2017-05-06, 12:12
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Nu har jag inte tid att hitta källan eller så men sök lite så kanske ni kan hitta det. Men på blodprov kan tren komma upp som östrogen eftersom det är ett derivat av progresterone eller nåt sånt. Så bara för ditt östro är högt betyder det inte nödvändigtvis att det är testo i ditt tren.

Mvh

Intressant. Men jag kände inte den riktiga Tren-känslan heller, den har kommit nu sen jag bytte märke. Jag fick dock liiiite biverkningar som något mer svettig/irriterad - men det kan ju lika gärna berott på högt Testo.

Körde ju enbart "Tren" ett tag med, borde ha känt av nollat Testo i kroppen.

Det kändes inte som Tren, det kändes som Testo med en skvätt Tren i.

Vi får hoppas att detta var ett olycksfall i arbetet och att ni andra är fortsatt nöjda med Hulks Tren.

Återkoppla gärna när du gått på Hulks Tren ett tag, vore intressant att höra vad du tycker.
2017-05-06, 15:58
Medlem
thebandit777s avatar
Har funderat lite. När jag körde nya kokarens Tren (10ml vial) samtidigt som gamla (20ml vial) så gick östrot upp trots Adex. OM nu Tren kan synas som Östro på blodprov så indikerar det att:

Hulks nya Tren är verkligen Tren (men jag körde inte länge nog för att känna av det).
Hulks gamla Tren (20ml vialerna) var Testo.

OM det nu stämmer, så är det ändå tråkigt att betala för 40 ml Tren och få Testo istället med tillhörande biverkningar (hatar att ligga högt på Testo, aromatiserar mycket och får problem med knölar, libido och akne).

Nån som kört Hulks gamla 20ml Tren E alldeles innan han bytte kokare och kan ge lite feedback?
2017-05-06, 17:33
Medlem
Blindtarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Har funderat lite. När jag körde nya kokarens Tren (10ml vial) samtidigt som gamla (20ml vial) så gick östrot upp trots Adex. OM nu Tren kan synas som Östro på blodprov så indikerar det att:

Hulks nya Tren är verkligen Tren (men jag körde inte länge nog för att känna av det).
Hulks gamla Tren (20ml vialerna) var Testo.

OM det nu stämmer, så är det ändå tråkigt att betala för 40 ml Tren och få Testo istället med tillhörande biverkningar (hatar att ligga högt på Testo, aromatiserar mycket och får problem med knölar, libido och akne).

Nån som kört Hulks gamla 20ml Tren E alldeles innan han bytte kokare och kan ge lite feedback?

Jag har kört bägge dem gamla (20ml) dem fungerade helt klart, men deras nya 10ml är en klass för sig, riktigt bra som majoriteten säger, säkert därför folk blir irriterade av att läsa vad du skriver. Att se du skriver svea och att det "nya bm" dunder märket är "10ggr bättre" blir bara ren trams. För håller med samtliga jag pratat med och läser att den känns fan överdoserad nästan.

Kanske fick du fel vialer första vänden(dem 20ml) så fick du säkert en dunder vial 10ml som du smutsar sönder som hulken ABSOLUT inte förtjänar.

Ganska roligt oxå att du skriver att du vet dem 20ml du hade var testot och skit men ändå fortsätter du att köra 2ml av dessa ihop med 1ml(10ml vial) av den nya du fick pga dessa var skit. För att sedan skriva den nya är skit också, hör du inte själv hur fan du resonerar? Då körde du alltså 1ml tren av hulken men säger du låg på 3ml. (för du visste ju att dem gamla testo)

alltså låg du på 1m tren i veckan och hade tren effekter/bieffekterr. Då kanske du fattar att den är bra!

så ja den sköt förmodligen iväg för det var riktigt tren du fick i dig trots adex.
Tog du blodprovet samma veckan du lämnade omdöme också eller? 1-2stick för sedan röda?

nu skriver du "jag körde inte länge nog för att känna" men du har lämnat flera inlägg här om hur kass den var...

Trenet är grymt! keep it up risk!

Mvh
Senast redigerad av Blindtarm 2017-05-06 kl. 17:44.
2017-05-06, 18:02
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blindtarm
Jag har kört bägge dem gamla (20ml) dem fungerade helt klart, men deras nya 10ml är en klass för sig, riktigt bra som majoriteten säger, säkert därför folk blir irriterade av att läsa vad du skriver. Att se du skriver svea och att det "nya bm" dunder märket är "10ggr bättre" blir bara ren trams. För håller med samtliga jag pratat med och läser att den känns fan överdoserad nästan.

