Citat:

Ursprungligen postat av 
Sommarsemestern

Jag tror inte du sagt att du var orolig. Det var min tolkning. Men uppenbarligen fann du något negativt med det hela. Vilket är ett mer passande ord?

Du är en riktigt hal jävel du, nu förvränger du innehållet i inläggen igen. 
Sanningen är att du körde med 
en ren lögn, jag hade ö.h.t. inte tagit upp något om någon flytt av huvudförhandlingen innan åklagaren blev sjukskriven! 
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Sommarsemestern

Det som gör teorin plausibel är styrkan i indiciekedjan. Brist på andra sannolika alternativ. Hur många som hovrätten vill avfärda innan Kaj Linna kan dömas en andra gång vet inte jag.
För en gångs skull använder du dig av korrekt terminologi. Högsta domstolen har bedömt att huvudvittnet är <mindre trovärdig nu än då det begav sig>. Något annat har Högsta domstolen inte sagt.

Och det fortsätter i samma anda. Du svarar fortfarande med nonsenssvar. Det finns INGET i den indiciekedja som åklagaren lade fram/lägger fram som säger att det måste vara någon ur den "mindre kretsen" som är skyldig. Finns det något sånt så skriv då vad det är för det är det jag frågar dig om men som du hela tiden undviker att svara på. 
Att indiciekedjan i sig är nonsens är en annan sak, indiciekedjan är skapad för att sätta dit Linna. De övriga 3 (2 enligt dig) är endast en fasad för just det ändamålet, därmed inte sagt att de inte är inblandade, MV är det garanterat. 
Finns hur många sannolika alternativ som helst där någon annan kan vara inblandad.