2017-07-25, 00:17
Medlem
Jag tycker att det ser ut som att Hr Toledano drömmer mardrömmar om att han har Anna över sig och frenetiskt men förgäves försöker vifta bort henne. "Neeeej, inte nu igen!!". Typ.
Citera
2017-07-25, 00:39
Medlem
Nu har Anna känt sig nödgad att ta bladet från munnen, slå näven i bordet och klargöra hur det ligger till med det där "mammandet":
Citat:
annatoledanobook @jodyanna Vår dotter Vanessa kom upp från poolen för att först & främst hämta vatten. Men också tala om att pappa ( min man ) var gullig & låg & sjöng min låt vid poolen. När hon sedan dröjde & låten var över..... ja då ropade Roberto till Vanessa här uppe - eftersom han INTE visste att jag redan stod på balkongen & filmade honom. Och DÅ tilltalade han alltså vårt barn & frågade - kommer inte mamma? Vilket han typ frågar barnen 100ggr om dagen, vart är mamma, kommer mamma snart, nä, nu ska jag gå & sova med mamma precis som @feliciabook påpekar. Men när han tilltalar mig, ja då säger han alltid tresoro ( min skatt på spanska ) mi vida ( mitt liv på spanska ) eller Anna. Självklart kallar han inte mig för mamma när vi två tilltalar varandra. Men som sagt - Det är barnen han alltid frågar sååå fort jag är borta eller bara utom synhåll😂 & då blir det ju naturligt att han säger. Vart är mamma? Så, nu hoppas jag att vi rett ut situationen 👍🏼 Hade varit liiite knas om vi två gick omkring & kallade varandra för mamma & pappa. Och det tror jag dom flesta förstår 😄

Som sagt, det är fan inte friskt att han verkar ha ett sånt jävla kontrollbehov. Och det känns ju inte heller helt normalt att han ligger och "dansar" på en handduk, utanför stängslet till lägenhetshotellets pool, till frugans enda hit - som hon hade för 31 år sedan!
Citera
2017-07-25, 01:23
Medlem
ace_secs avatar
Vad sa Anna till sonen efter dennes barnvåldtäkt? Utskällning? Tårtkalas?
Citera
2017-07-25, 01:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Ni säger att det är ett lägenhetshotell men det verkar ju bara vara Annas familj som är där vilket verkar konstigt.
Var är de andra familjerna? Har de ockuperat poolen så att Roberto måste ligga på gräset utanför eller har de åkt på semester någon annanstans för att slippa se spektaklet?

Någon skrev att de också hade möjlighet att låna ett möblerat hus också av svärfadern.
Den möjligheten verkar de inte ha tagit eller har de varit där något år tidigare?
Om de måste betala hyra för att bo där förstår jag att de hellre vill ha lägenheten, den är ju billigare men det hade väl varit skönt med ett hus man kan vara privat i på semestern.

Betalar de hyra för lägenheten?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-07-25 kl. 01:37.
Citera
2017-07-25, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Ni säger att det är ett lägenhetshotell men det verkar ju bara vara Annas familj som är där vilket verkar konstigt.
Var är de andra familjerna? Har de ockuperat poolen så att Roberto måste ligga på gräset utanför eller har de åkt på semester någon annanstans för att slippa se spektaklet?

Någon skrev att de också hade möjlighet att låna ett möblerat hus också av svärfadern.
Den möjligheten verkar de inte ha tagit eller har de varit där något år tidigare?
Om de måste betala hyra för att bo där förstår jag att de hellre vill ha lägenheten, den är ju billigare men det hade väl varit skönt med ett hus man kan vara privat i på semestern.

Det ser ju dessutom ut som att dom är utelåsta från poolen. I senaste klippet på annas instagram så verkar någon sur granne i blått barbatäcke peka irriterat med hela handen mot Herr ABC så dom kanske har ockuperat någon samfällighet?
Citera
2017-07-25, 03:00
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Det ser ju dessutom ut som att dom är utelåsta från poolen. I senaste klippet på annas instagram så verkar någon sur granne i blått barbatäcke peka irriterat med hela handen mot Herr ABC så dom kanske har ockuperat någon samfällighet?

Anna har ju i flera år gett sken av att de har ett eget hus med egen pool i Spanien, så man kan ju föreställa sig att sonen fick gå och lägga sig utan middag när han råkade avslöja på Periscope att det är farfar/Annas svärfar som hyr ut hus och lägenheter där, och att familjen brukar få bo i en av lägenheterna.
Poolen är ju inhägnad, och det kan naturligtvis handla om säkerhet. Men jag har tänkt att det kanske även är så att man måste boka den (ungefär som man bokar tvättstugan i ett hyreshus) för att få använda den.
Att grannarna inte syns på Annas Insta beror nog enbart på att hon är noga med att inte fota/filma dem. Det skulle ju grusa hennes föreställning om att de bor i ett eget hus (hon verkar ju på fullt allvar tro att det är så det förhåller sig).
Om de betalar hyra eller ej har inte framgått, men vi kan väl utgå från att de får kompispris. Vem vet, Spanienvistelserna kanske delvis betalas med att Anna på lägenhetshotellets grisfester ställer sig på en upp-och-nedvänd läskback och klöser av ABC.
Citera
2017-07-25, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Susanne Wollter verkar ju maniskt skriva på alla kändisars insta-inlägg, är hon heltidsanställd som fjäsk-skribent?

Min gissning är att hon är nån arbetslös eller förtidspensionerad kvinna ute i en förort, som drömmer om att en dag bli vän med en kändis.
Citera
2017-07-25, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzamedmozzarella
Min gissning är att hon är nån arbetslös eller förtidspensionerad kvinna ute i en förort, som drömmer om att en dag bli vän med en kändis.

Släkt med S*tina W*ollter kanske?

https://www.youtube.com/watch?v=a8ei25h49O0
Citera
2017-07-25, 15:07
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Släkt med S*tina W*ollter kanske?

https://www.youtube.com/watch?v=a8ei25h49O0

Enligt Ratsit finns det ingen Susanne Wollter, de som finns stavas Wolter och ingen av dem är släkt med Stina Wollter.
Jag tror fortfarande att det är någon slags "robot" som skriver kommentarerna. Varför skulle personen stava sitt efternamn fel varje gång?

https://www.ratsit.se/sok/person?vem...n=&amax=&fon=1
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-07-25 kl. 15:09.
Citera
2017-07-25, 15:43
Medlem
Susanne Wollter med sitt fejkade efternamn är Anna Books syster tror jag.
http://annabook.spotlife.se/2013/03/21/lite-mer-bilder/
Citera
2017-07-25, 15:59
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darrar
Susanne Wollter med sitt fejkade efternamn är Anna Books syster tror jag.
http://annabook.spotlife.se/2013/03/21/lite-mer-bilder/

AHA!, det förklarar varför jag inte hittar människan på Ratsit!
Då tar jag tillbaka mitt antagande att hon är en robot. Hon är alltså Annas syster och jag drar skampåsen över huvudet och ber om ursäkt
Citera
2017-07-25, 16:29
Medlem
Citat:
AHA!, det förklarar varför jag inte hittar människan på Ratsit!
Då tar jag tillbaka mitt antagande att hon är en robot. Hon är alltså Annas syster och jag drar skampåsen över huvudet och ber om ursäkt

Kanske en Göteborgare?
https://www.stayfriends.se/Personer/...lter-P-7CJM0-P

Någon som vill ringa och kolla läget?
http://www.missiongoteborg.se/kontakta
Senast redigerad av pauleisen 2017-07-25 kl. 16:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in