Citat:
Ursprungligen postat av
TobbeBecks
Finns väl endast indicier som binder henne till Granliden.
Men eftersom du konsekvent försvarar henne och tror att hon är oskyldig så skulle det vara intressant att veta hur du motiverar hennes lappar och även de avlyssningar som finns.
Tycker du att det låter som en oskyldig person som beter sig på det sättet? Både i tal och skrift?
Som jag ser det så har hon ställt till med det mesta på egen hand. Hade MR bränt bilen och hon hade hållt tyst i både tal och skrift så har jag svårt att se hur dom skulle kunna döma henne för nånting.
Vem vet, klanske dyker det upp något tekniskt
Citat:
Ursprungligen postat av
Pandalina4
Från artikeln: Med inspelningsapparaten gömd i fickan, och på en armlängds avstånd, bad Rajabi sedan Arbogakvinnan att prata igenom vad de två hade gjort, berättar han i förhör.
– Och då höjde jag rösten och då började hon självmant berätta allting.
Enligt Rajabi ska Arbogakvinnan i samtalet ha berättat om planeringen inför mordet.
Samma kväll påstår Rajabi att han lämnade över inspelningsapparaten samt en av Arbogakvinnans T-shirtar, med pappa Görans torkade blod på axeln, till samma vän som gett honom inspelningsidén.
Ja jösses jag förstår att de inte lämnade in detta igår utan tog det i en paus.

Sedan i maj i år så har åkl suttit på historia nr.5 eller så från MR och kommer nu krypande på pausdagen med papper till rätten.
Jamen nu är det ute i tidningarna så vi väntar på den ej namngivna afghanen att
agera på MRs order. Leverera
genast JMs blodiga T-shirt och "bandaren" till polisen!!!
Kan tänka mig att Hikes vill fråga ut MR om detta. Nu är
hela trovärdigheten körd i botten och åkl bönar och ber om "deldom" i Aki-fallet.
Stackars jävlar som suttit häktade på grund av denna galna afghan MR för Aki-fallet och tillika inte blivit avskrivna ännu. Åkl och poliser är allt
ett jävla pack som kallar dessa till rättegång som
medmisstänkta, nu är det dags att släppa dessa en gång för alla!
Att tråden dessutom valt att göra hackkyckling av DB, JB och JJ samt deras ungar för vad en knarkande tok MR påstår är lika illa. MR skall på RPU, han är fan helt galen och saknar NU all sans och trovärdighet.
Hur någon kunde gå på MRs lögner
är helt ofattbart, vilka pajaser åkl och stor del av tråd nu ter sig. Skickar en
high-5 till 6nysningar efter som vi båda
VARNAT hela tiden för vad som komma skall om MR.