Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Fråga 1: Sluta upp att kritisera PolisVäsendet om du inte har fog för dina påståenden.
Fråga 2: Det har du vid flera tillfällen erbjudits svar på genom mitt försök till att visa min vänlighet emot dig , men den har du av-visat mig. Slut från min sida gällande VGI.
Fråga 3: Var god läs utifrån det jag skrivit istället för att dra förhastade slutsatser.
Fråga 4: Det var mycket fint och känslomässigt skrivet av dig Skräddaren och för det , uppskattar jag dig mycket stort.
Obs ! I fråga 4: i slutet formulerar du dig mycket märkligt = "Skulle jag [Skräddaren] på något sätt förminskat deras lidande genom att fråga dig mina ovanstående frågor" Skräddaren , när du skriver som du här ovan sett och omtalat gjorde , så kallas det för (Persóna Immatúra).
JokerMannen.
1. Om polisen skriver löpande om sitt arbete på Flashback så anser jag att man har fog för att åtminstone ställa frågor om det, tycker du inte?
2. Jag frågade om du kan bevisa att KL varit aktiv inom gruppen Vanguard Group Inc. Om det nu är så allmänt känt så borde du väl kunna visa det? Är jag ovänlig för att jag ber om bevis för ditt påstående?
3. Ditt påstående nedan är en ren lögn hur du än vrider och vänder på det. Jag har aldrig påstått detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Obs ! Kaj Johannes Linna/Engström har aldrig enligt SKRÄDDAREN berättat om några slags PYRAMID-liknande Nätverks-sammanhang i några så kallade TV-intervjuer eller andra sorters intervjuer ,
JokerMannen.
4. Jag ifrågasätter att jag skulle ha förminskat offrens lidande med mina frågor. Då tycker du att jag lider av en sorts personlighetsstörning. Kan du utveckla?
Jag understryker att jag hittills inte fått svar på mina frågor av dig. Jag kan heller inte förstå på vilket sätt du tar illa upp av att jag frågar.
Väntar du dig att jag bara ska köpa allt du skriver rakt upp -och ner?
Du skriver och påstår saker, ibland även väldigt allvarliga anklagelser, om riktiga, livs levande personer som inte är här och kan försvara sig. Då kan du också förväntas ha belägg för dina påståenden. Begriper du inte det?