2017-08-18, 02:51
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kanske första gången hon får plats i ett badkar efter svälten och därför blev så exalterad?

Kan vara så. Hon har väntat ända sedan hon först blev överviktig.
Citera
2017-08-18, 03:02
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Kanske första gången hon får plats i ett badkar efter svälten och därför blev så exalterad? En möjlighet är att dom vill förnya sitt sexliv och prova på en ny plats om nu herr Bock var närvarande? När det gäller fru Took kan man aldrig veta varför hon ville visa världen att hon badar i ett kar?

Precis vad jag tänkte också. Förmodligen premiär med att kunna komma ner i badkaret utan att vara insmord med konsistensfett både för att kommer ner och upp.

Att den andra lilla rultan springer runt i bikini i hemmet kan man ju fundera på varför. Roberto kanske gillar det, han är ju inte släkt med henne. Den där familjen är creepy. Jag instämmer med er andra som säger: stackars Vanessa.

Är oerhört tacksam för att jag slapp se badandet. Det hade förmodligen inte varit bra för mig och mina franska nerver. Vill egentligen inte ens tänka på eländet.

Funderade dock på en sak. Ni som såg föreställningen, var tantens badkar lika skinande rent och vitt som hennes porslinständer?
Citera
2017-08-18, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Precis vad jag tänkte också. Förmodligen premiär med att kunna komma ner i badkaret utan att vara insmord med konsistensfett både för att kommer ner och upp.

Att den andra lilla rultan springer runt i bikini i hemmet kan man ju fundera på varför. Roberto kanske gillar det, han är ju inte släkt med henne. Den där familjen är creepy. Jag instämmer med er andra som säger: stackars Vanessa.

Är oerhört tacksam för att jag slapp se badandet. Det hade förmodligen inte varit bra för mig och mina franska nerver. Vill egentligen inte ens tänka på eländet.

Funderade dock på en sak. Ni som såg föreställningen, var tantens badkar lika skinande rent och vitt som hennes porslinständer?
Jag har gått miste om något stort! Eller något mindre stort, kanske? Finns inget sparat till eftervärlden av badkarsscenen? Hur ska jag komma över detta?
Citera
2017-08-18, 08:32
Medlem
Ananys avatar
Funderade på alla ingrepp och skönhetsbehandlingar Anna har gjort hittills:

Gastric Bypass
Bröstförminskning, lyft och inlägg
Gäddhänget
Bukplastik
Postordertänder
Botox i pannan
Microbladat ögonbrynen
Nagelförlängning/förstärkning
Hårförlängning

Bubblare är bantningspiller/barbiedrog.

Har jag missat något? Inte mycket kvar iofs, Anna består av plast från topp till tå och allt är betalt av någon annan. To m hennes hem som hon "hatade" har fått inte bara ett utan två lyft.
Vad blir nästa grej? För det lär ju grinas efter viktminskningen om att skinnet hänger i ansiktet och på kroppen, hon gnäller ju redan på de krympande om än opererade brösten, så en bröstförstoring kan bli aktuell i Thailand på tv. Ansiktslyft kanske eller mer botox och fillers.

Det är hjärnan som behöver skrynklas och slätas ut Anna! DET vore ju något att visa upp i tv - Anna på terapisoffan. Herregud. Eller familjeterapi.
Citera
2017-08-18, 09:27
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Mama Cass kvävdes visst av en kycklingsmörgås. Tookskan är inte värd att kyssa Mama Cass skosnören.
Book är väl mer Mamma Kass
Citera
2017-08-18, 09:51
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany

Gastric Bypass
Gäddhänget
Bukplastik
Postordertänder
Botox i pannan
Microbladat ögonbrynen
Hårförlängning

Har jag missat något? Inte mycket kvar iofs, Anna består av plast från topp till tå och allt är betalt av någon annan. To m hennes hem som hon "hatade" har fått inte bara ett utan två lyft.
Vad blir nästa grej? För det lär ju grinas efter viktminskningen om att skinnet hänger i ansiktet och på kroppen, hon gnäller ju redan på de krympande om än opererade brösten, så en bröstförstoring kan bli aktuell i Thailand på tv. Ansiktslyft kanske eller mer botox och fillers.

