2018-01-17, 08:02
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
En snubbe här fick bevisligen matolja i sina testo vialer nyligen enligt hans werlabs test. Blir ju svårt att ta någon annans ord för att det är kvalitetsgrejer när labb test säger något annat.

Har aldrig köpt därifrån så jag vet inte själv men kan inte vara så svårt att förstå att man som konsument blir skeptisk

"En snubbe här"? Ja man blir ju lite skeptisk som du säger.
2018-01-17, 15:26
Medlem
Bra tryck i dbollarna!
2018-02-05, 17:56
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeThinker
En snubbe här fick bevisligen matolja i sina testo vialer nyligen enligt hans werlabs test. Blir ju svårt att ta någon annans ord för att det är kvalitetsgrejer när labb test säger något annat.

Har aldrig köpt därifrån så jag vet inte själv men kan inte vara så svårt att förstå att man som konsument blir skeptisk
Jag köpte i december därifrån, vet inte vad batchen heter men den kom utan etiketter och var udner deras rea de hade. Den teston är riktigt bra, dock lite trög så går inte så bra att trycka med orange nål som jag föredrar.
Har inte gjort något test men var tvungen att köra 25 mg Exemestane ed (körde test @ 700-800 mg ew) för att hålla ned östrogenet. Min Exemestane är från apotek.
2018-02-27, 20:20
Medlem
Blindtarms avatar
Potent tren E AS FUCKT! ännu bättre än tidigare batch även då vart jag sjukt nöjd. Så det är roligt!
Oxarna är snuskigt potenta med!
2019-05-12, 18:12
Medlem
Mumbuulus avatar
Kör 700mg EQ + 350mg testo e5d och har satt 3 stick med första sticket frontat dubbel dos.
Har fått Grymt tryck redan. Kastar in oxarna snart dem vet man ju är att helvetes ös i
2019-06-08, 11:42
Medlem
tj.s avatar
Låses p.g.a. missbruk. Se förklaring här: (FB) Drogshoppar - Dopningspreparat (Läs första inlägget!)
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in