2017-08-17, 22:17
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Var det inte pga sån här jojo-bantning som Mama Cass Elliott strök med? Det sliter väl oerhört på kroppen.
Inga likheter i övrigt då Mama Cass var en grym sångerska och stor artist....

Mama Cass kvävdes visst av en kycklingsmörgås. Tookskan är inte värd att kyssa Mama Cass skosnören.
Citera
2017-08-17, 22:46
Bannlyst
Det slog mig just att Antonio är ganska lik Paula Bieler. Samma haka(eller brist på).
Citera
2017-08-17, 23:04
Medlem
patajavels avatar
Varför har Took inte lagt ut något om terrordådet i Barcelona?
Att hon inte var där eller nåt sånt?
"Jag var i Spanien i somras, men lever."

Vågar man hoppas? Hehe
(Nu skäms jag. Förlåt)
Citera
2017-08-17, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Nu: Direktsändning från badkaret!!!

Jag riktigt Anna-Book-gråter krokodiltårar över att ingen sparar dessa legendariska klipp! Är blockad på såväl mitt riktiga- som mina tre fejkkonton (och jag har varken gillat något positivt eller negativt, eller skrivit något inlägg) På mitt äkta IG-konto använder jag mitt riktiga namn, har min egen profilbild, "riktiga" vänner och lägger ut trevliga bilder på hundar och mat. Begriper inte varför jag blir blockad? Antagligen för att mina matbilder är bättre....

Kan man se live om man bara går in inkognito? Antagligen, men då får man ju inga notiser, och hur underhållande hon än är så går det ju inte bevaka hennes IG dygnet runt. :-( Har inte lyckats se en enda live, bortsett från de filmer Bloggbevakning lagt upp. Anna i badet vore ju en klassiker!
Senast redigerad av psykologpudel 2017-08-17 kl. 23:58.
Citera
2017-08-18, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykologpudel
Jag riktigt Anna-Book-gråter krokodiltårar över att ingen sparar dessa legendariska klipp! Är blockad på såväl mitt riktiga- som mina tre fejkkonton (och jag har varken gillat något positivt eller negativt, eller skrivit något inlägg) På mitt äkta IG-konto använder jag mitt riktiga namn, har min egen profilbild, "riktiga" vänner och lägger ut trevliga bilder på hundar och mat. Begriper inte varför jag blir blockad? Antagligen för att mina matbilder är bättre....

Kan man se live om man bara går in inkognito? Antagligen, men då får man ju inga notiser, och hur underhållande hon än är så går det ju inte bevaka hennes IG dygnet runt. :-( Har inte lyckats se en enda live, bortsett från de filmer Bloggbevakning lagt upp. Anna i badet vore ju en klassiker!

Håller med, borde ju spelas in för hinner inte alltid med att kolla på livesändningarna...
Citera
2017-08-18, 01:32
Medlem
JourhavandeNegers avatar
Hennes son Antonio är tydligen en riktigt obehaglig turkisk våldtäktsman/pedofil beroende på hur man ser det.

/JourhavandeNeger
Citera
2017-08-18, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JourhavandeNeger
Hennes son Antonio är tydligen en riktigt obehaglig turkisk våldtäktsman/pedofil beroende på hur man ser det.

/JourhavandeNeger

Det är ju fakta så det beror ju inte på hur man ser det...
Citera
2017-08-18, 02:00
Medlem
JourhavandeNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Det är ju fakta så det beror ju inte på hur man ser det...
Där fick du allt till den instagram

/JourhavandeNeger
Citera
2017-08-18, 02:00
Medlem
MoaLjungs avatar
Anna Book naken i ett badkar är väl inget som borde sparas någonstans i detta universumet.
Citera
2017-08-18, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaKlet
Det slog mig just att Antonio är ganska lik Paula Bieler. Samma haka(eller brist på).
Det tycker jag inte. Paula är både snygg och smart.
Citera
2017-08-18, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
Varför har Took inte lagt ut något om terrordådet i Barcelona?
Att hon inte var där eller nåt sånt?
"Jag var i Spanien i somras, men lever."

Vågar man hoppas? Hehe
(Nu skäms jag. Förlåt)
När terrordådet var på Drottninggatan skrev hon att hon egentligen hade ett ärende dit exakt samma stund det skedde men blev förhindrad av någon anledning. Hon kunde väl inte slita sig från kameran? Det fläskberget hade bara studsat framför lastbilen och eventuellt fungerat som krockkudde?
Citera
2017-08-18, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Anna Book naken i ett badkar är väl inget som borde sparas någonstans i detta universumet.
Kanske första gången hon får plats i ett badkar efter svälten och därför blev så exalterad? En möjlighet är att dom vill förnya sitt sexliv och prova på en ny plats om nu herr Bock var närvarande? När det gäller fru Took kan man aldrig veta varför hon ville visa världen att hon badar i ett kar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in