Det är hjärnan som behöver skrynklas och slätas ut Anna! DET vore ju något att visa upp i tv - Anna på terapisoffan. Herregud. Eller familjeterapi.

Ja man kan fundera på vad som händer i krematoriet när man bränner en plastmänniska. Kan inte bli mycket kvar att ha i begravningsurnan på köksbänken. Kanske därför dom var gjorda för smådjursaska.

Hon ser dessutom mycket äldre ut än hon gjorde tidigare. Typiskt att ansiktet blir urgröpt när man går ner mycket i vikt som äldre. Helt plötsligt är tänderna mycket för stora för övriga ansiktet. Hon ser verkligen inte snygg ut. Om hon tidigare besatt en viss charm så satt den i de glittrande ögonen som man numera inte ser ett spår av eftersom hästtänderna i kritvitt är det enda man ser i fejan. Synd.

Hjälper nog inte med en hjärnskrynklare. Ska man se någon förändring på hennes hjärna så får man nog plocka ut ärtan och lägga den i vatten, låta den svälla och sedan sätta tillbaka den och hoppas på att den har lite mer arbetskapacitet.

Men jag tror inte vi behöver fundera på överflödig hud. Till jul och nyår så är hon rund och go igen när hon slipper väga sig offentligt. Hon orkar aldrig i livet hålla den här livsstilen. Dessutom måste hon ju försöka växa i sina hästtänder och få dem att passa ihop med ansiktet.
Citera
2017-08-18, 09:52
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Varför har Took inte lagt ut något om terrordådet i Barcelona?
Att hon inte var där eller nåt sånt?
"Jag var i Spanien i somras, men lever."

Vågar man hoppas? Hehe
(Nu skäms jag. Förlåt)

Det kommer nog eller att hon har bekanta där nere nu... Hon verkar ju ha det så fort det blivit något terrordåd eller skett en katastrof. Terrordådet på Drottninggatan...hon hade kunnat varit där om hon åkt till stan den dagen...Ja de hade jag också kunnat men var just då i Åre tänk om jag varit hemma Uppsala istället och bestämt mig för att åka till Stockholm över dagen...
Citera
2017-08-18, 09:55
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anany

Gastric Bypass
Gäddhänget
Bukplastik
Postordertänder
Botox i pannan
Microbladat ögonbrynen
Hårförlängning

De större operationerna har väl staten betalat men de övriga. Hur har hon råd? Toffeln kan ju inte tjäna allt för bra som väktare, hon får väl lite pengar då och då när hon är med i diverse program. Men det kan knappast vara jättemycket, e har väl hyra och räkningar som alla andra och nu med skadeståndet de ska hosta upp.
Citera
2017-08-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Håller med, borde ju spelas in för hinner inte alltid med att kolla på livesändningarna...

är oxå blockad på alla mina konton...har inte skrivit men gillat en del kritiska kommentarer (ajabaja)
svärsonen blockades då han frågade om hon använder pulvermos
Citera
2017-08-18, 11:59
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
De större operationerna har väl staten betalat men de övriga. Hur har hon råd? Toffeln kan ju inte tjäna allt för bra som väktare, hon får väl lite pengar då och då när hon är med i diverse program. Men det kan knappast vara jättemycket, e har väl hyra och räkningar som alla andra och nu med skadeståndet de ska hosta upp.
Toffel-Robban har väl dubbla jobb?
Någon redovisade deras deklarerade inkomster, tidigare i tråden, och det var väl inte allt för illa.
Skulden VirrpAnnan hade hos KFM var väl inte på mer än 5-6 000:-.
Citera
2017-08-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
BLV-gaget stod troligen för gaddarna. Kom ihåg att det är inte bara en bukoperation utan ett flertal!
Har kostat skattebetalarna åtskilligt.
Citera
2017-08-18, 12:02
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
är oxå blockad på alla mina konton...har inte skrivit men gillat en del kritiska kommentarer (ajabaja)
svärsonen blockades då han frågade om hon använder pulvermos

Svärsonen?
Är AB ett släktintresse för er?

Tänk så många följare hon skulle ha, om hon inte blockade alla för minsta lilla (eller ingenting).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in