2017-09-12, 14:42
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BompaLore
Konstigt att hon bara saknar sin mamma? Varför grinar hon inte över saknaden över sin far?

För att pappan var inte närvarande i hennes liv. Mamman blev ju på smällen under en semesterresa i Spanien och har uppfostrat (?) dottern själv. Pappan träffade hon nog ytterst sällan. Vill t o m minnas att pappan var gift och hade egen familj i Spanien.
Så han får nog inte hänga i hennes julgran.
Citera
2017-09-12, 16:12
Medlem
Live från mammas grav nu där hon sitter och grinar och spelar spansk musik. Mamma var väl svensk?
Citera
2017-09-12, 16:12
Medlem
men systern hatar henne? är det inte syrran man sett på foton hemma hos book? eller har hon fler systrar?
Citera
2017-09-12, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Live från mammas grav nu där hon sitter och grinar och spelar spansk musik. Mamma var väl svensk?

Rättelse: Var tydligen vid minneslunden hos sin pappa.
Citera
2017-09-12, 16:17
Medlem
Har jag missuppfattat eller var det inte så att fru Book hade börjat banta innan programmet startade? I så fall kanske det visar prov på att frun inte förstår att det minskar hennes chanser att ta hem första pris?

Jag kan tänka mig att hon besökt någon som tillhandahåller medicin vilken tar bort matlust men ökar den sexuella motivationen. Hon började väl redan i våras att berätta om hur herr Hingst hjälper till med viktnedgången i stor omfattning? Kan fru Book smugglat in tabletter uppstoppat i slidan? Med dessa vredesutbrott som man sett smakprov på i kvällens drama får mig att tänka på en gammal pundare som hytte med fingret och dominerade innan han lades in på rehabilitering.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-12 kl. 16:35.
Citera
2017-09-12, 16:18
Medlem
Arteetmarteeees avatar
Hon är verkligen instabil nu, vem sitter och kör en live från minneslunden. Spelar Julio Iglesias på " Chanel " paddan😬
Citera
2017-09-12, 16:18
Medlem
hjälp!!!! hon gör mig livrädd...vad fasen går människan på?
Citera
2017-09-12, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arteetmarteeee
Hon är verkligen instabil nu, vem sitter och kör en live från minneslunden. Spelar Julio Iglesias på " Chanel " paddan😬

riktigt läskigt beteende! varför gör man så? Hon pendlar väldigt upp o ner
Citera
2017-09-12, 16:28
Medlem
Jag tror Book ökat på dosen idag efter gårdagens vinintag och oron över kvällens sändning. Åkte hon till kyrkogården för att bli gratulerad av mamma?
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-12 kl. 16:31.
Citera
2017-09-12, 17:04
Medlem
SvartaBjorns avatar
En undran till er som följt henne under en längre tid:

Har hon varit så här instabil länge?

Jag har alltid fått uppfattningen att hon sett sig själv som en mycket större artist än vad resten av världen ser henne som men nu verkar beteendet övergått till helt psykopatiskt. Har det helt slagit slint på sista tiden? I så fall ligger nog droger nära till hands.
Citera
2017-09-12, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn

Jag har alltid fått uppfattningen att hon sett sig själv som en mycket större artist än vad resten av världen ser henne som men nu verkar beteendet övergått till helt psykopatiskt. Har det helt slagit slint på sista tiden? I så fall ligger nog droger nära till hands.

Jag tror att hon alltid varit såhär, men det har inte kommit till allmänhetens kännedom pga att hon inte haft sociala medier under större delen av livet. Nu sprids ju hennes galenskaper direkt till allmänheten utan att "filtreras" av PK-media. (Filter missbrukar ju både hon och dottern hö hö, men nu var det inte den typen av filter jag tänkte på) Ju mer offentlig galenskap hon sprider, ju mer drar sig folk undan - och jag tror att eftersom hon gör bort sig helt för egen maskin på sociala media blir det mer och mer acceptabelt att hoppa på henne och skratta/förfasas åt henne offentligt. Vilket såklart spär på hennes galenskap och det blir ett skenande tåg av det hela. Tänker på att på 80-90:tal var tidningar o TV otroligt mkt snällare mot kändisar, och då fanns det ju inga andra alternativ till gammelmedia, som det ju finns uppsjöar av idag.

Tänker på hennes snatterier, att hon stal från Denise Lopez, och att hon inte lyckats skaffa/behålla en enda kändisvän under sina "33 år som artist" trots att hon ju har alla egenskaper man önskar i en vän - ryggrad, ödmjukhet samt är både kärleks- och respektfull mot sina nära......
Senast redigerad av psykologpudel 2017-09-12 kl. 17:25.
Citera
2017-09-12, 17:47
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn

Har det helt slagit slint på sista tiden? I så fall ligger nog droger nära till hands.

Jag har inte heller följt henne direkt. Men om hon inte använder droger så kanske det är dags att börja? Eller möjligen Litium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in