Citat:
Varför kräver haveristerna att Luai ska....för att vara trovärdig nämna hur många % invandrare han tror det är som begår grova brott i sverige, vilket kommer ge ett negativt svar i förhållande till andelen inkommande såklart, varav man slipper diskutera kausalitet och korrelation man kan iaktta
bortom domar och ställa emot den den belagda överrepresentation, Luai är alltså medelmåttig i
debattens fräcka konst ..kanske lite över medel, men kommer inte upp i min kaliber (normen)
"Luai vet du vad ditt problem är, det är att du ska berätta steg för steg...det är ett misstag!"
varav Luai tystnar...så att härskaren Henko sedan kan steg för steg berätta hur Luai egentligen
beter sig, en drapa som innehåller fantastiska intellektuella överhopp som
Katarina Janoch är nazist-pack! och att normatisera västerländska värderingar är synonymt med inskränkande av yttrandefriheten
Varför ska man ens bemöda sig debattera med någon som hyser sådana avgrunds-värderingar?
Henko bottnar inte i sin arroganta persona...intervjun förtjänar inte att lyssnat klar på
med tanke på hur ohederligt haveristerna debatterar, det där med att ha 1 gäst
mot 3 polemik-sjuka intervjuare kanske inte var en panggrej
bortom domar och ställa emot den den belagda överrepresentation, Luai är alltså medelmåttig i
debattens fräcka konst ..kanske lite över medel, men kommer inte upp i min kaliber (normen)
"Luai vet du vad ditt problem är, det är att du ska berätta steg för steg...det är ett misstag!"
varav Luai tystnar...så att härskaren Henko sedan kan steg för steg berätta hur Luai egentligen
beter sig, en drapa som innehåller fantastiska intellektuella överhopp som
Katarina Janoch är nazist-pack! och att normatisera västerländska värderingar är synonymt med inskränkande av yttrandefriheten

Varför ska man ens bemöda sig debattera med någon som hyser sådana avgrunds-värderingar?
Henko bottnar inte i sin arroganta persona...intervjun förtjänar inte att lyssnat klar på
med tanke på hur ohederligt haveristerna debatterar, det där med att ha 1 gäst
mot 3 polemik-sjuka intervjuare kanske inte var en panggrej
Lyssnat på avsnittet idag, är nästan klar med hela, fick stänga av ett par gånger när jag irriterade mig allt för mycket på deras idiotkommentarer...
Vi har religionsfrihet i Sverige och det är tydligen jättebra..
Så mitt förslag till NMR är att övergå från nazism till en religon med samma innehåll, då kommer Henko och Axel att stå upp som en man till NMR:s försvar
Himla tur att jag först lyssnade på ett annat avsnitt före detta, där diskuterade de annan vänster (kallar allt skit vänster i fortsättningen för typ kommunism, sossar MP feminism och annat dravel)
Höger är för dessa nazism och folkmord, vänster är för mig Stalin och Pol-Pot och staplade vita döskallar... Så jag försöker för det mesta att något nyansera detta.
Han de intervjuar är från Jemen (är SD:are) , och har varit här fyra år, talade väldigt bra svenska för att ha varit här så kort tid! Några saker, de argumenterade mot hans uppgift om att det är 30% med islamsk tro 2050, och motiverade det med undersökningar där mycket integrerade muslimer dragit ner på barnafödandet när de kommit till europa, så de tycks helt ha missat att integration sker i väldigt liten utsträckning hos de som kommer hit med tanke på att de bor segregerat osv... De mal och mal om att integrationen ska förbättras (och jag förstår att de väljer att inte sätta en siffra på hur långt integrationen kommit...) Det är ju bara att titta på hur många hucklen man ser ute på stan... integrationen går väl närmast i motsatt riktning...
Tyvärr hör jag inte skillnad på Axel och Henrik, vilket gör det lite svårt att namnge dem...
De verkar vara Nazifober och SDfober hela högen...
Edit: Ingrid har kanske varit skarp i ungdomen, men när jag lyssnade på henne i Ingrid och Conrad, så kändes det mest som en ointelligent gnällkärring...
Ska försöka börja lyssna till Svegot snart...
Axel är han adopterad? Han kände sig tydligen tvingad att nämna sitt hudhandikapp, då det inte går fram i radio så bra
Senast redigerad av Enydrion 2019-07-26 kl. 22:33.
Senast redigerad av Enydrion 2019-07-26 kl. 22:33.