Det har jag ALDRIG skrivit. Jag TROR att Hulks utskickare/kokare klantade sig och gav mig Testo istället för Tren första gången. Därför är det väl självklart att även Sveas skit-Tren är bättre Tren än Testo!

Citat:
Kanske fick du fel vialer första vänden(dem 20ml) så fick du säkert en dunder vial 10ml som du smutsar sönder som hulken ABSOLUT inte förtjänar.

Smutsar sönder? Jag har tagit 8ml från den nya och kände inte ett piss.

Citat:
Ganska roligt oxå att du skriver att du vet dem 20ml du hade var testot och skit men ändå fortsätter du att köra 2ml av dessa ihop med 1ml(10ml vial) av den nya du fick pga dessa var skit. För att sedan skriva den nya är skit också, hör du inte själv hur fan du resonerar? Då körde du alltså 1ml tren av hulken men säger du låg på 3ml. (för du visste ju att dem gamla testo)

Nej, jag TRODDE att den gamla var en Testo/Tren mix, så varför inte använda upp den tillsammans med riktigt Tren och få en 1:2 ratio?

Citat:
alltså låg du på 1m tren i veckan och hade tren effekter/bieffekterr. Då kanske du fattar att den är bra!

NEJ, INGA Tren effekter/bieffekter. Lite svettningar och irritation får jag på Testo också. En jävla trötthet fick jag på köpet - brukar jag INTE få på Tren.

Citat:
så ja den sköt förmodligen iväg för det var riktigt tren du fick i dig trots adex.

Kanske! Kanske inte! Svårt att bedöma, jag försöker vara schysst och ärlig eftersom jag inte är 100% säker.
Citat:
Tog du blodprovet samma veckan du lämnade omdöme också eller? 1-2stick för sedan röda?

Nej, har tagit 8ml av nya vialen - struntade i det sista och kör ett annat märke nu, kände av det på en vecka. Samtidigt började jag köra 2,5 mg Letro ed, det kan ha påverkat. Jag vet ju inte vad fan jag har haft i kroppen!

Till sist:

Sluta med den överlägsna kaxiga snorungeattityden. Jag har varit 100% ärlig och jag fick även ett bra intryck av Hulk Store i mailkontakten där det kändes som att han ville lösa det hela. Sedan är faktumet att jag inte kände ett piss på varken gamla vialerna eller nya. Om det nu var Testo i dom gamla så kanske Testot gick i taket och aromatiseringen har spökat så pass att jag inte kände av den nya heller (om det nu var Tren). Jag försöker hitta en förklaring och som sagt - jag har varit 100% ärlig och är INTE ute efter att smutskasta någon.
2017-05-06, 18:09
Medlem
thebandit777s avatar
Det börjar bli tröttsamt det här. Jag förstår att ni har er favoritshop och att han är världens bästa kille som har 1000mg prepp i varje ml och donerar miljoner till Barncancerfonden.

Innebär det att han är ofelbar och att jag är en lögnare? Nja, tveksamt va?

Jag är alltså:

Ett troll.
Boostar upp mitt eget Östro till skyhöga nivåer, tar blodprov - enbart för att smutskasta.
Använder mitt gamla stabila Flashbackkonto sedan många år tillbaka för att? Ja vadå? Hitta på skit om en shop?

Skärpning för fan. Är alla preppare som skriver här runt 20 och efterblivna?
2017-05-06, 18:43
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det börjar bli tröttsamt det här. Jag förstår att ni har er favoritshop och att han är världens bästa kille som har 1000mg prepp i varje ml och donerar miljoner till Barncancerfonden.

Innebär det att han är ofelbar och att jag är en lögnare? Nja, tveksamt va?

Jag är alltså:

Ett troll.
Boostar upp mitt eget Östro till skyhöga nivåer, tar blodprov - enbart för att smutskasta.
Använder mitt gamla stabila Flashbackkonto sedan många år tillbaka för att? Ja vadå? Hitta på skit om en shop?

Skärpning för fan. Är alla preppare som skriver här runt 20 och efterblivna?

