2015-04-28, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violalovar
Trycker jag mer än 2ml av hulk testot för jag sån hemsk jävla pip att jag haltar fram som kapten krokben i i typ 2 veckor!

Har du upplevt detta med?

Fan va jobbigt, jag har inte upplevt pip och jag tryckte ungefär 2ml inte mer faktiskt.
2015-05-01, 14:02
Medlem
R.Victorianos avatar
Någon som kör/kört testo-p nyss?
2015-05-18, 03:16
Bannlyst
Ni som har bättre koll i dagsläget.. Hur är det nu..Håller HULK samma mått som tidigare år?

Winstrol och sustanon är det som jag ska sätta prio 1 på nu hos dom. Trött på att slösa bort pengar på dåliga prepp nu, så nu framöver kommer jag alltid rådfråga innan. Vet att HULK är bra sen innan då jag testat deras andra orala utom just winstrol. Är det samma tryck i dom orala fortfarande?

Helst hade jag kört Balkan pharma eller Alpha pharma men svårt att hitta säljare på brädan med sånt utbud nu mera.

Mvh
2015-05-19, 15:07
Medlem
Någon som erfarenhet av HULKs npp?
Mvh
2015-05-23, 08:53
Medlem
Risetyallikos avatar
Hur är deras Nolva nutiden ?
2015-05-23, 13:16
Medlem
deras tren e?
2015-05-23, 14:12
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muntorka
Ni som har bättre koll i dagsläget.. Hur är det nu..Håller HULK samma mått som tidigare år?

Winstrol och sustanon är det som jag ska sätta prio 1 på nu hos dom. Trött på att slösa bort pengar på dåliga prepp nu, så nu framöver kommer jag alltid rådfråga innan. Vet att HULK är bra sen innan då jag testat deras andra orala utom just winstrol. Är det samma tryck i dom orala fortfarande?

Helst hade jag kört Balkan pharma eller Alpha pharma men svårt att hitta säljare på brädan med sånt utbud nu mera.

Mvh

Inte svar på din fråga till 100% men kört deras oxar i december (svart/röda kapslar á 50mg styck) och dom var riktigt bra, samma klass som alpa pharma som jag kör nu. Enda negativa är att det inte är tabs så dom går att dela (kan vara tabs nu vet ej.)
2015-05-23, 17:12
Medlem
dat.svetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barapakman
deras tren e?

Deras tren e vid mars typ var riktigt fin.
2015-05-23, 19:22
Medlem
Är det injektsmärta på oljorna ännu?
2015-05-23, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alola
Är det injektsmärta på oljorna ännu?
Aldrig haft pip på Hulks oljor.
2015-05-28, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violalovar
Trycker jag mer än 2ml av hulk testot för jag sån hemsk jävla pip att jag haltar fram som kapten krokben i i typ 2 veckor!

Har du upplevt detta med?

Gick på Hulkens oljor i oktober (Testo & Deca) Allt var frid å fröjd tills i februari. Fick sån jävla pip efter varje stick svullen som satan. Köpte alla oljor i oktober så fick 2 olika batcher så va jävligt lusigt att jag fick pip efter så lång tid. Oljorna gjorde vad dom skulle annars bra tryck.
2015-05-28, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barbagrov
Gick på Hulkens oljor i oktober (Testo & Deca) Allt var frid å fröjd tills i februari. Fick sån jävla pip efter varje stick svullen som satan. Köpte alla oljor i oktober så fick 2 olika batcher så va jävligt lusigt att jag fick pip efter så lång tid. Oljorna gjorde vad dom skulle annars bra tryck.

kör hans eq nu. Len o fin att sätta! Ska köra igång med hans nya 150mg/ml tren Ace så fort leveransen kommer. Ska bli intressant o se hur den levererar.

Mvh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in