2017-08-02, 12:36
Medlem
alicewonderlands avatar
Haha, en del av Annas problem är ju att hon totalt verkar sakna självinsikt...I sina egna ögon kommer hon alltid att vara en stor artist, ifrågasättande från andra tyder på avundsjuka, Sveriges rättsväsende fungerar inte (korrumperat?), alla kändisar älskar att hänga med henne, alla människor önskar veta varje detalj om hennes liv, hennes sexliv slår alla andras, hon är en fenomenal kock som borde ha en matlagningsshow, hon är självskriven i "Så mycket bättre", etc...Det finns INGENTING som kan slå hål på denna bubbla...!
Citera
2017-08-02, 12:40
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Här ser man att lilltunnan inte ser ut som på de photoshoppade bilderna:

https://web.stagram.com/p/BWSjSsRhBO7

Dubbelhakor och bristningar vid bikini-bandet. Ett huvud lika stor och runt som en medicinboll.
Långt ifrån sina fejkade bilder som till och med idioten Anna Book väljer att lägga ut på sin dotter. Hon måste verkligen tycka att Felicia är fet och äcklig. Precis som henne själv.

Men är det verkligen Felicia? Kan man göra så mycket med fotoshop? Observera att jag inte säger att du har fel, det är bara det att jag blir alldeles förundrad?

Jag ser nu att frågan är ställd tidigare, men jag kör en upprepning. Skillnaden är så stor så att, ja, det är två fullständigt olika personer..
Senast redigerad av why123 2017-08-02 kl. 12:46. Anledning: .
Citera
2017-08-02, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Haha, en del av Annas problem är ju att hon totalt verkar sakna självinsikt...I sina egna ögon kommer hon alltid att vara en stor artist, ifrågasättande från andra tyder på avundsjuka, Sveriges rättsväsende fungerar inte (korrumperat?), alla kändisar älskar att hänga med henne, alla människor önskar veta varje detalj om hennes liv, hennes sexliv slår alla andras, hon är en fenomenal kock som borde ha en matlagningsshow, hon är självskriven i "Så mycket bättre", etc...Det finns INGENTING som kan slå hål på denna bubbla...!

NU, om inte förr, så måste vissa tevekanaler, skvallerpressen inkl alla andra skit-tidningar dra öronen åt sig och förstå att de inte längre kan medverka till att framhäva och förhärliga en fullständigt dysfunktionell familj, som dessutom är brottsligt belastad. Vart är detta arma land på väg?
Citera
2017-08-02, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ok. Nå, de fick väl avslag? Så, är de i rätten nu?

Vet inte, enligt dagboksbladet så har varken Anna eller Roberto svarat på delgivningen av kallelse. De bad om att få rättegången uppskjuten eftersom de har semester och är utomlands till slutet av juli och dessutom bett om att få byta ombud till Johan Eriksson men hovrätten avslog både nytt förhandlingsdatum och advokatbyte.

Däremot har Robin bett om att få slippa närvara pga hot eller delta per videolänk men även det avslogs. Man undrar vem som hotat? Anna?
Citera
2017-08-02, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Men är det verkligen Felicia? Kan man göra så mycket med fotoshop? Observera att jag inte säger att du har fel, det är bara det att jag blir alldeles förundrad?

Jag ser nu att frågan är ställd tidigare, men jag kör en upprepning. Skillnaden är så stor så att, ja, det är två fullständigt olika personer..

Ja det är samma person. Googla så ser du bilder på henne. Hon är ju makeup artist och arbetat med smink. Läs Annas bloggar. Så Felicia vet hur man kan sminka sig snygg.
Citera
2017-08-02, 12:54
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vet inte, enligt dagboksbladet så har varken Anna eller Roberto svarat på delgivningen av kallelse. De bad om att få rättegången uppskjuten eftersom de har semester och är utomlands till slutet av juli och dessutom bett om att få byta ombud till Johan Eriksson men hovrätten avslog både nytt förhandlingsdatum och advokatbyte.

Däremot har Robin bett om att få slippa närvara pga hot eller delta per videolänk men även det avslogs. Man undrar vem som hotat? Anna?

Hoppas att det är Anna, och att R har anmält hotet.
(nu var jag elak, men det är Anna med)
Citera
2017-08-02, 12:58
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ja det är samma person. Googla så ser du bilder på henne. Hon är ju makeup artist och arbetat med smink. Läs Annas bloggar. Så Felicia vet hur man kan sminka sig snygg.
Det handlar inte det minsta om smink.
http://blogg.ng.se/bloggbevakning/2017/05/filter

Måste vara tufft inte duga som man är utan måste förändra sig till oigenkännlighet för att våga visa sig.
Citera
2017-08-02, 13:00
Medlem
why123s avatar
Citat:

Ja, alltså jag ska titta mer senare när jag har tid. Jag är uppriktigt sagt chockad. Det är bara bilder på en smal Felicia jag sett de senaste åren.. Men nu när du också säger det så måste jag självklart tro på det, men oj
Citera
2017-08-02, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicewonderland
Delta i "så mycket" bättre?
Skulle bli föör svårt, för dom andra alltså. Hon har ju inte något jättearkiv av låtar att välja mellan, de andra skulle nog tvingas köra "ole dole doff" för att få en låt som de sen MÅSTE sjunga, om hon vore med alltså.
Citera
2017-08-02, 13:33
Medlem
Vet inte, enligt dagboksbladet så har varken Anna eller Roberto svarat på delgivningen av kallelse

Hoppas att de begär handräckning för inställse, kan bli en riktig show! Tunnan skulle säkerligen sända live och yla om övergrepp för att sonen är oskyldigt dömd.
Citera
2017-08-02, 13:35
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Lägg in det här i tråden i Aktuella brott och kriminalfall. Så det finns med där också. Thanks.

Undrar om den hysteriska kärringen är med i hr också och gör sig omöjlig genom att skrika och gasta och intill dumhetens gräns försvara sin avkomma. Förmodligen får hon inte delta eftersom hon inte kan vara tyst. Skulle varit intressant att vara en fluga på väggen i den salen idag.
Citera
2017-08-02, 13:35
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Det handlar inte det minsta om smink.
http://blogg.ng.se/bloggbevakning/2017/05/filter

Måste vara tufft inte duga som man är utan måste förändra sig till oigenkännlighet för att våga visa sig.

Hur många kilon har hon trollat bort med fotoshop? När hon var ihop med Hristos var hon smal då eller? Detta skulle jag inte trott var möjligt om ni inte visat mig. Jag har bara sett glamourösa bilder på henne. Hur funkar det för henne i verkligheten då? När hon är ute och träffar andra människor..

Så mycket fasad i den familjen och så lite verklighet!
Senast redigerad av why123 2017-08-02 kl. 13:36. Anledning: .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in