Jag tycker att det är riktigt bra av dig att du kritiserar märket, även om du går på känsla. Jag litar mer på vad du (kunden) har att säga än försäljaren. Du har dessutom varit medlem på Flashback i 10 år och skrivit 2000+ inlägg, vilket är meriterande. Riktigt löjligt att vissa idioter ska kasta skit på dig när du delar med dig av dina upplevelser. Vill man bara läsa "grönt som gräset"-recensioner kan man gott hålla sig till HB.
2017-05-06, 18:53
Medlem
Blindtarms avatar
Ja precis det jag menar bandit att du kanske fick fel vialer dem gamla(första gången). Så fick du den nya då låg du bara på 1ml tren i veckan, Det jag ville påpeka var att du nog var snabb att röda den nya batchen (10ml) men du fortsatte ju med dem gamla och trodde det var tren i när tex packaren kanske råkat skicka dig fel vialer.

Ja jag står fast vid att den nya är riktigt bra skiter i vilken shop den kommer ifrån, vi alla säger Vad vi vet och upplever. Men klart man tar dig lite trollig när du kommer i nya försvar hela tiden du skrev ju tydligt några inlägg upp

saxat: (men jag körde inte länge nog för att känna av det)"

Så lät det inte i inläggen tidigare var det jag påpekade.
2017-05-06, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Jag tycker att det är riktigt bra av dig att du kritiserar märket, även om du går på känsla. Jag litar mer på vad du (kunden) har att säga än försäljaren. Du har dessutom varit medlem på Flashback i 10 år och skrivit 2000 inlägg, vilket är meriterande. Riktigt löjligt att vissa idioter ska kasta skit på dig när du delar med dig av dina upplevelser. Vill man bara läsa "grönt som gräset"-recensioner kan man gott hålla sig till HB.

Saken handlar väl snarare om att han är den ENDA som kritiserar märket, medans andra får sänka dosen för dom pallar den inte. Då spelar det fan ingen roll hur många fbinlägg man har. E-penis deluxe.

Kolla runt lite på alla forumen, inte bara här. Finns bara hyllningar om nya batchen. Inte en negativ kommentar nånstans. Vem litar man då på?
Senast redigerad av cSk666 2017-05-06 kl. 20:05.
2017-05-06, 20:03
Medlem
Citat:
Ja precis det jag menar bandit att du kanske fick fel vialer dem gamla(första gången). Så fick du den nya då låg du bara på 1ml tren i veckan, Det jag ville påpeka var att du nog var snabb att röda den nya batchen (10ml) men du fortsatte ju med dem gamla och trodde det var tren i när tex packaren kanske råkat skicka dig fel vialer.

Ja jag står fast vid att den nya är riktigt bra skiter i vilken shop den kommer ifrån, vi alla säger Vad vi vet och upplever. Men klart man tar dig lite trollig när du kommer i nya försvar hela tiden du skrev ju tydligt några inlägg upp

Han kovände fint efter Grafikkorts inlägg.
2017-05-06, 21:48
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Saken handlar väl snarare om att han är den ENDA som kritiserar märket, medans andra får sänka dosen för dom pallar den inte. Då spelar det fan ingen roll hur många fbinlägg man har. E-penis deluxe.

Kolla runt lite på alla forumen, inte bara här. Finns bara hyllningar om nya batchen. Inte en negativ kommentar nånstans. Vem litar man då på?

På HB tystas negativ kritik, så jag tycker inte att det forumet är det minsta tillförlitligt. De skiter blanka fan i om konsumenterna trycker i sig matolja eller underdoserat testosteron och förstör sin egenproduktion i onödan, så länge de håvar in stålar. Riktiga kräk är vad de är.
2017-05-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
På HB tystas negativ kritik, så jag tycker inte att det forumet är det minsta tillförlitligt. De skiter blanka fan i om konsumenterna trycker i sig matolja eller underdoserat testosteron och förstör sin egenproduktion i onödan, så länge de håvar in stålar. Riktiga kräk är vad de är.

Kika lite i produkttråden superman så ser du att allt inte tystas ner. Svea vet jag att dom daltar med. Finns även BM.
Senast redigerad av cSk666 2017-05-06 kl. 22:00.
2017-05-06, 23:28
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:

Du klipper och klistrar så att meningen ändrar sin betydelse. Låg nivå.

Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Han kovände fint efter Grafikkorts inlägg.

Kovände? Han gav ju informationen att Tren eventuellt kan synas som östro på blodprov. Då är jag inte 100% säker längre (bara 95%).

Sluta tramsa nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in