2026-03-30, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Nej-nej, han borde sitta på ett annat fängelse som vi kan kalla "på väg hem", vi kan säga till honom du är fri att åka vart du vill men vill du inte åka någonstans så behåller vi dig på ett fängelse inburad, det är liksom upp till dig, men ut ska du.

Fattar inte att dom styrande sköter sånt här på det sättet, UT ELLER FORTSÄTT VARA FÄNGSLAD, punkt slut.

Jag skrev lite längre bak att han borde sitta i förvaring till villkorlig frigivning är klart, sen skicka ut dåren ifrån Sverige.

Om den fan får ränna omkring under villkorlig frigivning så händer något snart och in på kåken några år till, bara för att inte bli utvisad..
Citera
2026-03-31, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maniac60
Jag skrev lite längre bak att han borde sitta i förvaring till villkorlig frigivning är klart, sen skicka ut dåren ifrån Sverige.

Om den fan får ränna omkring under villkorlig frigivning så händer något snart och in på kåken några år till, bara för att inte bli utvisad..
Håller helt med, det är även billigare för svenska medborgare att ha honom inlåst än ute.

Sen kan man undra om han har eller får arbetstillstånd när han egentligen är utvisad?

Nä, som jag sa igår, säg till han bara: här är din cell tills du vill lämna landet, det är upp till dig .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in