Citat:
Ursprungligen postat av
Gratis121
Jag är lite osäker på hans namn, men han umgicks med kaj kort tid före mordet.
Den personen jag syftar på ska ha misshandlat personer i sin närhet med skållhett. Grymt
Han ska också var brittisk om jag inte totalt missförstått det.
Läs jokermannens inlägg angående de personer som figurerat inom VGI så hittar du, han verkar ha bättre koll på dessa mänskor.
Gratis-121 》Låt mig ta hand om jakten på den egentliga sanningen beträffande KálaMarksMordet. Jag avslöjar redan nu , att jag vet till 75% vem den egentlige gärningsmannen är som År 2004 och den 14/4 bragde Ólov Róger Lindberg om livet , problemet för mig , är för tillfället , att jag inte riktigt vet än hur jag skall kunna bevisa det , men tids nog kommer det. Jag har arbetat med analyser och re-konstruktioner och Premisser och slutledningar inom KálaMarksMordet under en mycket lång tid och arbetet har pågått kontinuerligt Måndag - Tisdag - Onsdag - Torsdag - Fredag - Lördag samt Söndag , vecka ut och vecka in. Jag avslöjar nu okså att jag vet med fullständig säkerhet , att det var endast en enda gärningsman som först grovt och empatilöst misshandlade Ólov Rógrer Lindberg och Obs ! sedan därefter ORSAKADE hans död , jag vet okså därtill ovan sagt att det var exakt den samme gärningsman som sedan gick in i MánGårdsbyggnaden och misshandlade den yngre då 57-årige brodern Kárl-Súne Lindberg och jag har BEVIS för detta påståendet och dessutom därtill sagt , har jag en person som kan styrka mitt påstående och den personen är direkt relaterad till mordhändelsen i KálaMark 30. Onsdagen den 14/4 2004 då mordet ägde rum. Obs ! jag har otroligt mycket kvar att kunna framföra på denna trådSidan beträffande KálaMarksMordet.
Obs ! beträffande de Mobila och Fasta Telefon-Aktivitets-Trafik-listorna , så har jag gått igenom dem med yttersta noggrannhet och detalj-granskat dem på det fullständiga djupet , och jag har tidigare , och i mina tidigare då gjorda inlägg låtit deklarera att här föreligger medhjälparens' stora misstag till den egentlige gärningsmannen som då var just den mannen som gjorde intrång på Bröderna Lindbergs' Hemans-Ägar-Gård i KálaMark 30 Onsdagen den 14/4 År 2004. Obs ! jag kan nu vidare okså avslöja att det är fullständigt fastställt och klargjort att Ólov Róger Lindberg skulle röjas ur vägen och helt enkelt sagt , AVLIVAS.
Obs ! det finns ett dilemma , vilket i sin tur är.
A1: = PLANERAT MORD.
B2: = BESTÄLLNINGS-MORD. Obs ! enligt slutledningar ifrån premisser gjorda och den faktan som nu föreligger till handa , så kan det endast förhålla sig på ett sätt , och det är ,
OM A1: är FALSKT , så är B2: SANT , men om däremot B2: är FALSKT , så är istället A1: SANT. Obs ! detta nu ovan påpekat är ett så kallat (Dilemma). Ett av alternativen ovan sett , är SANT. Jag arbetar vidare med att kunna bringa fullständig klarhet i om antingen A1: eller B2: skall uteslutas.
Med vänliga hälsningar från JokerMannen.