2017-09-14, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
Varje gång någon lägger upp något på minfil i denna tråden så är dom på listan "Vilken myndighet/tidning har laddat ner filen?" några gånger per länk.

T.ex senast som mamma40 la upp https://minfil.org/3eL0z4c4b1 tidigare idag så har Norrtälje laddat ner den 2 gånger på några timmar.
Sist någon pekade ut det i tråden var det många mer spännande myndigheter. Ganska spännande!
Tack! Då fattar jag. Har ju faktiskt sett själv att udda tidningar laddat upp Book. Hon har väl fans lite här och var?
Citera
2017-09-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ja precis, det var just klockorna och det andra krafset hon har på sig som jag tänkte kanske går under produktplacering och olaglig reklam
Kanske herr Hingst har några hovar med i spelet?
Citera
2017-09-14, 23:57
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag har ifrågasatt VARFÖR de ger book så stort utrymme då hon beter sig illa etc och jag har bifogat länkar till allt möjligt från bla boggbevakning och från annas insta där hon kränker folk i kommentarer, har mailat GP, expressen aftonbladet

Har någon svarat dig? Vad har de skrivit i så fall? Det skulle vara intressant att veta varför denna falska mytoman ständigt figurerar i media?
Citera
2017-09-15, 02:00
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utanw
så har Norrtälje laddat ner den

Norrköping menar du...

Citat:
Ursprungligen postat av why123
Har någon svarat dig? Vad har de skrivit i så fall? Det skulle vara intressant att veta varför denna falska mytoman ständigt figurerar i media?

De skriver väl om henne av samma orsak som att den här tråden har drygt 11.000 inlägg och närmare 4,5 miljoner visningar... Kändisskapets Moment 22: ju kändare du är desto mer skrivs det om dig och ju mer det skrivs om dig desto kändare blir du. Anna Book har hamnat i den oändliga loopen genom att år efter år pusha sig själv och ringa till redaktionerna med "nyheter" som handlar om hennes vardag samt att hon tagit varenda en chans att vara med i tv som bara går, det är ingen hejd på vilka skitprogram hon ställt upp i. All publicitet = bra publicitet enlig AB.

Men man tycker ju att tidningarna borde ha ett ansvar också, att i kvällstidningar som Expressen och Aftonbladet älta allt hon gör och säger är, i mina ögon, inget exempel på bra journalistik.

Vrickat.
Citera
2017-09-15, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123

Inte fått svar mer än från Expressen som tackade o skulle vidarebefodra till rätt avd
Citera
2017-09-15, 07:15
Medlem
nu ska visst anna vara gäst i mix megapol på morgonen idag o enligt henne själv " hänga med gry"

Någon skrev att media bör ta tag i detta med anna o hennes hemska bereende. Jag vet att en här inne bla kontaktat Joakim Lamotte samt Peter Springare, dock vet jag inte om det resulterat i någonting. MEN det måste ju finnas någon som törs ta upp detta?
Citera
2017-09-15, 07:24
Medlem
https://youtu.be/Aptf9Sd-BhU

fin sammanfattning från bloggbevakning...hjälp mina ögon

baaaaam bam baaaam
Citera
2017-09-15, 08:17
Medlem
Citat:

baaaaam bam baaaam

Holy smoke vilket psykfall!!
Tror faan att hon inte jobbar på ICA, äldrevården eller ens som spärrvakt på SL, hon hade åkt ut bakvägen via företagshälsovården på en förmiddag..!!
Citera
2017-09-15, 08:36
Medlem
Citat:

baaaaam bam baaaam

Baaam Bam Braam, låter som ett stridsrop i krig från IS!
Jag undrar om hon skriker så här i hemmet, också?

Det är fullständigt groteskt att en person som Anna, kan få skrika och trakassera andra på detta vidriga sätt i TV. Är det så här vi talar med varandra i det nya gränslösa Sverige, med medias goda minne?

Min åsikt är att detta är ett brottsligt beteende, som borde leda till åtal. Vi ser hur en hondjävul utan impulskontroll kränker andra människor för att hon behöver få ut en aggressivitet som riktas mot folk som inte gjort henne något ont.

Detta är ett program, där vem som helat kan råka ut för Anna Books vidriga språk, och grundlösa kränkningar. Folk med övervikt är redan sårbara och detta kan väl intet vara underhållning? För de övriga deltagarna måste detta vara hemskt, och en chock då en inbjudan till att delta i BL var på falska premisser. Eftersom Anna Book också var inbjuden.

Min åsikt är att något har hänt i Sverige som gör att vem som helst kan bl kränkt, när som helst av vem som helst. Anna Book är en del av det nya Sverige, där ingen längre är normalt hövlig mot andra människor. Jag noterade hur vänliga och tillmötesgående Camilla och de andra deltagarna var mot Anna Book, och hur de gick rakt in i fällan en galning riggat.

Det är humor på hög nivå att någon skulle vilja ha något som tillhör Anna Book. Vidriga ungar och en lealös karl, ständig brist på pengar, är inget att vara avundsjuk på. Jag tycker verkligen synd om Camilla och de andra deltagarna i BL som utsattes för Anna Books vidriga språk och okontrollerade ilska.
Citera
2017-09-15, 08:40
Medlem
Carl Serungs avatar
Kan inte någon driftig göra en gif med Annas "baam baam baam"?
Citera
2017-09-15, 09:07
Om bara alla människor som hon kränkt/hotat senaste tiden hade anmält henne? Eller om någon kunde samla ihop alla gånger hon uttalat sig kränkande i allmänhet. Typ hets mot folkgrupp?
Då kanske vi kunde få ett slut på hennes rantande.
Citera
2017-09-15, 09:34
Medlem
Vad är grejen med hannes BAAM BAAM BAAM egentligen??? Jag förstår verkligen inte.

Frågade mina tonåringar (som knappt vet vem Anna Book är och därmed inte har några direkt förutfattade meningar om henne) om det var något de kunde förklara eller relatera till, och det närmaste de kom var att de kom ihåg att de kanske höll på så på dagis...
I övrigt tyckte de bara att hon var "Jävligt konstig. Och inte konstig på det bra sättet utan konstig som otäck."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in