2017-08-11, 20:25
Medlem
mittenskittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Kan man se instafilmerna utan att vara inloggad via appen, dvs via webben? Jag lyckas inte se ngn alls...

instastories funkar BARA att se via appen om du har senaste uppdateringen. man klickar på hennes profilbild.

livesändningar kan man välja om man vill spara eller inte så folk kan se i efterhand. hon brukar bara spara ibland. då klickar man på profilbilde också och får då upp "vill du se instastory" eller "vill du se livesändning".
Citera
2017-08-11, 20:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Bild på lite torsk och broccoli

Hennes följare "åh vad gott det ser ut" "recept" och "Du borde ge ut en kokbok". Tillaga torsken i ugn med salt och peppar. Koka broccolin i lite saltat vatten. Klart
Citera
2017-08-11, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Bild på lite torsk och broccoli

Hennes följare "åh vad gott det ser ut" "recept" och "Du borde ge ut en kokbok". Tillaga torsken i ugn med salt och peppar. Koka broccolin i lite saltat vatten. Klart

liiite mer komplicerat var det för det fanns två kokta ägg i burken med....
Citera
2017-08-11, 20:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
liiite mer komplicerat var det för det fanns två kokta ägg i burken med....

Just fan ja det försvårar ju det hela
Citera
2017-08-11, 20:45
Medlem
Citat:
jaha hon skulle ju till gymet med Vanessa...gymar väl i sängen då...
snacka om att människan har problem alltså...tror hon är en superstjärna ju

Vanessa gömdes bort, jag tror att minstingen som verkar lite blyg och tillbakadragen inte får lika mycket uppmärksamhet av mamma Anna. Det är Felicia och Antonio som är framåt och minglar med kändisar. Jag tror Anna tycker minst om Vanessa. Hon är liksom inte lika viktig för Anna.
Citera
2017-08-11, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustrun
Hmm, började följa Anna Book i dag, 3 timmar senare var jag blockerad. Har inte gillat eller kommenterat någonting. Hon vill nog inte ha fler följare.

Jag tror att hon är väldigt misstänksam mot nya följare.
Citera
2017-08-11, 20:58
Medlem
Live från gymmet just nu! 4:e liven idag.
Citera
2017-08-11, 20:58
Medlem
nu är det livesändning igen...jävlar så kaxigt det är idag
Citera
2017-08-11, 21:02
Medlem
sa Anna i liven att hon åkte ut i Bl ???? eller hörde jag galet?
Citera
2017-08-11, 21:03
Medlem
Intressant tråd att följa. Dels för att Anna Book är som hon är, med alla sina humörsvängningar, det blir aldrig mellanmjölk och lagom, inga grå-zoner. Dels för att det är intressant att se hur folk kan hetsa varandra, det är liksom ingen hejd på hur mycket man kan fördöma och hata henne. Människor på fb är lika mycket fenomen som Anna Book. Jag står inte bakom hennes kommentarer, hennes värderingar, hennes sätt att hantera vad som händer, men nu börjar jag nog tycka lite synd om henne. Ser ni inte att det är en människa i kris? Tror ni, på riktigt, att ni hjälper henne genom att bombadera henne med kommentarer om hennes son, maila till gud och hans moster, uppmana till att spreja hennes hus etc?
Vad detta vad ni ville? Att random people som inte gillar Anna Book, börjar försvara henne? För när ni låter drevet gå för långt är det vad som händer!
Citera
2017-08-11, 21:08
Medlem
Citat:
tycker det är konstigt att alla de här fiiiina människorna (susanne wollter o co) som försvarar Anna med hull o hår o ber om recept på sketen torskfile med två ägg o broccoli o skickar kramar o allt hur fan de kan ha missat vad som hänt? de ifrågasätter ju kritikerna ideligen och hur fasen kan man missat ALLA grodor? okej om de nu inte vet om våldtäktssonen men arga snickaren, ikea...mm mm hur kan man missa allt? om man är så förtjust i en "kändis" vill man väl se allt den är med i? Sen tänker jag på en sak nån skrev i en annan tråd om Anna! OM nu sonen varit sååååå oskyldig så VARFÖR gick inte Anna själv eller genom nån bulvan ut i media o lipade att sonen är oskyldigt anmäld redan från början? hon lipar ju om allt annat! Nu väntade hon tills domen föll...
Det kanske är Anna själv som är Susanne Wollter så hon kan berömma sig själv i ett annat namn
Citera
2017-08-11, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Intressant tråd att följa. Dels för att Anna Book är som hon är, med alla sina humörsvängningar, det blir aldrig mellanmjölk och lagom, inga grå-zoner. Dels för att det är intressant att se hur folk kan hetsa varandra, det är liksom ingen hejd på hur mycket man kan fördöma och hata henne. Människor på fb är lika mycket fenomen som Anna Book. Jag står inte bakom hennes kommentarer, hennes värderingar, hennes sätt att hantera vad som händer, men nu börjar jag nog tycka lite synd om henne. Ser ni inte att det är en människa i kris? Tror ni, på riktigt, att ni hjälper henne genom att bombadera henne med kommentarer om hennes son, maila till gud och hans moster, uppmana till att spreja hennes hus etc?
Vad detta vad ni ville? Att random people som inte gillar Anna Book, börjar försvara henne? För när ni låter drevet gå för långt är det vad som händer!

Det är ju hon som provocerar hela tiden Som sagt sen är det här skvaller forumet vad väntar du dig ??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in