2017-09-12, 09:25
Medlem
FiffelMonas avatar
"Anna Book vill att lagkamraterna ska mumsa godis och chips för att vinna ett samtal hem – men när det är dags att gå igenom "frestelserummet" äter hon ingenting själv." Från Expressen

Haha Anna är så jävla sportslig, snäll och ödmjuk! Trevliga Anna!
Citera
2017-09-12, 10:05
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
"Anna Book vill att lagkamraterna ska mumsa godis och chips för att vinna ett samtal hem – men när det är dags att gå igenom "frestelserummet" äter hon ingenting själv." Från Expressen

Haha Anna är så jävla sportslig, snäll och ödmjuk! Trevliga Anna!

När man sett henne på Biggest Loser så framstår hon som den där tjejen i högstadiet som alltid skulle vara i centrum och inte tvekade att vara en bitch mot andra så länge hon inte själv hamnade i "fel ände."
Givetvis är hon inte heller blyg för att spela offerrollen.
Citera
2017-09-12, 10:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
När man sett henne på Biggest Loser så framstår hon som den där tjejen i högstadiet som alltid skulle vara i centrum och inte tvekade att vara en bitch mot andra så länge hon inte själv hamnade i "fel ände."
Givetvis är hon inte heller blyg för att spela offerrollen.
Hon är en tvättäkta psykopat.
Citera
2017-09-12, 12:02
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...illa-henemark/

Bild nummer 2, det är jag övertygad om är Annas naturliga look: galen.
Hur hon pekar med fingret är också något hon är van vid.

Och vad menar hon med "– Tala inte om för mig vad jag ska göra, för jag har inte talat om för dig vad du ska göra, skriker hon åt Camilla Henemark."

Hade Anna talat om först, vad man får och inte får göra, så hade det varit okej?

Jag tror också att det är hennes naturliga look. Hennes psykbeteende verkar komma direkt från ryggmärgen. Man inser att hon är en tyrann och att hennes familj har det jävligt svårt. De behöver nog anpassa sig rejält för att inte drabbas av hennes utbrott. Jag förstår varför hon var orolig för att familjen skulle ha lämnat henne när hon var på inspelningen av BL.
Citera
2017-09-12, 12:45
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...illa-henemark/

Bild nummer 2, det är jag övertygad om är Annas naturliga look: galen.
Hur hon pekar med fingret är också något hon är van vid.

Och vad menar hon med "– Tala inte om för mig vad jag ska göra, för jag har inte talat om för dig vad du ska göra, skriker hon åt Camilla Henemark."

Hade Anna talat om först, vad man får och inte får göra, så hade det varit okej?

Vilken normal människa pekar så där åt andra vuxna?
Citera
2017-09-12, 13:15
Medlem
Live med gråtkalas just nu! Saknar mamma, och blir felvinklad i BL.
Citera
2017-09-12, 13:17
Medlem
Asklords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Jag tror också att det är hennes naturliga look. Hennes psykbeteende verkar komma direkt från ryggmärgen. Man inser att hon är en tyrann och att hennes familj har det jävligt svårt. De behöver nog anpassa sig rejält för att inte drabbas av hennes utbrott. Jag förstår varför hon var orolig för att familjen skulle ha lämnat henne när hon var på inspelningen av BL.

Ja nu krackelerar fasaden för prinsessan på ärten.
Citera
2017-09-12, 13:23
Medlem
Nu sitter hon och grinar i livesändning. Hon upprepar likt en papegoja att hon blir anklagad för att ljuga, i kvällens avsnitt av Biggest Loser, och det handlar bara om avundsjuka. Hon har blivit anklagad för att vara falsk och ljuga, när det enda hon är är rak och ärlig.
Hon berättar att hennes syster hatar henne, men det skitar hon i.
Hon säger att hon gråter för att hon saknar sin mamma, och så kan det förstås vara. Men ändå sitter hon och ältar hur orättvist behandlad hon blir i kvällens avsnitt, på nätet och i tidningar. Och så trivs hon inte i sitt hem.

Nu måste man ju verkligen kolla kvällens avsnitt. Det känns nästan som att hon kommer åka ut.
Citera
2017-09-12, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Ja nu krackelerar fasaden för prinsessan på ärten.

Ja, nu börjar människans rätta jag komma fram. Att hon knaprar nånting är helt klart. Hon är en mobbare och jag känner mer och mer förakt för henne.
Som vi påpekat i tråden så många gånger: Är denna spillra allt vad slaskpressen kan klämma fram just nu? Hallå Sörbring, Wollin or whoever, hur lågt tänker ni sjunka?
Citera
2017-09-12, 13:39
Medlem
finns liven kvar?
Citera
2017-09-12, 13:40
Medlem
Konstigt att hon bara saknar sin mamma? Varför grinar hon inte över saknaden över sin far?
Citera
2017-09-12, 13:52
Medlem
Kan bara inte låta bli att följa den här tråden.

Den här stackars ynkliga människan , Anna, har lärt sig en massa fina ord som hon drar till med i tid och otid, men utan att förstå dess innebörd.

Ta t.ex ordet tacksam och jämför det med hennes beteende i "Arga Snickarn".
Nästa ord får bli ödmjuk och kan jämföras med hennes absoluta ovilja att ta till sig kritik, att kalla folk för smuts och vägra inse att hennes son är en dömd sexbrottsling, att kasta skit på offret och hennes familj osv.
Det sista ordet blir kärleksfull, och här har vi ju BL vip som dagsfärsk vara att jämföra med, där hon skriker och pekar med hela handen mot sina medspelare.

Det finns massor av liknande motsägelser i henne som person, det här var bara tre exempel.

Jag tror hon är sjuk...på riktigt alltså!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in