2017-08-02, 23:17
Medlem
p1x3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorph666
Tycker Lampinen hade rätt om er som mobbare som närs av att trycka ner andra. Se bara den otroligt obehagliga Myran och hur hon förtalar den stackars mentalsjuke feministen. Axel var ifs bra just där men det finns fler episoder som inte är så smickrande. Och då menar jag inte drevandet mot Conrad och Ingrid, vilket kan vara ganska kul och på sin plats.

Att ni skulle vara så jävla efterblivna att jag måste bränna ett av mina lurkerkonton borde man ju ha väntat sig. Ju fler arbetskygga rassar, desto större risk att det börjar gråtas efter safe spaces och om God Ton som om det varit valfri identitetspolitisk feministgrupp på Facebook.
Citera
2017-08-06, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
Att ni skulle vara så jävla efterblivna att jag måste bränna ett av mina lurkerkonton borde man ju ha väntat sig. Ju fler arbetskygga rassar, desto större risk att det börjar gråtas efter safe spaces och om God Ton som om det varit valfri identitetspolitisk feministgrupp på Facebook.

Vänta, va? Jag är inte efterbliven, jag har inte haft en lucka i mitt cv sen jag gick ur gymnasiet, jag tror inte på safespaces och att tycka att Myran är obehaglig gör en knappast till rasist.

Jag har haft liknande jobb som Axel vilket kräver ett visst mått av ickeefterblivenhet. Jag jobbar nu med något jag tycker är kul och trivs med, tillsammans med flera utomeuropeiska invandrare. Jag fattar att vit identitetspolitik skrämmer dig eftersom du är smart nog att fatta att när vita väl släpper sargen blir det inte lika kul att stå på den andra planhalvan. För att citera Lampinen "Ni... befinner er på... fel.. sida". Själv har jag inga problem med en viss mängd invandrare i landet men min linjes tid är snart förbi.

Det är inte bara den insinuanta attityden emot Fanny som är vidrig, det är en gränslös von oben mentalitet, ett sånt självklart jag-har-rätt-äckel att tänder och fräknar och tånaglarna krullar sig bakåt i skräck över att det finns sånna här jävla människor i vårt stackars land. Mitt första möte med detta nästan obeskrivliga illamående var när IRM-podden hade ett avsnitt om Jörgen Fågelklo(nån frän stavning), där jag såg fram emot ytterligare ett humoristiskt avsnitt om ett SD-pucko som gjort bort sig men det resulterade i ett Cunningham-liknande tillstånd med tappad tro på mänskligheten.

Jag gillar Axel skarpt och Henrik har jag fått en mer sympatisk bild av men Myra... Större promotor för MGTOW har jag aldrig upplevt.
Citera
2017-08-07, 15:00
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Jag fattar att vit identitetspolitik skrämmer dig eftersom du är smart nog att fatta att när vita väl släpper sargen blir det inte lika kul att stå på den andra planhalvan. För att citera Lampinen "Ni... befinner er på... fel.. sida". Själv har jag inga problem med en viss mängd invandrare i landet men min linjes tid är snart förbi.

Du tillhör en försvinnande liten minoritet och ingen bryr sig. Jag vet att det är lockande att tro att the band is gonna make it, men det kommer inte att bli så. Sverigedemokraterna kommer att sjunka som en sten så fort de får något slags riktigt inflytande, för de är inkompetenta hjon utan riktig politik. När det väl händer kommer alla former av nationalistisk identitetspolitik i Sverige att dras med i fallet. Kvar blir klossmongon som Ingrid & Conrad, som fortfarande drar in Patreon och Swish från kärntrupperna som är för korkade för att fatta att de aldrig hade en chans att vinna.
Citera
2017-08-07, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Du tillhör en försvinnande liten minoritet och ingen bryr sig. Jag vet att det är lockande att tro att the band is gonna make it, men det kommer inte att bli så. Sverigedemokraterna kommer att sjunka som en sten så fort de får något slags riktigt inflytande, för de är inkompetenta hjon utan riktig politik. När det väl händer kommer alla former av nationalistisk identitetspolitik i Sverige att dras med i fallet. Kvar blir klossmongon som Ingrid & Conrad, som fortfarande drar in Patreon och Swish från kärntrupperna som är för korkade för att fatta att de aldrig hade en chans att vinna.

Möjligt att det blir så, sannfinnländarna verkar ju gått den vägen men frågan är om SD blir sista skriket eller en försmak på vad som komma skall. Själv bryr jag mig inte längre, ska inte ha några barn så jag tänker leva på resurserna som finns tillgängliga och inte se tillbaks, let the world burn.

Pallar inte med det här heller längre, kanske blir mitt sista inlägg. Isf, ha de!
Citera
2017-08-07, 17:52
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
När kommer nästa avsnitt egentligen?
Citera
2017-08-09, 12:29
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze
"Till helgen" är det sagt. Jag var bara dum att tro det var förra helgen, när det i princip kan vara vilken helg som helst.
Citera
2017-08-09, 20:11
Medlem
Kusmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
"Till helgen" är det sagt. Jag var bara dum att tro det var förra helgen, när det i princip kan vara vilken helg som helst.

Säkra källor säger ikväll eller i morgon
Citera
2017-08-10, 13:33
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusmor
Jag ska fan ha en örgasm när jag lyssnar på detta.
Citera
2017-08-11, 00:43
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kusmor
Du får kolla dina källor. Detta var strike three i brutna löften. Jag fattar inte varför man åtar sig något när man inte kan leverera.

Att Myra hade annat för sig har jag full förståelse för. Men åtar man sig ett jobb spelar det ju ingen roll om man så gör det gratis. Levererar man inte, kanske någon annan borde gjort jobbet?
Senast redigerad av Xel2oX 2017-08-11 kl. 00:46.
Citera
2017-08-11, 02:25
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Möjligt att det blir så, sannfinnländarna verkar ju gått den vägen men frågan är om SD blir sista skriket eller en försmak på vad som komma skall. Själv bryr jag mig inte längre, ska inte ha några barn så jag tänker leva på resurserna som finns tillgängliga och inte se tillbaks, let the world burn.

Det beror väl på om SD tänker bli ett riktigt parti eller inte. Klarar de att lägga fram en genomförbar politisk plan, att rensa ut alla jävla idioter som inte kan låta bli att fälla rasistiska, sexistiska och/eller homofoba kommentarer och dessutom fylla alla platser de tar i kommun och landsting (riksdag verkar ju inte vara ett problem, men det är ju bra betalt där) så kanske det kan bli något. Annars kommer övriga partier att förr eller senare anpassa sig och neutralisera SD's nuvarande missnöjesgnäll.

Är heller inte särskilt intresserad av barn. Skulle nog adoptera en fyraåring i så fall, så man slipper de där jobbiga åren då de bara skiter ner sig och spyr hela tiden.

Citat:
Pallar inte med det här heller längre, kanske blir mitt sista inlägg. Isf, ha de!

Tack detsamma.
Citera
2017-08-11, 02:27
Medlem
PappaBoegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClinicallyBlaze

Det är klippt och klart. Jag och Myra har fullt förtroende för Eriks klippning, men vi väntar på att ängsliga Henrik ska godkänna också.
Citera
2017-08-11, 06:08
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Det är klippt och klart. Jag och Myra har fullt förtroende för Eriks klippning, men vi väntar på att ängsliga Henrik ska godkänna också.
Aaaah!
Men dåså. Då får jag ju ta tillbaka min kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in