2017-08-02, 09:08
Medlem
Dr Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Jo bilden är kvar, man för klicka fram den i bildserien.

Såg det nu.
My bad.
Citera
2017-08-02, 09:19
Medlem
Citat:
Blir Anna diskad nu eftersom hon visar sig i helbild? Tips: spara ner bilden för den kanske raderas😂

https://www.instagram.com/p/BXNxAwrhnEO/?hl=sv

En kommentar under bilden

https://www.instagram.com/p/BXNxAwrhnEO/?hl=sv

Jag ser att parhästen till Brolin och Dr Alban Runar Sörgaard inte syns på bild. Han är ju också med i BL. Men han kanske följer reglerna.
Citera
2017-08-02, 09:20
Medlem
Tänk om hon skulle bli diskad?
Det skulle bli värsta traumat för henne, helt i stil med melodifestivalens diskning.

Kan Tomas Brolin lagt ut bilden för att jävlas så Anna diskas och Runar vinner?
Citera
2017-08-02, 11:24
Var Roberto hemma och passade den kriminella?
Han syns inte till på doktorns fest.
Citera
2017-08-02, 11:38
Medlem
alicewonderlands avatar
Är inte den kriminelle i HR, det skulle ju tas upp igår o idag? ABC-diggaren är kanske med där, alt arbetar. Någon måste ju göra det, menar jag. Osäkert om frugan kommer få så många fler, hm, uppdrag...och så småningom kommer den ödmjuka divan få allt färre inbjudningar till galapremiärerna...
Citera
2017-08-02, 11:41
Medlem
Är det Anna eller Roberto som klagat till hovrätten och vill att hovrätten vallas på plats? Dessutom vill trakassera mä genom kompletterande förhör om mä bakgrund och hemförhållanden. Det är Roberto som skrivit, men jag misstänker att det är Anna som dikterat.

Bra att domstolen avslog.
Citera
2017-08-02, 11:43
Medlem
SAKEN

Våldtäkt mot barn m.m.; nu fråga om tillåtande av syn och tilläggsförhör

ÖVERKLAGAT AVGÖRANDE

Solna tingsrätts dom 2017-06-09 i mål nr B 6020-16 _________________

Antonio Toledano Book har, genom sina vårdnadshavare, begärt att syn ska hållas på platsen där den påstådda gärningen ska ha ägt rum vid den tidpunkt på dygnet som motsvarar tidpunkten för gärningen. Som skäl för sin begäran har Antonio Toledano Book sammanfattningsvis anfört att det är nödvändigt för rätten att ta del av ljusförhållandena vid samma tidpunkt som för den påstådda gärningen för att kunna göra en objektiv bedömning av möjligheterna att göra korrekta iakttagelser av händelsen (se hovrättens aktbil. 39 och 40).

Vidare har Antonio Toledano Book begärt att få ställa ytterligare frågor till Sekretess A:s vårdnadshavare Sekretess B1 angående Sekretess A:s bakgrund samt hemförhållanden innan och efter tidpunkten för den påstådda gärningen.

Björn Adolfsson har instämt i Antonio Toledano Books begäran.

Åklagaren och Sekretess A har motsatt sig att såväl syn ska företas som att tilläggsförhör ska hållas och anfört i huvudsak följande. Företagande av syn kan inte tillföra målet något. Under förhandlingen i tingsrätten ställdes frågor angående ljusförhållandena, hur de olika personerna stod i förhållande till varandra och om sikten skymdes av träd eller stenar. De fotografier från platsen som finns i förundersökningsprotokollet är därmed tillräckliga för att ge en bild av platsen. Det som tilläggsförhöret med Sekretess B1 avser att visa saknar betydelse för gärningen.

Efter föredragning meddelar hovrätten följande
Citera
2017-08-02, 12:01
Medlem
hängballens avatar
Om sonens bravader betyder slutet för kändisskapet för tunnan vad kommer hon göra då?
Tar hon livet av sig?
Citera
2017-08-02, 12:12
Citat:
Är det Anna eller Roberto som klagat till hovrätten och vill att hovrätten vallas på plats? Dessutom vill trakassera mä genom kompletterande förhör om mä bakgrund och hemförhållanden. Det är Roberto som skrivit, men jag misstänker att det är Anna som dikterat.

Bra att domstolen avslog.

Det har de väl gjort i samråd med advokaten?
Citera
2017-08-02, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Det har de väl gjort i samråd med advokaten?

Knappast, inte en chans. Detta skickades utan advokatens godkännande. Detta eftersom denna begäran skrevs av Roberto och inte av advokaten. Hovrätten skickade denna begäran till advokateb för att få ett yttrande av advokaten. Jag kan tänka mig att advokaten blev mindre glad åt Robertos yttrande. Att gå på en minderårig mä i ett våldtäktsmål och gå igenom hennes bakgrund är så tacky så alla advokater undviker det.
Citera
2017-08-02, 12:18
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Tar hon livet av sig?

Tror hon är för dålig förlorare för att göra det, hon hade snarare sett till att folk började prata om henne igen, om hon så var tvungen att gå ut och skjuta statsministern för att få rubriker.
Citera
2017-08-02, 12:24
Citat:
Knappast, inte en chans. Detta skickades utan advokatens godkännande. Detta eftersom denna begäran skrevs av Roberto och inte av advokaten. Hovrätten skickade denna begäran till advokateb för att få ett yttrande av advokaten. Jag kan tänka mig att advokaten blev mindre glad åt Robertos yttrande. Att gå på en minderårig mä i ett våldtäktsmål och gå igenom hennes bakgrund är så tacky så alla advokater undviker det.
Ok. Nå, de fick väl avslag? Så, är de i rätten nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in