Citat:
Ursprungligen postat av
Blindtarm
Jag har kört bägge dem gamla (20ml) dem fungerade helt klart, men deras nya 10ml är en klass för sig, riktigt bra som majoriteten säger, säkert därför folk blir irriterade av att läsa vad du skriver. Att se du skriver svea och att det "nya bm" dunder märket är "10ggr bättre" blir bara ren trams. För håller med samtliga jag pratat med och läser att den känns fan överdoserad nästan.
Det har jag ALDRIG skrivit. Jag TROR att Hulks utskickare/kokare klantade sig och gav mig Testo istället för Tren första gången. Därför är det väl självklart att även Sveas skit-Tren är bättre Tren än Testo!
Citat:
Ursprungligen postat av
Blindtarm
Kanske fick du fel vialer första vänden(dem 20ml) så fick du säkert en dunder vial 10ml som du smutsar sönder som hulken ABSOLUT inte förtjänar.
Smutsar sönder? Jag har tagit 8ml från den nya och kände inte ett piss.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blindtarm
Ganska roligt oxå att du skriver att du vet dem 20ml du hade var testot och skit men ändå fortsätter du att köra 2ml av dessa ihop med 1ml(10ml vial) av den nya du fick pga dessa var skit. För att sedan skriva den nya är skit också, hör du inte själv hur fan du resonerar? Då körde du alltså 1ml tren av hulken men säger du låg på 3ml. (för du visste ju att dem gamla testo)
Nej, jag TRODDE att den gamla var en Testo/Tren mix, så varför inte använda upp den tillsammans med riktigt Tren och få en 1:2 ratio?
Citat:
Ursprungligen postat av
Blindtarm
alltså låg du på 1m tren i veckan och hade tren effekter/bieffekterr. Då kanske du fattar att den är bra!
NEJ, INGA Tren effekter/bieffekter. Lite svettningar och irritation får jag på Testo också. En jävla trötthet fick jag på köpet - brukar jag INTE få på Tren.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blindtarm
så ja den sköt förmodligen iväg för det var riktigt tren du fick i dig trots adex.
Kanske! Kanske inte! Svårt att bedöma, jag försöker vara schysst och ärlig eftersom jag inte är 100% säker.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blindtarm
Tog du blodprovet samma veckan du lämnade omdöme också eller? 1-2stick för sedan röda?
Nej, har tagit 8ml av nya vialen - struntade i det sista och kör ett annat märke nu, kände av det på en vecka. Samtidigt började jag köra 2,5 mg Letro ed, det kan ha påverkat. Jag vet ju inte vad fan jag har haft i kroppen!
Till sist:
Sluta med den överlägsna kaxiga snorungeattityden. Jag har varit 100% ärlig och jag fick även ett bra intryck av Hulk Store i mailkontakten där det kändes som att han ville lösa det hela. Sedan är faktumet att jag inte kände ett piss på varken gamla vialerna eller nya. Om det nu var Testo i dom gamla så kanske Testot gick i taket och aromatiseringen har spökat så pass att jag inte kände av den nya heller (om det nu var Tren). Jag försöker hitta en förklaring och som sagt - jag har varit 100% ärlig och är INTE ute efter att smutskasta någon.