor på hög nivå att någon skulle vilja ha något som tillhör Anna Book. Vidriga ungar och en lealös karl, ständig brist på pengar, är inget att vara avundsjuk på. Jag tycker verkligen synd om Camilla och de andra deltagarna i BL som utsattes för Anna Books vidriga språk och okontrollerade ilska.