2017-08-11, 15:54
Medlem
Hur lång tid tror ni det tar innan tunnan väger 120 pannor igen? Ett halvår?
Citera
2017-08-11, 15:55
Medlem
Annas live från idag. Hon är ju helt ??? https://www.youtube.com/watch?v=yV8CZG9CvB4
Citera
2017-08-11, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Aha.. Tack för det!

Fattar inte varför hon måste snuska sig, slicka på fingret, äpplet o krama tuttarna i bilen, vilket bara får mej och andra kanske att äcklas med tanke på vad sonen gjort och blitt dömd för.
Tror hon är översexuell och det ingår i hennes diagnos. Insåg för länge sedan att det är en riktigt störd person och det är för djävligt att ingen tagit den yngsta flickan ifrån familjen. En borde ha gått att rädda och jag lider med henne. Traumatisk uppväxt. Inte ens en knarkare har lika mycket tokerier för sig som Book och dessutom inför hela svenska folket. Vidrig person och nu klarar jag knappt av att se människan på TV. Har ingenting med sonen att göra utan hur hon själv fläker ut och älskar sig själv.
Citera
2017-08-11, 16:37
Medlem
annatoledanobookNyttig lunch ute i solen ☀️ med bästa @annawallberg ❤️ Efter grym tid i sadeln uppe på vackra Sacke💪🏽🐎❤️ FULLTANKAD med nya hästkrafter i min egna kropp💪🏽💪🏽💪🏽 So here we go again!!! #bringiton #biggestloservip #sweden #nyttliv #mittliv
Citera
2017-08-11, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
annatoledanobookNyttig lunch ute i solen ☀️ med bästa @annawallberg ❤️ Efter grym tid i sadeln uppe på vackra Sacke💪🏽🐎❤️ FULLTANKAD med nya hästkrafter i min egna kropp💪🏽💪🏽💪🏽 So here we go again!!! #bringiton #biggestloservip #sweden #nyttliv #mittliv

hon måste ha borderline
Citera
2017-08-11, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
hon måste ha borderline
Hashtaggen #bringiton

Vad fan är det för fel på henne? Njuter hon av att hennes son har problem?
Citera
2017-08-11, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Josefin är en av få som orkar säga vad alla tycker om Anna Book. Och då måste Anna hugga tillbaka, Anna gillar egentligen Josefin men Anna känner sig "påhoppad" och istället för att lyssna och lära sig av kritiken beter Anna sig i vanlig ordning som en barnunge.

Och till dom få i tråden som försvarar våldtäkten och familjen Book. Lägg av med det.
Familjen förtjänar all form av smutskastning och skit dom utsätts för( om någon i familjen gått ut offentligt och tagit avstånd hade det varit en annan sak) det minsta man kan önska är att familjen med Antonio i spetsen får må lite dåligt med tanke på vad sonen har gjort så vad folk än gör och om tex någon klottrar VÅLDTÄKTSMAN på familjens bostad så är det fortfarande ingenting mot hur det lilla barnet mår.

Det är orimligt att en god mor tar avstånd från ett barn offentligt.

Det vettiga människor gör, även om de själva är kändisar, är att hålla barnen borta från offentligheten. Det gör man genom att hålla på sin integritet och ha klara gränser mellan vad som är offentligt och vad som är privat. Något har gått fel, då pojken inte kan skilja på rätt och fel, och att inget hjälper trots insatser från soc.

Att som mamma ens kommentera våldtäktsdomen, genom att försvara Ant*nio är som att lämna dörren vidöppen för kritik och mata denna tråd. Genmäle, spott och spe kommer som ett brev på posten, (så som posten var förr i tiden).

Jag ser på denna familj som ett dokument av vår tid. De är ett mycket intressant fenomen.
Citera
2017-08-11, 17:23
Medlem
apankanneringens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
Jag är fortfarande lite sur att Anna inte följde mina råd som hennes pressekreterare. Vi hade jobbat hårt på denna pressrelease;-)

PRESSMEDDELANDE FRÅN ANNA BOOK

Kära vänner,

Det här är väldigt svårt att skriva. Under en längre tid har jag och resten av familjen haft stora problem. Vi har kämpat på och försökt se framåt. Men nu går det inte längre. Vi behöver ta en paus, lämna Sverige under en tid och försöka prioritera på rätt saker. Vi måste göra det vi skulle ha gjort för många år sedan, nämligen att sätta familjen först.

