Citat:
Ursprungligen postat av
SvartaBjorn
En undran till er som följt henne under en längre tid:
Har hon varit så här instabil länge?
Jag har alltid fått uppfattningen att hon sett sig själv som en mycket större artist än vad resten av världen ser henne som men nu verkar beteendet övergått till helt psykopatiskt. Har det helt slagit slint på sista tiden? I så fall ligger nog droger nära till hands.
Jag tror att hon alltid varit såhär, men det har inte kommit till allmänhetens kännedom pga att hon inte haft sociala medier under större delen av livet. Nu sprids ju hennes galenskaper direkt till allmänheten utan att "filtreras" av PK-media. (Filter missbrukar ju både hon och dottern hö hö, men nu var det inte den typen av filter jag tänkte på) Ju mer offentlig galenskap hon sprider, ju mer drar sig folk undan - och jag tror att eftersom hon gör bort sig helt för egen maskin på sociala media blir det mer och mer acceptabelt att hoppa på henne och skratta/förfasas åt henne offentligt. Vilket såklart spär på hennes galenskap och det blir ett skenande tåg av det hela. Tänker på att på 80-90:tal var tidningar o TV otroligt mkt snällare mot kändisar, och då fanns det ju inga andra alternativ till gammelmedia, som det ju finns uppsjöar av idag.
Tänker på hennes snatterier, att hon stal från Denise Lopez, och att hon inte lyckats skaffa/behålla en enda kändisvän under sina "33 år som artist" trots att hon ju har alla egenskaper man önskar i en vän - ryggrad, ödmjukhet samt är både kärleks- och respektfull mot sina nära......