2017-08-11, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Tack. Jag har inte skrattat så gott på länge. Satans, vad intelligent du är!
Det var ju därför Anna anställde mig;-) Ha en trevlig helg!
Citera
2017-08-11, 18:47
Medlem
nu är det livesändning ifrån sängen igen o stackars vanessa vill inte filmas
Citera
2017-08-11, 19:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nu är det livesändning ifrån sängen igen o stackars vanessa vill inte filmas

Filmar människan igen?

Om jag förstår det hela rätt har hon alltså filmat 3 gånger idag. Vilka tänker hon ska se filmerna? Semestrarna är ju snart slut och folk har väl annat att göra än att kolla när hon livestreamar i sängen.
Citera
2017-08-11, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Filmar människan igen?

Om jag förstår det hela rätt har hon alltså filmat 3 gånger idag. Vilka tänker hon ska se filmerna? Semestrarna är ju snart slut och folk har väl annat att göra än att än att kolla när hon livestreamar i sängen.

ja hon filmar igen hon läg o va kaxig i sängen o sen kom roberto hem o anna blev sååååååå glad o puss puss o trams
Citera
2017-08-11, 19:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
ja hon filmar igen hon läg o va kaxig i sängen o sen kom roberto hem o anna blev sååååååå glad o puss puss o trams

Kära nån, och ingen mat fick han förstås heller. Nä, mindre filmande och mer omhändertagande av familjen borde vara prioriteringarna hädanefter anser jag.
Citera
2017-08-11, 19:11
Medlem
Citat:

Och nu ligger de och gosar och sänder ihop. Har de inget liv?? 🤢
Citera
2017-08-11, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Filmar människan igen?

Om jag förstår det hela rätt har hon alltså filmat 3 gånger idag. Vilka tänker hon ska se filmerna? Semestrarna är ju snart slut och folk har väl annat att göra än att kolla när hon livestreamar i sängen.
Får man inte vara med på allsång på skansen då gör man egen film.
Citera
2017-08-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenDagmar
Och nu ligger de och gosar och sänder ihop. Har de inget liv?? 🤢

jaha hon skulle ju till gymet med Vanessa...gymar väl i sängen då...
snacka om att människan har problem alltså...tror hon är en superstjärna ju
Citera
2017-08-11, 19:58
Medlem
Hmm, började följa Anna Book i dag, 3 timmar senare var jag blockerad. Har inte gillat eller kommenterat någonting. Hon vill nog inte ha fler följare.
Citera
2017-08-11, 20:08
Medlem
Kan man se instafilmerna utan att vara inloggad via appen, dvs via webben? Jag lyckas inte se ngn alls...
Citera
2017-08-11, 20:12
Medlem
tycker det är konstigt att alla de här fiiiina människorna (susanne wollter o co) som försvarar Anna med hull o hår o ber om recept på sketen torskfile med två ägg o broccoli o skickar kramar o allt hur fan de kan ha missat vad som hänt? de ifrågasätter ju kritikerna ideligen och hur fasen kan man missat ALLA grodor? okej om de nu inte vet om våldtäktssonen men arga snickaren, ikea...mm mm hur kan man missa allt? om man är så förtjust i en "kändis" vill man väl se allt den är med i? Sen tänker jag på en sak nån skrev i en annan tråd om Anna! OM nu sonen varit sååååå oskyldig så VARFÖR gick inte Anna själv eller genom nån bulvan ut i media o lipade att sonen är oskyldigt anmäld redan från början? hon lipar ju om allt annat! Nu väntade hon tills domen föll...
Citera
2017-08-11, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spidergia
Kan man se instafilmerna utan att vara inloggad via appen, dvs via webben? Jag lyckas inte se ngn alls...

som jag såg nu ligger bara den kvar som är från tidigare idag då hon sitter i bilen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in