Flashback bygger pepparkakshus!
2017-08-08, 10:39
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Den här sidan är tyvärr inte tillgänglig.
Länken kanske är trasig eller sidan kan ha tagits bort. Gå tillbaka till Instagram.
Brottbyklinikens Instagramkonto har visst försvunnit.

MARKNADSFÖRINGSCHEFEN Felicia Book kanske bygger om hemsidan för vi skulle ju få se på överraskningar skrev hon väl...
Citera
2017-08-08, 10:45
Medlem
ABCD1s avatar
Vilken adress ska vi maila till om vi vill försöka påverka så TV4 tar bort samtliga program där Anna Book är med?
Citera
2017-08-08, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
pinglanannaKrya på dig @annatoledanobook 💗
annelihassel69Vackert porslin😘
annette.vennstaVad dricker du ?
snickarfrun😇🤗😍🐞🐝
irene_pyretKrya på dig 😊
margaretaberg101Har du köpt porslinet här?http://www.smadjurskremering.se/information/

Någon kommenterar att Annas porslin ser ut som urnor för kremerade döda husdjur. Får se hur många minuter det ligger kvar.
Radera mera, Anna Book :-)
Citera
2017-08-08, 10:47
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DilsNacke
Den här sidan är tyvärr inte tillgänglig.
Länken kanske är trasig eller sidan kan ha tagits bort. Gå tillbaka till Instagram.
Brottbyklinikens Instagramkonto har visst försvunnit.
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Oj då, har dottern fått sparken eller har hela företaget försvunnit?
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Tandläkarens privata instagramkonto finns kvar.
Men hon har rensat bort alla gamla bilder där familjen Fläsk fanns med på.
https://www.instagram.com/jelenadentist/
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Den som kopplar ihop sitt namn, sin verksamhet etc med Anna Book och hennes familj får nu vara beredd på massiv kritik, floder av kommentarer och offentlig kölhalning.
Det hade nog inte skadat om tandläkaren gjort litet research innan hon beställde garnityret.
Det handlar väl om "damge control". Gissar väl lill-fettot blivit petad från marknadsföringschefsjobbet. Genom att försvara barnvåldtäktsbrodern och mamma fläsk så har nog t o m Jelena efter mycket om och men fattat att det är extremt dåligt för affärerna det är. Jag kan nog tänka mig att hon sett en nedgång i kundinflödet sen hon anställde lill-fläsket och satte in mamma-fläsks hästgaddar. Kan nog tänka mig att befintliga kunder och eventuellt nytillkomna valt att avboka och lämna kliniken. Även om det känns som ingen normal människa skulle gå dit ändå.

Kan någon ta reda på lill-fläsket fått sparken?
Citera
2017-08-08, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Skillnaden är bara att Borg har ekonomi att vara arbetslös men det har inte hon. Hon har inte en spänn och sitter nog trångt till redan som det är. Hon jobbar ju inte precis varje dag som en vanlig arbetare. Sparade pengar har hon inga heller för familjen hade ju så dålig ekonomi så de hade inte råd att köpa ett nytt handfat till toan sa hon ju till Arga Snickaren. Då har man usel ekonomi.
Borg kan luta sig tillbaka och vänta på att stormen lägger sig och under tiden leva på sina tillgångar för han har ju inte precis haft dåliga löner. Plus att han är jävligt duktig på ekonomi vilket inte familjen ATB är.
Men nog går det utför för den ödmjuka divan.....*här skulle det suttit en spysmiley om det funnits*

Nu har hon drabbats av Flashbacks vrede och den är inte att leka med. om hon nu trodde det.

Nu är det dags att lämna tråden ett tag igen så man inte blir likadan som kärringen Took själv.
Borg leker med sitt kön och Book leker med sina vita nya tänder :-)
Citera
2017-08-08, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
MARKNADSFÖRINGSCHEFEN Felicia Book kanske bygger om hemsidan för vi skulle ju få se på överraskningar skrev hon väl...

