2018-05-28, 12:39
Medlem
tunnan kraschar inte begravnigen av Lill-Babs i alla fall då hon sitter hemma, och tur är väl det!
Citera
2018-05-28, 12:43
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
tunnan kraschar inte begravnigen av Lill-Babs i alla fall då hon sitter hemma, och tur är väl det!

Hade hon åkt dit hade hon blivit utkastad eftersom det är bara speciellt inbjudna som får komma. Däremot var gårdagens minnesgudstjänst i Storkyrkan öppen för alla men det verkar som om hon inte for dit.
Citera
2018-05-28, 12:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Problemet är väl att det inte finns tillräckligt med tramsprogram. Kan tänka mig att hon fick en sjyst slant för att vara med i biggest loser men hur mycket kan man tjäna på ett avsnitt av fångarna på fortet eller halv åtta hos mig? 30, 40, 50 lax? Sen kör man ett sånt program kanske var tredje månad. Blir inte så mycket i månadslön.

Du har nog rätt. Nästa möjliga medverkan är väl i Farmen men frågan är ju om hon kan något om jordbruk och sånt.
Citera
2018-05-28, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Problemet är väl att det inte finns tillräckligt med tramsprogram. Kan tänka mig att hon fick en sjyst slant för att vara med i biggest loser men hur mycket kan man tjäna på ett avsnitt av fångarna på fortet eller halv åtta hos mig? 30, 40, 50 lax? Sen kör man ett sånt program kanske var tredje månad. Blir inte så mycket i månadslön.

Enl tidigare uppgift fick hon ca 380 000kr då Alexander Erwik skulle ha 70-80 000kr av det som han ej fått
Citera
2018-05-28, 13:21
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hade hon åkt dit hade hon blivit utkastad eftersom det är bara speciellt inbjudna som får komma. Däremot var gårdagens minnesgudstjänst i Storkyrkan öppen för alla men det verkar som om hon inte for dit.
Tyckte iofs prästen sa i TV-intervjun i morse att alla var välkomna.
Citera
2018-05-28, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Tyckte iofs prästen sa i TV-intervjun i morse att alla var välkomna.

500 särskilt inbjudna och resten till Järvsö har jag fattat det som
Citera
2018-05-28, 15:17
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Du har nog rätt. Nästa möjliga medverkan är väl i Farmen men frågan är ju om hon kan något om jordbruk och sånt.
Hoppas de sätter henne i vanliga farmen om de nu mot förmodan tar med henne. Fan vad intriger fettot skulle ställa till med.
Citera
2018-05-28, 21:23
Medlem
Fattar fortfarande inte vad hindret är för att starta Books Värld? Books Värld skulle ha betydligt fler tittare än Wahlgrens och Laila.
Citera
2018-05-28, 21:45
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Fattar fortfarande inte vad hindret är för att starta Books Värld? Books Värld skulle ha betydligt fler tittare än Wahlgrens och Laila.
Ja detta skulle verkligen bli en tittarsuccé. Skulle lätt slå både Laila svärd och Wahlgrens värld och även Parneviks med hästlängder. Tunnans egen reality skulle vara så sjukt likt Våra värsta år. Hade kanske inte blivit en succé för tunnan varför alla som hade kollat och därmed hade ju garvat arslet av sig.
Citera
2018-05-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ja detta skulle verkligen bli en tittarsuccé. Skulle lätt slå både Laila svärd och Wahlgrens värld och även Parneviks med hästlängder. Tunnans egen reality skulle vara så sjukt likt Våra värsta år. Hade kanske inte blivit en succé för tunnan varför alla som hade kollat och därmed hade ju garvat arslet av sig.

Ja, Book på rättegång, Book på turné bland okända byar, Book ska flytta, Book ska operera in vattenballonger i brösten på brottbykliniken, Book blir ivägkörd på bröllop osv osv.

Får nog skriva in till någon kanal så de ser att det finns intresse.
Citera
2018-05-28, 22:09
Medlem
Brunhildes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Ja, Book på rättegång, Book på turné bland okända byar, Book ska flytta, Book ska operera in vattenballonger i brösten på brottbykliniken, Book blir ivägkörd på bröllop osv osv.

Får nog skriva in till någon kanal så de ser att det finns intresse.

Rimligtvis borde ingen kanal ta i familjen Book med en tång med tanke på våldtäktsdomen. Jag håller iofs med om att det kunde bli en tågolycka värd att tittas på, men jag tror helt ärligt den unge våldtäktsmannen sätter stopp för detta. Med all rätt.

Tänk själv att som minderårigt brottsoffer/anhörig se denne gärningsman agera patetisk bad gangsta (i tragikomiska kopieoutfits) i sann comptonanda på bästa sändningstid.

Nja.
Citera
2018-05-28, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunhilde
Rimligtvis borde ingen kanal ta i familjen Book med en tång med tanke på våldtäktsdomen. Jag håller iofs med om att det kunde bli en tågolycka värd att tittas på, men jag tror helt ärligt den unge våldtäktsmannen sätter stopp för detta. Med all rätt.

Tänk själv att som minderårigt brottsoffer/anhörig se denne gärningsman agera patetisk bad gangsta (i tragikomiska kopieoutfits) i sann comptonanda på bästa sändningstid.

Nja.

Ja, tänk om det är sonen som hindrat Book från att bli den nya Pernilla Wahlgren, och som hon försvarade honom dessutom. Tragiskt, Book kunde varit rik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in