2017-09-20, 23:09
Medlem
Zelda77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Absolut inte. Väntar redan på nästa veckas BL när det är cat-fight på gång. Hennes IG kan jag vara utan men går in där och glor för att konstatera hur galen hon är endast. Roligast är den här tråden när folk skriver och visar makabra händelser. Book är en pajas och passar bra in i den svenska modellen.

Har man inte bättre för sig, så låter det som ett trevligt sätt att tillbringa kvällen.

Allt för att håna en människa som inte mår så bra och sedan skriva av sig i Flashback och få ryggdunkar av sina likasinnade.

Ha det så kul.
Citera
2017-09-20, 23:53
Medlem
karlsoons avatar
Verkar som att Annas fans har hittat hit i dom senaste inläggen.

Nu är det som så att är man en elak människa, hackar ner på våldtäktsoffer( barn dessutom), stjäl, och beter sig otrevligt. Ja då har man sig själv att skylla att folk inte stryker medhårs.
Det finns inga ursäkter

Skippa alla vansinnesjämförelser, ingen kommer i närheten av Anna Books dåliga beteende. Hon är avskydd av folk för att hon är en usel människa.
Citera
2017-09-20, 23:57
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda77
Har man inte bättre för sig, så låter det som ett trevligt sätt att tillbringa kvällen.

Allt för att håna en människa som inte mår så bra och sedan skriva av sig i Flashback och få ryggdunkar av sina likasinnade.

Ha det så kul.
Anna är en modern byfåne, och människor har skrattat åt sina byfånar i alla tider.

Slutar hon göra bort sig offentligt så slutar vi förstås följa och håna hennes dumheter.
Citera
2017-09-21, 00:03
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Anna är en modern byfåne, och människor har skrattat åt sina byfånar i alla tider.

Slutar hon göra bort sig offentligt så slutar vi förstås följa och håna hennes dumheter.

Exakt. Synd att inte alla kan räkna 1+1
Citera
2017-09-21, 00:18
Medlem
JudisktOckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Vad är hennes favoritdrog?

https://cdn01.nyheter24.se/af922bf10...7/AnnaBook.jpg
https://stoppapressarna.se/sites/def...bbad_stor9.jpg

https://gruvfyllo.files.wordpress.co...8461.jpg?w=640

Ser ut som flödder (bensodiazepiner).
Citera
2017-09-21, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Vad är det för svensk modell då?
En avdelning på sluten psyk eller? :-)
Pajazzo Book :-)
Pasta från operakällaren med efterrätt glass i kremeringsurna för smådjur.
Löfvens svenska modell så klart.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-21 kl. 01:09.
Citera
2017-09-21, 01:05
Medlem
Citat:

Ha det så kul.
Vad gör du själv här i tråden? Ville du läsa lite snaskigheter eller som Book her self, läxa upp folk och tala om vilken perfekt människa du är. Dessutom verkar du rejält påläst om vad som händer och sker angående fru Bok Tolelado.
Citera
2017-09-21, 01:36
Medlem
Zelda77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Verkar som att Annas fans har hittat hit i dom senaste inläggen.

Nu är det som så att är man en elak människa, hackar ner på våldtäktsoffer( barn dessutom), stjäl, och beter sig otrevligt. Ja då har man sig själv att skylla att folk inte stryker medhårs.
Det finns inga ursäkter

Skippa alla vansinnesjämförelser, ingen kommer i närheten av Anna Books dåliga beteende. Hon är avskydd av folk för att hon är en usel människa.

Sorry, men tyvärr har du fel. Som jag skrev i ett tidigare inlägg är jag varken fan av Anna Book eller Pernilla Wahlgren. Men det kanske är svårt att läsa innantill.

Tycker man hemskt illa om en offentlig person är det ingen som tvingar en att följa dennas uppträdande i tv, tidningar och sociala media. Man kan välja själv.

Jag håller också med om att våldtäkten var en hemsk händelse, men det ska i första hand sonen stå till svars för.

Och hur många här på Flashback verkar inte vara elaka människor som beter sig otrevligt?
Citera
2017-09-21, 02:03
Medlem
Citat:
Sorry, men tyvärr har du fel. Som jag skrev i ett tidigare inlägg är jag varken fan av Anna Book eller Pernilla Wahlgren. Men det kanske är svårt att läsa innantill.

Tycker man hemskt illa om en offentlig person är det ingen som tvingar en att följa dennas uppträdande i tv, tidningar och sociala media. Man kan välja själv.

Jag håller också med om att våldtäkten var en hemsk händelse, men det ska i första hand sonen stå till svars för.

Och hur många här på Flashback verkar inte vara elaka människor som beter sig otrevligt?
Märkligast är att personer som du ibland dyker upp här och ska låtsas vara någon riddare. Samtidigt är du väldigt påläst och verkar veta mer om Book än oss andra? Så länge människan roar och fördummar sig själv kommer jag frossa och titta på dom bilder som bjuds. Väntar på måndag kl. 21.00 då det ska inhandlas popcorn. Du är kanske för fin att titta men lite nyfiken är du nog? Underhållning på hög nivå.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-21 kl. 02:09.
Citera
2017-09-21, 02:21
Medlem
Citat:

Som slutord till dig riddaren i nöden.

Djävulen själv är hennes man ifall han är en frisk person vill säga. Han om någon skulle ha stoppat denna kvinna sedan många år tillbaka och stöttat henne samt resten av familjen. Förmodligen är karln lika sjuk men av annan art och då kan man ifrågasätta om dom varit dugliga som föräldrar? En frisk och sund karl som säger sig älska sin fru beter sig inte som denne Roberto. Vem som är tokigast av dom två kan väl bara en läkare eller psykiatriker avgöra. Nåt fel är det och tyvärr utnyttjar både TV och tidningar detta vilket faktiskt är en skam mot hennes barn. Hade det varit små barn skulle jag ringt socialen för länge sedan men hon har nog skadat dom för livet redan och det är för sent. Gnäll inte på Flashback utan om du är en så god person, sök upp och hjälp henne istället. Om hon inte vore så förbannat elak, självgod och dryg så skulle jag tyckt synd om henne. Roberto hatar jag. Och äcklas.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-21 kl. 02:24.
Citera
2017-09-21, 05:24
Medlem

men lilla bubben Anna gillar när allai skriver om henne hon njuuuuuter om det Det är tack vare den här tråden Aftonbladet och Expressen skriver om henne
Citera
2017-09-21, 05:52
Avstängd
micro113s avatar
Citat:

Fast man kan ju inte riktigt det när personen hänger ut varenda tårdrypande tanke i rubrik på alla tänkbara medier, finns med ständigt i alla sammanhang på något sätt ... om inte annat för att gråta ut om att hon inte får vara med ...

Det går liksom inte att stänga ner allt medieflöde bara för att undgå personen -- utan vill man ha kontakt med världen utanför ytterdörren så får man finna sig att bölfiorna trycks upp i ansiktet på en på ett eller annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in