2017-08-14, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
På svenska, med länk. Tack.

Högst upp dvs senaste inlägget på Roberto Toledanos Facebook så delade han detta inlägg. Behövde bara gå in på hans Facebook.
Citera
2017-08-14, 19:08
Medlem
Här hänger Roberto ut två minderåriga tjejer. Detta hände i april 2016, knappt ett halvår innan hans son våldtog ett barn.
Citera
2017-08-14, 20:12
Medlem
På Annas live nyss.
Vad tycker du om skandalen med Andets Borg?
Anna: Jag tycker att det är en skandal att det är/blivit en skandal!

Nån som fatta vad hon menade??
Citera
2017-08-14, 20:19
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Nån som fatta vad hon menade?

Anna är för sexuella trakasserier så hon tycker inte det Anders gjorde är något att snacka om.
Citera
2017-08-14, 20:38
Medlem
Får Anna betalt för allt instagramande? Får hon fler jobb efter antalet följare/klick? Jag menar hemskt om vi tittar på det här tokerierna och indirekt belönar henne med pengar.Någon som vet hur det fungerar?

Någon skrev om läkarna på BL i den vanliga versionen av BL brukar de visa tre läkarbesök, ett i början, ett i halvtid, och ett strax innan finalen som det verkar. VIP verkar va kortare tid på slottet, men dom bör väl ha lite kontakt utöver det kan man tycka? Anna borde passa på, är gratis OCH han är känd, kan ju ta med kameran och sända live.
Citera
2017-08-14, 22:37
Medlem
livesändning 🙄🙄
Citera
2017-08-14, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
livesändning 🙄🙄

Vad sa hon nu?
Citera
2017-08-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vad sa hon nu?

jag kom tydligen in i slutet och hon babbla på engelska sen sa hon love and respect och gjorde slängpussar så jag såg inte mer men är lika glad ändå
Citera
2017-08-14, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Vad sa hon nu?
Redan slut?
Citera
2017-08-14, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
jag kom tydligen in i slutet och hon babbla på engelska sen sa hon love and respect och gjorde slängpussar så jag såg inte mer men är lika glad ändå

I början av sändningen undrar Roberto varför det heter boxningsring när den inte är rund. Anna sjöng på några Savage Garden-låtar. När hon sedan började varva upp med att läsa kommentarer hon fick i flödet orkade jag inte se mer. Hon sa sig vara jättetrött men i så fall dolde hon det bra.
Citera
2017-08-14, 22:48
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motacilla
I början av sändningen undrar Roberto varför det heter boxningsring när den inte är rund

Fast det är en bra fråga ändå
Citera
2017-08-14, 23:01
Medlem
Jag såg livesändningen, och här kommer en resumé:

Anna och Roberto hade varit och tränat, och var på väg hem i bilen. De retade sig på att skyltar vid övergångsställen kallas Herr Gårman. Och att skylten Varning för vägarbete föreställer en man.
Sexistiskt och ojämlikt, enl. makarna Toledano!
Bilen parkerades, och man började promenera hem. Roberto irriterade sig på en skylt för kycklingbröstfilé, medan frugan filmade.
Sedan var det dags att ifrågasätta ordet Bankomat. "Vaddå mat?"
De passerade en indisk restaurang, och konstaterade att man kan läsa in en massa snusk i ordet "Indian" (vad det är flyger dock ovanför mitt huvud).

När de kom hem tvärvände Anna i lägenhetsdörren, och rusade ut. Vanessa hade nämligen bakat, och det luktade focaccia i hela bostaden. Anna beordrade att det skulle sprayas med något (toadoftspray, gissar jag) för att få bort bröddoften.
Roberto tyckte att hon skulle gå in, men hon klargjorde att om hon gjorde det så skulle hon trycka i sig hela brödet själv. Lägenheten måste doftsprayas!
Roberto höll henne sällskap ute medan Vanessa doftsanerade lägenheten.
Jag stängde av samtidigt som de sedan gick in.

Fan, hon har tappat det. Och Roberto verkar vara henne hack-i-häl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in