2018-01-10, 17:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Snälla förklara på vilket sätt den är rolig! På allvar - jag vill veta!

Nu till ämnet - vilken tragisk nyårsafton de verkar ha haft. Anna dansar runt ensam med sin telefon i vardagsrummet och äter alldeles för stor dessert. Brukar inte kändisar ha ett större socialt umgänge? Borde hon inte ha sluppit att sitta i sin sunkiga lägenhet i Solna?
Det finns säkert kändisar som trots det väljer ett stilla firande med familjen ... men det känns inte riktigt som om det är ett firande i Anna Books anda ...
Citera
2018-01-10, 18:39
Medlem
Bladgulds avatar
http://www.svenskamagasinet.nu/article.134.html

2004 var Anna bara en "svensk schlagersångerska" som Roberto var gift med. Längtar han månne tillbaka till den tiden när fru Brooks ego inte var så hysteriskt svullet som nu?
Citera
2018-01-10, 19:05
Medlem
Lindalovers avatar
Annas senaste IG-post med flera quotes är nog riktad till alla oss här:

https://myfile.org/91R1w8d9b9/D461A0...DCBBC7788.jpeg
Citera
2018-01-10, 19:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Ok, fattar inte riktigt på vilket sätt ... Det tycks ju bara vara ett inlägg med massa meningslösa haschtaggs ....
Citera
2018-01-10, 19:21
Medlem
Själva bilden bestod av ett jättesmart citat (!) Typ "Lustigt att de som vet minst om dig har mest att säja".

Eftersom du verkar snoka här Anna. Hej på dig (vink vink). Det finns säkert massor med människor som vet mer om dig än vad jag gör men det är du som formar bilden av dig själv publikt och du gör inte ett sådär superbra jobb. Det är svårt att ha respekt för någon så ytlig, världsfrånvänd och falsk som du.
Och det är inte speciellt för någon annan än dig själv att du blivit smal - faktiskt, de flesta av oss som fött barn har gått upp och ned det är liksom inte värt att göra en tatuering för.
Citera
2018-01-10, 19:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uglynakedguy
Själva bilden bestod av ett jättesmart citat (!) Typ "Lustigt att de som vet minst om dig har mest att säja".

Eftersom du verkar snoka här Anna. Hej på dig (vink vink). Det finns säkert massor med människor som vet mer om dig än vad jag gör men det är du som formar bilden av dig själv publikt och du gör inte ett sådär superbra jobb. Det är svårt att ha respekt för någon så ytlig, världsfrånvänd och falsk som du.
Och det är inte speciellt för någon annan än dig själv att du blivit smal - faktiskt, de flesta av oss som fött barn har gått upp och ned det är liksom inte värt att göra en tatuering för.
Fast AB har ju inte gjort det, utan varit rätt rejält stor hela sitt vuxna liv ... så det är klart att det kan värt en tatuering när hon når samma vikt som hon hade innan tonåren...
Citera
2018-01-10, 19:47
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
http://www.svenskamagasinet.nu/article.134.html

2004 var Anna bara en "svensk schlagersångerska" som Roberto var gift med. Längtar han månne tillbaka till den tiden när fru Brooks ego inte var så hysteriskt svullet som nu?

Har svårt att tro att han är nöjd. Hur skulle han kunna vara det? Å andra sidan så fattar jag inte vad han föll för hos henne. Utseendet kanske inte så många bryr sig om, men hon har ju alltid varit en dryg hagga. Så hon har ju varken ett trevligt sätt och hon är ju inte direkt vacker och har aldrig varit. Han måste vara masochist av råge.
Citera
2018-01-10, 20:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Har svårt att tro att han är nöjd. Hur skulle han kunna vara det? Å andra sidan så fattar jag inte vad han föll för hos henne. Utseendet kanske inte så många bryr sig om, men hon har ju alltid varit en dryg hagga. Så hon har ju varken ett trevligt sätt och hon är ju inte direkt vacker och har aldrig varit. Han måste vara masochist av råge.
Fast nej, det tror inte jag.
Faller man för "du ser befruktningsbar ut" som raggreplik så är man nog rätt osäker och desperat ...
Citera
2018-01-10, 20:48
Medlem
colberttts avatar
Anna går hårt ut i 2018 och ljuger hårt

Jävla patetiska feta lilla människa. Du bidrar inte till någons inkomster. Du bidrar inte ens till din egen inkomst. Du är en stor förlorare. Intala dig inte någonting annat, Anna. Vi vet att du läser här. Som den ö-kändis (längst ner i rang) du är, vill du tro att du är något. Det är du inte. Du är patetisk.

Usch, jag är arg. Inser att Tunnan aldrig kommer bli något vettigt. Kanske lika bra att sluta följa. Men det kommer aldrig gå. Hon är för fascinerande. Och min önskan om att det skall gå åt helvete för henne är så stor att jag inte vågar sluta följa, för jag vill se den dag hon inser att hela hennes påhittade liv rasat.
Citera
2018-01-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colberttt
Anna går hårt ut i 2018 och ljuger hårt

Jävla patetiska feta lilla människa. Du bidrar inte till någons inkomster. Du bidrar inte ens till din egen inkomst. Du är en stor förlorare. Intala dig inte någonting annat, Anna. Vi vet att du läser här. Som den ö-kändis (längst ner i rang) du är, vill du tro att du är något. Det är du inte. Du är patetisk.

Usch, jag är arg. Inser att Tunnan aldrig kommer bli något vettigt. Kanske lika bra att sluta följa. Men det kommer aldrig gå. Hon är för fascinerande. Och min önskan om att det skall gå åt helvete för henne är så stor att jag inte vågar sluta följa, för jag vill se den dag hon inser att hela hennes påhittade liv rasat.

Jag känner precis likadant!!!
Citera
2018-01-10, 21:13
Medlem
nickomyras avatar
ni som bidrar till denna tråd roar mig väldigt mkt !

Hennes hashtaggs är nåt alldeles extra ...
Citera
2018-01-11, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalover

Hahaha, vad fan var det där? Har hon slagit över till att helt tänka tala och skriva i hashtags nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in