2013-11-25, 19:27
Medlem
sedans avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
2013-11-25, 20:46
Medlem
chebmamis avatar
Någon som har några negativa erfarenheter eller hört något dåligt om detta märke? Känns som att man bara hör bra grejer om hulklab's prepp. Funderar på att köra på detta märke framöver.

Hört att deras 50mg dbollar ska vara överdoserade till 62,5mg, men det får man väl ta med en nypa salt dock.
2013-11-25, 21:23
Medlem
juicejunkys avatar
Jag har använt deras Tren e och deras Winnar! Mycket nöjd med bägge! Vill till o med säg att det är det bästa jag testat! Dvs Tren e och Winnar.
2013-11-25, 21:50
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juicejunky
Jag har använt deras Tren e och deras Winnar! Mycket nöjd med bägge! Vill till o med säg att det är det bästa jag testat! Dvs Tren e och Winnar.

Vilka andra märken har du testat?
2013-11-25, 22:05
Medlem
juicejunkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Vilka andra märken har du testat?
Första gången jag körde på Tren e, har kört tren a på flera märken...de jag kommer ihåg är Serritex och Diamond.
Winnar har jag kört en del genom åren, en del fabrikat i början jag inte kommer ihåg namnet på, men annars har det varit Genesis, Alpha Pharma...kommer faktiskt inte håg fler märken.
2013-11-25, 22:14
Medlem
civilpolisens avatar
Är hulk lab bra om man vill veta vad man får? varken för mycket eller för lite.
2013-11-25, 22:50
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Någon som har några negativa erfarenheter eller hört något dåligt om detta märke? Känns som att man bara hör bra grejer om hulklab's prepp. Funderar på att köra på detta märke framöver.

Hört att deras 50mg dbollar ska vara överdoserade till 62,5mg, men det får man väl ta med en nypa salt dock.

Nu är jag långt ifrån någon expert på dbol, men min tanke är så här.

Hulk har absolut i 62.5 mg av sin råvara i tabs, jag har ingen anledning att misstro dem då massor med människor får bra resultat på deras prepp. Men att det skulle vara 62.5mg 100% rent methandro i tabsen håller jag gör mycket otroligt.

De flesta skulle balla ur totalt på de mängderna, med näsblod, huvudvärk, extrem pump och trötthet. Man får tänka på att det motsvarar 12 klassiska ryssfemmor, en ansenlig dos även för galningar som Ricky Bruch på sin tid :-)

Dock, Hulklab levererar säkerligen, skulle jag köpa dbol nu skulle jag välja mellan dem o alpha pharma
2013-11-25, 23:06
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Nu är jag långt ifrån någon expert på dbol, men min tanke är så här.

Hulk har absolut i 62.5 mg av sin råvara i tabs, jag har ingen anledning att misstro dem då massor med människor får bra resultat på deras prepp. Men att det skulle vara 62.5mg 100% rent methandro i tabsen håller jag gör mycket otroligt.

De flesta skulle balla ur totalt på de mängderna, med näsblod, huvudvärk, extrem pump och trötthet. Man får tänka på att det motsvarar 12 klassiska ryssfemmor, en ansenlig dos även för galningar som Ricky Bruch på sin tid :-)

Dock, Hulklab levererar säkerligen, skulle jag köpa dbol nu skulle jag välja mellan dem o alpha pharma

Haha ja, det är säkert bullshit men en del säger ju att det är sant. Men vad fan är det i dessa 62,5mg då om dem själva påstår det? Om du säger att det omöjligt kan vara 100% rent methandro i.

50mg hulklab dboll gör nog susen, jag körde 20-25mg dboll ed från något UG-lab också för några årsedan och fick heeelt sjuka resultat, antagligen var det ganska bra doserat.
2013-11-25, 23:29
Medlem
Jag ska lägga en beställning på dessa bollarna inom någon månad o kommer att testas till våren, återkommer då. Ska bli kul o jämföra med tdp som jag körde med en gång i tiden som va riktigt vassa!
2013-11-26, 21:46
Medlem
Skallpan2s avatar
Någon input om deras testo och deca?
Ska själv på det nästa månad
2013-11-26, 21:47
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dundergossen
Jag ska lägga en beställning på dessa bollarna inom någon månad o kommer att testas till våren, återkommer då. Ska bli kul o jämföra med tdp som jag körde med en gång i tiden som va riktigt vassa!

Nice, inte omöjligt att man själv testar. Hoppas deras prepp fortsätter att hålla bra standard nu när de startat om.
2013-11-27, 10:54
Medlem
Bombardinis avatar
Hulkens Testo C är totalt smärtfri för mig. Den gör absolut det den ska.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in