2017-07-30, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag tror jag har missat vad hans andra jobb är, ett var väl någon klockbutik vad jag förstod det.
Är det andra vanlig patrullering inne i centrum?
Att ha någon ur den familjen som jobbar med klockor borde vara en högrisk. Jag har för mig att tunnan har en stor klocka på handleden eller också är det nåt annat krimskrams?
Citera
2017-07-30, 00:54
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Att ha någon ur den familjen som jobbar med klockor borde vara en högrisk. Jag har för mig att tunnan har en stor klocka på handleden eller också är det nåt annat krimskrams?
Vill minnas att hon en gång visade upp flera klockor hon fått av Roberto, nu klarnar ju bilden.
Om Anna, Antonio och Felicia nu stjäl vore det ju konstigt om inte Roberto också gjorde det.
Citera
2017-07-30, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Vill minnas att hon en gång visade upp flera klockor hon fått av Roberto, nu klarnar ju bilden.
Om Anna, Antonio och Felicia nu stjäl vore det ju konstigt om inte Roberto också gjorde det.
Jag ser framför mig en stor vit klocka som hon haft på bild? Man glor ju mest på dom vidriga långa lösnaglarna och jag tror hon har en massa ringar också. Väldigt mycket godsaker under då hon knådar i degen. Nu får jag nog leta upp lite bilder och kolla efter olika ur. Roberto verkar utvecklingshämmad och gör nog som fru Book säger. Han ser ut som att han kunde jobba på Samhall.
Citera
2017-07-30, 01:31
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Fast..nu är det flera år sedan hon gjorde gastric bypass. Efter ca två år går det att vänja tarmarna med att ta upp för mycket mat igen. Och efter två år ska man äta sk "normala portioner" så hennes gastric bypass ger henne inga fördelar i tävlingen...om hon är påläst kommer hon däremot kunna skylla på operationen om det går dåligt för henne i tävlingen...man kan bli känslig mot vissa födoämnen och måste äta oftare, vilket under bantningen kan bli tufft.

Oavsett så ber jag till alla gudar som finns att hon inte vinner...å andra sidan kommer hon gnälla i tid o otid oavsett
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag tror fruOl har rätt men ska försöka googla för säkerhet skull. Har för mig att dom sagt att magsäcken töjer ut sig och kan bli lika stor som en fotboll i slutändan. Tunnan har ju vräkt i sig både sina egna och andras hotellfrukostar. Sen kan hon hiva i sig en flaska rödvin på detta. Återkommer.
Nej, efter två år SKA man inte äta "normala portioner" utan operationen är (eller ska vara) en början på ett nytt livstänk. Däremot kan man töja ut den lilla del av magsäcken man har kvar igen om man ökar på mängden mat konstant vilket jag antar att Anna gjort.

Jag har själv gjort en GBP för ca 15 år sedan och det är inga "normala" portioner som gäller utan fortfarande lite men ofta (samt rätt mat!).

Däremot kan säkert Annas fyllebravader på sociala media härröra från operationen. Man blir helt enkelt bra påverkad även av små mängder alkohol.
Citera
2017-07-30, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaBjorn
Nej, efter två år SKA man inte äta "normala portioner" utan operationen är (eller ska vara) en början på ett nytt livstänk. Däremot kan man töja ut den lilla del av magsäcken man har kvar igen om man ökar på mängden mat konstant vilket jag antar att Anna gjort.

Jag har själv gjort en GBP för ca 15 år sedan och det är inga "normala" portioner som gäller utan fortfarande lite men ofta (samt rätt mat!).

Däremot kan säkert Annas fyllebravader på sociala media härröra från operationen. Man blir helt enkelt bra påverkad även av små mängder alkohol.
Grejen är att när det gäller Anna finns ingenting som kallas normalt. Hon har nog töjt ut den så mycket det går och stoppar i sig konstant. Man kan aldrig som en vettig person jämföra sig med Book.
Det där med drickat vet ja men om hon nu har tänjt ut allting så finns det väl mat som lindrar fyllan? Har sett program där opererade personer återgått till samma gamla vanor och proppar i sig. Kommer inte ihåg vad dom heter men går i kanalerna som visar "Extrema samlare" och annat kontroversiellt.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-07-30 kl. 01:45.
Citera
2017-07-30, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Jag kollade nu på bilder med Book och hon har en massa olika klockor på dom färskare bilderna. På en har hon 2 stycken men jag kan tyvärr inte länka då jag aldrig tagit reda på hur man gör.
Citera
2017-07-30, 03:32
Medlem
padrons avatar
Orkade inte scrolla genom hela hennes instaflöde, men hon har ju bara skräpklockor såvitt jag kunde se.
Citera
2017-07-30, 07:53
Medlem
Citat:

Men rätta mig om jag har fel, har inte Books mage spruckit ett antal gånger? Är det magsäcksstumpen som blivit sprängfylld, or what?
Citera
2017-07-30, 16:26
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

och med tanke på hennes matbilder på instagram är det ju inte direkt småportoner hon trycker isig. Otaliga gånger har hon lagt upp bilder på en porton mat och sagt att hon är så kränkt,sårad eller ledsen så hon inte har någon aptit. Problemet är ju att dessa portioner skulle jag klassa som fullt normala för en som är GBP opererad. De portioner hon i vanliga fall trycker isig är ju normala/stora för en som inte är opererad.
Citera
2017-07-30, 21:43
Medlem
p0tatiss avatar
Varför kallas hon för "tunnan"?
Citera
2017-07-30, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p0tatis
Varför kallas hon för "tunnan"?
Kroppsformen, har sett ut som en tunna i stort sett hela sitt vuxna liv.
Citera
2017-07-30, 21:55
Medlem
p0tatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
Kroppsformen, har sett ut som en tunna i stort sett hela sitt vuxna liv.

Jaha, ok tack. Inte hört innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in