Du klipper och klistrar så att meningen ändrar sin betydelse. Låg nivå.
Kovände? Han gav ju informationen att Tren eventuellt kan synas som östro på blodprov. Då är jag inte 100% säker längre (bara 95%).
Sluta tramsa nu.
Precis! Kan visa som östro. Men inte säkert att det alltid gör det. beror på testmetod eller nåt sånt. Men KAN visas som östro. Men som sagt. ska se hur jag upplever hans tren E så.
Saken handlar väl snarare om att han är den ENDA som kritiserar märket, medans andra får sänka dosen för dom pallar den inte. Då spelar det fan ingen roll hur många fbinlägg man har. E-penis deluxe.
Kolla runt lite på alla forumen, inte bara här. Finns bara hyllningar om nya batchen. Inte en negativ kommentar nånstans. Vem litar man då på?
Har själv aldrig testat Hulks prepp så vågar inte uttrycka mig om huruvida det funkar, men han är inte den enda som har kritiserat märket.
Om du och alla andra som försvarar märket så starkt hade varit lika aktiva på kurraporterna som ni är här på dopingspreparat hade ni nog sett att han inte är den enda.
Jag kan ju i för sig underlätta er sökning.
Man lär sig den hårda vägen, kurrapport/PCT
Ålder
26
PCT (21 dagar efter sista decan)
novla 40/40/20/20
clomid 50/50/20/20
aromasin 12,5mg e3d
caber 0,25mg e3d (2-3v)
Väljer att kliva av kuren och ladda om till hösten.
Förhoppningsvis orkar jag hålla igång rapporten tills nästa kur.
I skrivande stund är jag väldigt besviken och mår halvbra.. tur att man gjorde ett test ändå å fick svar på varför man inte mått som en gud som under tidigare kur utan känt sig som 80-årig gubbe..
mvh
Ni kan ju PMa killen och fråga vilket märke det rör sig om, så lär ni se att märket har fler kritik än ni tror..
Sist men inte minst - Jag försöker inte smutskasta Hulks prepp med mitt inlägg, men ni som har förlorat massa hjärnceller pga all kurande verkar ju inte förstå att alla märken och produkter får mer eller mindre kritik oavsett hur bra märket än är. Detta i sin tur betyder INTE att folk som kommer med lite kritik ljuger eller trollar. Alla omdömen bör tas med en nypa salt, bra som dåligt.
Sen bör man ju även lägga större vikt på hur shopen sköter kritiken, som i detta fall kompenserade thebandit. Detta ger ju ett seriöst intryck av shopen som tar all kritik på allvar och försöker gottgöra sina kunder.
Förstår att de flesta som kommenterar här är massa tonåringar som tror att 10kg ökning i vikt på några veckors dboll kur är rent muskelmassa och själva preppet är skickad från gud, men ni andra som har flera års erfarenheter av AAS - skärp er lite förfan och se den stora bilden.
Utöver din quote så va det där det största svamlet jag nånson läst. Enbart massa löst antagandet av vilka människorna som sitter här är. Blir man som dig av att spela pokemon go hela dagarna?
Hulks testo e 300 har jag sett ett mindre imponerande prov på. Men det va långt över denna killes nmol. Dock så är det Trennet vi febrilt disskuterar här.
Alla "producenter" kan få dåliga råvaror ibland pga kineserna även vill vinna mer. Men jag har kört risks prepp sen 2012 till och från och har alltid fått legit produkter.
Vad jag ser så har alltid risk gjort rätt för sig och kompenserat sina kunder om dem har fått en "dålig" batch.
Jag själv ligger nästan alltid på tren och kan gott och väl säga att skillnaden mellan den gamla 20ml vialen (gamla kokarens) tren e och den nya 10ml vialen (nya kokarens) är två helt olika klasser för sig.
Har aldrig fått såna här "bieffekter" av 2.5ml tren e innan vilket tyder på att antagligen är det här trenet överdoserat eller så är det rättdoserat och alla andra underdoserar sitt tren, eller helt enkelt får dåliga råvaror.
Med tanke på diskussionerna kring tren e kommer jag göra en snabb utvärdering om tren a.
Jag är MYCKET mer irriterad på ingenting, speciellt i trafiken.
Många nätter vaknar jag oftare än vanligt för att behöva gå och pissa. (Jag kanske pissar istället för att svettas? )
Styrkan har gått lite upp trots superhård diet.
Ådrigare, känner mig hårdare.
Lite mer pump än vanligt
Eftersom jag aldrig åkt på trenhosta så vet jag inte riktigt om jag kan spika att det är tren. Jag kör nämligen testo P och mast till samt dietar väldigt hårt och det kan säkert bidra till vissa av mina upplevelser.
Med tanke på diskussionerna kring tren e kommer jag göra en snabb utvärdering om tren a.
Jag är MYCKET mer irriterad på ingenting, speciellt i trafiken.
Många nätter vaknar jag oftare än vanligt för att behöva gå och pissa. (Jag kanske pissar istället för att svettas? )
Styrkan har gått lite upp trots superhård diet.
Ådrigare, känner mig hårdare.
Lite mer pump än vanligt
Eftersom jag aldrig åkt på trenhosta så vet jag inte riktigt om jag kan spika att det är tren. Jag kör nämligen testo P och mast till samt dietar väldigt hårt och det kan säkert bidra till vissa av mina upplevelser.
En person som säger den är crap... så blir folk paranoida.
Kört samma tren A som dig, den är grym!.. Självklart pissar du mkt mer nu när du börjat på hårddiet då vätskan släpper helst med mast osv..
Vad för märke kör du på masten och proppen?
Är det 10ml tren A vialer ifrån hulk du har så har du inget att oroa dig för! var bra klös i dessa!
Mvh
Senast redigerad av Pberg 2017-05-09 kl. 19:23.
En person som säger den är crap... så blir folk paranoida.
Kört samma tren A som dig, den är grym!.. Självklart pissar du mkt mer nu när du börjat på hårddiet då vätskan släpper helst med mast osv..
Vad för märke kör du på masten och proppen?
Är det 10ml tren A vialer ifrån hulk du har så har du inget att oroa dig för! var bra klös i dessa!
Mvh
Jag delade bara med mig av vad jag känt, det jag skrev var ju bra saker egentligen som skulle kunna tyda på att det är tren!
Mast är tiger pharma och proppen är också hulk, 10ml vial! Orolig är jag inte