Kliniken skulle väl flytta till Gamla stan efter semestern skrev de tidigare. Kanske gör ny hemsida med nytt namn?
Citera
2017-08-08, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Med tanke på att hon var mobbad och underlig redan i skolan så med tanke på de som slog igenom på 80 talet dvs Pernilla Wahlgren Carola, Lena Ph osv de verkar hänga ihop och gå tillsammans på div fester, evenemang odyl tillsammans, men Annapanna är sällan/aldrig bjuden ej heller ser man bilder med 80 talets kändisarna tillsammans med Annapanna, det står ju för något också att hon inte är välkommen till de gängen heller. Som man sår får man skörda med sådant beteende

Mtp att Anna polisanmälde Luciano Ingrosso för att ha hotat döda henne och kastat en tillknycklad tändare på henne och han är farbror till Sebastian som är med i Swedish House Mafia så tror jag Anna är så bannlyst i gänget Ingrosso Wahlgren gänget, Pirelli Laila och alla ingifta kors och tvärs. Anna har inte fattat att Sverige är litet. Ungarna Wahlgren har ju Luciano som farbror och klart att blod är tjockare än vatten. De gillar dessutom sin farsa Emilio. Så Anna är nog körd i detta gäng,
Senast redigerad av Darrar 2017-08-08 kl. 10:59.
Citera
2017-08-08, 10:55
Medlem
Citat:
Vilken adress ska vi maila till om vi vill försöka påverka så TV4 tar bort samtliga program där Anna Book är med?

Jag mailade de kontaktuppgifter som finns på mediernas hemsida.
Citera
2017-08-08, 11:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faglum
Kliniken skulle väl flytta till Gamla stan efter semestern skrev de tidigare. Kanske gör ny hemsida med nytt namn?

Äv väl viss skillnad på hyrorna i Brottby och Gamla Stan? Skulle den kliniken ha råd att ligga i Gamla Stan? Jag är inte helt säker på den saken.
Citera
2017-08-08, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Mtp att Anna polisanmälde Luciano Ingrosso för att ha hotat döda henne och kastat en tillknycklad tändare på henne och han är farbror till Sebastian som är med i Swedish House Mafia så tror jag Anna är så bannlyst i gänget Ingrosso Wahlgren gänget, Pirelli Laila och alla ingifta kors och tvärs. Anna har inte fattat att Sverige är litet. Ungarna Wahlgren har ju Luciano som farbror och klart att blod är tjockare än vatten. De gillar dessutom sin farsa Emilio. Så Anna är nog körd i detta gäng,

Jo men hon verkar inte fatta att inom kändisvärlden så är man accepterad av gänget så håller man varandra bakom ryggen, men hon är helt utfrusen, och med rätta!
Citera
2017-08-08, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det handlar väl om "damge control". Gissar väl lill-fettot blivit petad från marknadsföringschefsjobbet. Genom att försvara barnvåldtäktsbrodern och mamma fläsk så har nog t o m Jelena efter mycket om och men fattat att det är extremt dåligt för affärerna det är. Jag kan nog tänka mig att hon sett en nedgång i kundinflödet sen hon anställde lill-fläsket och satte in mamma-fläsks hästgaddar. Kan nog tänka mig att befintliga kunder och eventuellt nytillkomna valt att avboka och lämna kliniken. Även om det känns som ingen normal människa skulle gå dit ändå.

Kan någon ta reda på lill-fläsket fått sparken?

Jag undrar vad det är för slags tandvård det rör sig om på Brottbykliniken och om man får Botox samtidigt till ett rabatterat pris? Är det fast installation av tänder eller löständer, någon som vet?

Tänderna är för vita för att se riktiga ut.
Citera
2017-08-08, 11:28
Medlem
alicewonderlands avatar
Citat:
Testa tittarservice@tv4.se!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in