Citat:
Ursprungligen postat av
p1x3l
Att ni skulle vara så jävla efterblivna att jag måste bränna ett av mina lurkerkonton borde man ju ha väntat sig. Ju fler arbetskygga rassar, desto större risk att det börjar gråtas efter safe spaces och om God Ton som om det varit valfri identitetspolitisk feministgrupp på Facebook.
Vänta, va? Jag är inte efterbliven, jag har inte haft en lucka i mitt cv sen jag gick ur gymnasiet, jag tror inte på safespaces och att tycka att Myran är obehaglig gör en knappast till rasist.
Jag har haft liknande jobb som Axel vilket kräver ett visst mått av ickeefterblivenhet. Jag jobbar nu med något jag tycker är kul och trivs med, tillsammans med flera utomeuropeiska invandrare. Jag fattar att vit identitetspolitik skrämmer dig eftersom du är smart nog att fatta att när vita väl släpper sargen blir det inte lika kul att stå på den andra planhalvan. För att citera Lampinen "Ni... befinner er på... fel.. sida". Själv har jag inga problem med en viss mängd invandrare i landet men min linjes tid är snart förbi.
Det är inte bara den insinuanta attityden emot Fanny som är vidrig, det är en gränslös von oben mentalitet, ett sånt självklart jag-har-rätt-äckel att tänder och fräknar och tånaglarna krullar sig bakåt i skräck över att det finns sånna här jävla människor i vårt stackars land. Mitt första möte med detta nästan obeskrivliga illamående var när IRM-podden hade ett avsnitt om Jörgen Fågelklo(nån frän stavning), där jag såg fram emot ytterligare ett humoristiskt avsnitt om ett SD-pucko som gjort bort sig men det resulterade i ett Cunningham-liknande tillstånd med tappad tro på mänskligheten.
Jag gillar Axel skarpt och Henrik har jag fått en mer sympatisk bild av men Myra... Större promotor för MGTOW har jag aldrig upplevt.