Som ni förstår från all uppmärksamhet i media så har vi haft enorma problem med vår son Antonio. Trots sin unga ålder har han under flera år haft problem med olika slags brott där både polis och sociala myndigheter varit inkopplade. Antonios problem kulminerade 2016 med den katastrofala händelsen som involverade en minderårig flicka. Antonio dömdes för ett par månader sedan för våldtäkt mot barn i Solna Tingsrätt. Domen överklagades till Hovrätten men även där dömdes Antonio för våldtäkt mot barn.

Vi har två döttrar och blotta tanken på att de skulle bli våldtagna är för hemskt för att ens tänka på. Vår son har utfört ett hemskt brott mot en minderårig flicka. Det är väl för sent för ursäkter men hela familjen Toledano Book vill ödmjukast be det unga offret och hennes familj om ursäkt.

Antonio har gjort sitt livs största misstag, något som kommer förfölja honom livet ut. Men det är inte Antonio som är problemet. Det är jag och Roberto som bär ansvaret. Det är väldigt svårt och pinsamt men vi måste rannsaka oss själva och inse att vi har inte gett Antonio det stöd han behöver. Vi har inte lagt ned nog med tid på hans skolgång, vilka vänner han umgås med eller var han har befunnit sig. Vi har trott och hoppats att saker skulle ordna sig med tiden. Tyvärr får nu Antonio nu ta kosekvenserna för att vi ej guidat honom rätt i livet och inte lärt honom vad som är rätt och fel. Det är inte lätt att inse att man svikit sitt barn men så är det tyvärr.

Antonio har inte alltid varit ett enkelt barn att uppfostra. Han har drag av ADHD som ibland kräver mer tålamod än vi orkat med. Vi skulle för länge sedan ha sökt professionell hjälp som föräldrar för att hitta den rätta blandningen av disciplin, ansvar, frihet och kärlek. Men det gör vi nu. Innan skolstarten lämnar familjen Sverige för vistelse utomlands i lugn och ro.

Det är idag svårt att fokusera på familjen när man konstant ska vara uppkopplad. Vi har därför tagit beslutet att omedelbart stänga ned mitt Instagram, Twitter och all övrig social media som konsumerar oerhört med tid. Det är dags att fokusera helhjärtat på Antonio och familjen. Det kommer bli svårt men med professionell hjälp tror jag vi kan klara av det.

Som ni säkert vet medverkar jag i kommande Biggest Loser på TV4. Det har varit en intressant, rolig och spännande inspelning. Av hänsyn till obehag som det unga offret kan känna med mig i TV har jag kontaktat TV4 och respektfullt begärt att de inte sänder några avsnitt där jag medverkar. Jag förstår att det skapar stora problem för hela produktionen och är därför enormt tacksam mot TV4 att de har hörsammat min begäran. Det blir ingen Anna Book i Biggest Loser denna gång.

De senaste månaderna har varit enormt påfrestande och vi ser fram emot lugn och ro på en ny plats. Vi hoppas ni respekterar detta. Må väl och hoppas vi ses och hörs under 2018.

Anna Toledano Book med familj

Förstår inte riktigt, det är du som har skrivit det här och inte Anna (skulle förvåna mig oerhört)?
Citera
2017-08-11, 17:54
Medlem
Ringhals3s avatar
Hon borde publicera detta i sitt namn! Mycket välskrivet!
Citera
2017-08-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pref69
Jag är fortfarande lite sur att Anna inte följde mina råd som hennes pressekreterare. Vi hade jobbat hårt på denna pressrelease;-)

PRESSMEDDELANDE FRÅN ANNA BOOK

Kära vänner,

Det här är väldigt svårt att skriva. Under en längre tid har jag och resten av familjen haft stora problem. Vi har kämpat på och försökt se framåt. Men nu går det inte längre. Vi behöver ta en paus, lämna Sverige under en tid och försöka prioritera på rätt saker. Vi måste göra det vi skulle ha gjort för många år sedan, nämligen att sätta familjen först.

