2017-06-30, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Så om någon anmäler henne för detta så ryker legitimationen och det är god natt för kliniken?

För övrigt hörde jag idag att den tandläkare som anklagas för att ha förstört hennes tandben och givetvis andras tänder också, nu jobbar i Ryssland. Kan Jelena ha hjälpt honom få jobb där tror ni?

Hörde?
Citera
2017-06-30, 22:00
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Hörde?

Jag och en bekant talade om bla Felicia Book och hennes tandoperation mm idag och då berättade min bekant om tandläkaren som jobbade på flera tandläkarkliniker innan denne till slut blev fråntagen sin legitimation och därefter flyttat till Ryssland.
Vi tänkte båda att hon kanske har råkat ut för den tandläkaren eftersom så många råkat ut för liknande saker som Felicia och anmälde tandläkaren flera gånger till Socialstyrelsen innan legitimationen drogs tillbaka.
Enligt min bekant så har fallet tagits upp i teve i fjol men jag har inte sett reportaget kring det.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-06-30 kl. 22:04.
Citera
2017-06-30, 22:07
Medlem
Citat:
Jag och en bekant talade om bla Felicia Book och hennes tandoperation mm idag och då berättade min bekant om tandläkaren som jobbade på flera tandläkarkliniker innan denne till slut blev fråntagen sin legitimation och därefter flyttat till Ryssland.
Vi tänkte båda att hon kanske har råkat ut för den tandläkaren eftersom så många råkat ut för liknande saker som Felicia och anmälde tandläkaren flera gånger till Socialstyrelsen innan legitimationen drogs tillbaka.
Enligt min bekant så har fallet tagits upp i teve i fjol men jag har inte sett reportaget kring det.

Så pass. Vet man något om Jelenas utbildning i Ryssland?
Citera
2017-06-30, 22:52
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
https://i.ytimg.com/vi/g04G9w2QV6s/maxresdefault.jpg

Books vovve
Jag dör!

Vad är det med dessa människor som gör att de beter sig som de gör. Vad är det med mig som sitter här och skriver i denna tråd?
Citera
2017-07-01, 01:38
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Så lite? Kan inte vara sant. Hon är ju lika stor som Celine Dion ju. #mittjobb #celineochjag

Man menar naturligtvis 190.000 Bitcoins.
Citera
2017-07-01, 01:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://www.expressen.se/noje/anna-bo...biggest-loser/

Nyss var det ju pcon som fördärvade hennes vikt. Nu är det tydligen diskningen i Melodifestivalen
Citera
2017-07-01, 08:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nyss var det ju pcon som fördärvade hennes vikt. Nu är det tydligen diskningen i Melodifestivalen

Depression som yttrar sig genom matmissbruk är i alla fall närmare sanningen än att skylla på en sjukdom som hon bevisat inte har och som många redan har genomskådat inte är sant efter hennes framträdande hos Malou. Depressionen och matmissbruket har dock pågått längre än den senaste Melodifestivalen. Nu är det viktigt att komma ihåg att depression kommer i vågor och inte är statisk så den är också kopplad till bla dålig självkänsla och andra obearbetade saker vilket i sin tur kan yttra sig i tröstätande och matmissbruk.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-07-01 kl. 08:51.
Citera
2017-07-01, 11:46
Medlem
Alltså, kan inte någon säga något snällt om Anna Book? Bara för att balansera upp allt det här? Det handlar trots allt om en ganska harmlös, medelålders mamma, hon är ju inte Stalin reinkarnerad eller något. Jag börjar. Jag kan ärligt talat säga att:

1. Anna Book har ett väldigt sött ansikte och vad man än tycker om skalfasader och annat så kommer fler att märka att hon faktiskt är vacker nu när hon börjat motionera.

2. Genom att hon fått så fina resultat så kommer andra att inspireras. Trots allt är många överviktiga idag och mår dåligt av det, så i det här fallet är hon faktiskt en bra förebild.

3. Anna Book har en väldigt fin sångröst. Hennes material är inte i min smak, men tjejen kan sjunga.

4. Hon är stundtals rätt bedårande, som i den där japanska tävlingen när hon var utklädd till vit säl

5. Av allt att döma verkar hon vara en bra mamma och partner, inte många lyckas hålla ihop familjen som hon uppenbarligen gjort, så grattis till henne, något måste hon gjort rätt där.
Citera
2017-07-01, 13:53
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Alltså, kan inte någon säga något snällt om Anna Book? Bara för att balansera upp allt det här? Det handlar trots allt om en ganska harmlös, medelålders mamma, hon är ju inte Stalin reinkarnerad eller något. Jag börjar. Jag kan ärligt talat säga att:

1. Anna Book har ett väldigt sött ansikte och vad man än tycker om skalfasader och annat så kommer fler att märka att hon faktiskt är vacker nu när hon börjat motionera.

2. Genom att hon fått så fina resultat så kommer andra att inspireras. Trots allt är många överviktiga idag och mår dåligt av det, så i det här fallet är hon faktiskt en bra förebild.

3. Anna Book har en väldigt fin sångröst. Hennes material är inte i min smak, men tjejen kan sjunga.

4. Hon är stundtals rätt bedårande, som i den där japanska tävlingen när hon var utklädd till vit säl

5. Av allt att döma verkar hon vara en bra mamma och partner, inte många lyckas hålla ihop familjen som hon uppenbarligen gjort, så grattis till henne, något måste hon gjort rätt där.

Fint av dig! Anna har ett sött ansikte även om jag tycker hon var sötare innan viktnedgång och skalfasader. Men att gå ner i vikt är strongt och hälsan kommer före utseende. Hoppas hon kan inspirera många.
Citera
2017-07-01, 13:57
Medlem
Citat:

Häng på tunnans instagram istället....
Citera
2017-07-01, 14:25
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:

Bra försök. Märks att man måste skarva en del för att få ihop något positivt.
Citera
2017-07-01, 15:56
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Depression som yttrar sig genom matmissbruk är i alla fall närmare sanningen än att skylla på en sjukdom som hon bevisat inte har och som många redan har genomskådat inte är sant efter hennes framträdande hos Malou. Depressionen och matmissbruket har dock pågått längre än den senaste Melodifestivalen. Nu är det viktigt att komma ihåg att depression kommer i vågor och inte är statisk så den är också kopplad till bla dålig självkänsla och andra obearbetade saker vilket i sin tur kan yttra sig i tröstätande och matmissbruk.

Word. Varför inte bara erkänna att hon söker tröst i maten vid depression, att det således är en form av matmissbruk hon har. Istället för att skylla på omständigheter eller någon sjukdom. Uppenbarligen är det ju ett missbruk som hon inte sökt hjälp för eftersom gbp inte har hjälpt på henne. Har en vän som var djupt deprimerad förut och sökte tröst i maten en gbp och professionell hjälp blev hennes räddning. Nu kan hon falla in i små beroenden av typ socker men känner igen tecken och vet hur hon ska hantera det hela.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in