2016-07-14, 00:06
Medlem
Pippirayas avatar
För ett par timmar sedan lade hon ut en bild på rom&cola på instagram. Hon skulle kalasa till det lite. Nyss kom ett tårdrypande inlägg om mamman. Med bild från Annas bröllop. Kan man inte dricka utan att bli sentimental kanske man bör låta bli.
Citera
2016-07-14, 00:21
Medlem
Morsan var väl en riktig fyllpacka? Hon blir sentimental och påmind om modern då hon dricker sprit?
Citera
2016-07-14, 07:41
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippiraya
För ett par timmar sedan lade hon ut en bild på rom&cola på instagram. Hon skulle kalasa till det lite. Nyss kom ett tårdrypande inlägg om mamman. Med bild från Annas bröllop. Kan man inte dricka utan att bli sentimental kanske man bör låta bli.

Ja det var lite väl mycket fylleinlägg det där. Och hjonen som kommenterar, alltid samma, de var vakna i natt de också.
Citera
2016-07-14, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Ja det var lite väl mycket fylleinlägg det där. Och hjonen som kommenterar, alltid samma, de var vakna i natt de också.

Det är speciellt två stycken som alltid kommenterar hur underbara alla inlägg är med ord som: härligt, finaste, kramiz mm. Har de aldrig kollat när Anna gått igång på periscope och visat sitt rätta jag? Svär och gapar, kallar folk för idioter osv.
Citera
2016-07-14, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Det är speciellt två stycken som alltid kommenterar hur underbara alla inlägg är med ord som: härligt, finaste, kramiz mm. Har de aldrig kollat när Anna gått igång på periscope och visat sitt rätta jag? Svär och gapar, kallar folk för idioter osv.
Tror bara dom driver. Om ingen skriver fina inlägg till primadonnan är cirkusen över? Alltid kul att skåda c-kändisar som tror dom är något världen inte kan vara utan.
Citera
2016-07-14, 23:57
Medlem
Jag kan inte hitta Anna på Instagram, betyder det att jag är blockad? Har aldrig någonsin kommenterat så det verkar ju konstigt. Har följt henne tidigare. Eller vad beror det på?
Citera
2016-07-15, 09:35
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Jag kan inte hitta Anna på Instagram, betyder det att jag är blockad? Har aldrig någonsin kommenterat så det verkar ju konstigt. Har följt henne tidigare. Eller vad beror det på?
https://www.instagram.com/annatoledanobook/
Citera
2016-07-15, 12:18
Medlem
Tack emma80
Citera
2016-07-15, 16:42
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj

Det beror sannolikt på att det är kö för att bli ansluten. Servrarna jobbar för högtryck.

Varken TV4 eller Svt vill avslöja något om kommande projekt där Anna skall vara med. Allt är hemligt än så länge...
Citera
2016-07-15, 21:36
Medlem
Det sista som hördes av Anna Book var att hon begav sig Frankrike .
eftersom radiotystnaden är total befarar jag det värsta.
Anna kan mycket väl blivit påkörd av en fem tons lastbil i Nice, ve och fasa snälla någon kom med bra nyheter.
Citera
2016-07-15, 21:46
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Det sista som hördes av Anna Book var att hon begav sig Frankrike .
eftersom radiotystnaden är total befarar jag det värsta.
Anna kan mycket väl blivit påkörd av en fem tons lastbil i Nice, ve och fasa snälla någon kom med bra nyheter.

Som om en ynklig liten femtons fransk lastbil skulle kunna göra en skråma på vår svenska granitklippa?

Löjligt! En terroristattack kväver hon snabbt genom att låta sin ljuvliga röst eka över nejden, framförande den högintellekta världshiten ABC.
För att sedan toppa den med sin superhit: "Samba Sombrero"

Både Muslimer och Sionister kommer omfamna varandra och gråtande lova varandra evig fred vid avlyssnandet av dessa mästerverk som får Beethoven, Bach, Mozart och andra amatörer att stå i skuggan av hennes musikaliska genialitet.

Skäms på dig Mullenö! Jag trodde faktiskt du var på hennes sida och stod över sådana plumpa kommentarer.

MVH/Gnomegirl
Citera
2016-07-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Som om en ynklig liten femtons fransk lastbil skulle kunna göra en skråma på vår svenska granitklippa?

Löjligt! En terroristattack kväver hon snabbt genom att låta sin ljuvliga röst eka över nejden, framförande den högintellekta världshiten ABC.
För att sedan toppa den med sin superhit: "Samba Sombrero"

Både Muslimer och Sionister kommer omfamna varandra och gråtande lova varandra evig fred vid avlyssnandet av dessa mästerverk som får Beethoven, Bach, Mozart och andra amatörer att stå i skuggan av hennes musikaliska genialitet.

Skäms på dig Mullenö! Jag trodde faktiskt du var på hennes sida och stod över sådana plumpa kommentarer.

MVH/Gnomegirl

Jag är pro Anna Book såklart!
Jag är just nu sjuk av oro
Anna Book måste ha stått emot lasbilens tyngd och ktraft, om inte kan det bli psykakuten för mig ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in