Som ni förstår från all uppmärksamhet i media så har vi haft enorma problem med vår son Antonio. Trots sin unga ålder har han under flera år haft problem med olika slags brott där både polis och sociala myndigheter varit inkopplade. Antonios problem kulminerade 2016 med den katastrofala händelsen som involverade en minderårig flicka. Antonio dömdes för ett par månader sedan för våldtäkt mot barn i Solna Tingsrätt. Domen överklagades till Hovrätten men även där dömdes Antonio för våldtäkt mot barn.

Vi har två döttrar och blotta tanken på att de skulle bli våldtagna är för hemskt för att ens tänka på. Vår son har utfört ett hemskt brott mot en minderårig flicka. Det är väl för sent för ursäkter men hela familjen Toledano Book vill ödmjukast be det unga offret och hennes familj om ursäkt.

Antonio har gjort sitt livs största misstag, något som kommer förfölja honom livet ut. Men det är inte Antonio som är problemet. Det är jag och Roberto som bär ansvaret. Det är väldigt svårt och pinsamt men vi måste rannsaka oss själva och inse att vi har inte gett Antonio det stöd han behöver. Vi har inte lagt ned nog med tid på hans skolgång, vilka vänner han umgås med eller var han har befunnit sig. Vi har trott och hoppats att saker skulle ordna sig med tiden. Tyvärr får nu Antonio nu ta kosekvenserna för att vi ej guidat honom rätt i livet och inte lärt honom vad som är rätt och fel. Det är inte lätt att inse att man svikit sitt barn men så är det tyvärr.

Antonio har inte alltid varit ett enkelt barn att uppfostra. Han har drag av ADHD som ibland kräver mer tålamod än vi orkat med. Vi skulle för länge sedan ha sökt professionell hjälp som föräldrar för att hitta den rätta blandningen av disciplin, ansvar, frihet och kärlek. Men det gör vi nu. Innan skolstarten lämnar familjen Sverige för vistelse utomlands i lugn och ro.

Det är idag svårt att fokusera på familjen när man konstant ska vara uppkopplad. Vi har därför tagit beslutet att omedelbart stänga ned mitt Instagram, Twitter och all övrig social media som konsumerar oerhört med tid. Det är dags att fokusera helhjärtat på Antonio och familjen. Det kommer bli svårt men med professionell hjälp tror jag vi kan klara av det.

Som ni säkert vet medverkar jag i kommande Biggest Loser på TV4. Det har varit en intressant, rolig och spännande inspelning. Av hänsyn till obehag som det unga offret kan känna med mig i TV har jag kontaktat TV4 och respektfullt begärt att de inte sänder några avsnitt där jag medverkar. Jag förstår att det skapar stora problem för hela produktionen och är därför enormt tacksam mot TV4 att de har hörsammat min begäran. Det blir ingen Anna Book i Biggest Loser denna gång.

De senaste månaderna har varit enormt påfrestande och vi ser fram emot lugn och ro på en ny plats. Vi hoppas ni respekterar detta. Må väl och hoppas vi ses och hörs under 2018.

Anna Toledano Book med familj

Tack. Jag har inte skrattat så gott på länge. Satans, vad intelligent du är!
Citera
2017-08-11, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apankanneringen
Förstår inte riktigt, det är du som har skrivit det här och inte Anna (skulle förvåna mig oerhört)?
Det är jag som skojat till det lite och skrivit denna pressrelease. Som hennes inofficiella pressekreterare;-) Subjektivt tycker jag det är denna pressrelease som Anna borde ha skrivit när domen i Hovrätten kom. Fettot Anna borde ha tagit ansvar för sitt barnvåldtäktsdömda och feluppfostrade barn. Hon borde ha bett om ursäkt och sökt hjälp istället för att skuldbelägga den minderåriga flickan. Hade Anna gjort detta hade hennes situation sett helt annorlunda ut idag.
Citera
2017-08-11, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Tack. Jag har inte skrattat så gott på länge. Satans, vad intelligent du är!
Det var ju därför Anna anställde mig;-) Ha en trevlig helg!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in