2017-02-19, 09:11
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Jag har bara en och han är så jävla bra att jag behåller honom. Lirat 4 matcher nu iofs bara med honom bredvid Fif Higuain i en 4312. Icardi har gjort 5 mål Higuain 0.

Kör också Icardi i mitt serie a-lag och visst är han bra! Beroende på prisutvecklingen idag ska jag besluta hur jag gör. Sticker han upp mot 150k (kommer inte hända men drömma går ju) så säljer jag av honom. 4 ska säljas senast imorgon oavsett.
Citera
2017-02-19, 10:04
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Vad menar du med WL-schemat? Nu är det ju PL och nästa La liga/Bundesliga.

Tror ni Lacazette får upgrade? Sjukt sur att jag gjorde hans SBC rätt dyrt, har ju dykt sen hans motm-kort kom ut.

Edit: skrev fel liga.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-02-19 kl. 10:19.
Citera
2017-02-19, 10:15
Medlem
La liga + Bundesliga
Citera
2017-02-19, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Kör också Icardi i mitt serie a-lag och visst är han bra! Beroende på prisutvecklingen idag ska jag besluta hur jag gör. Sticker han upp mot 150k (kommer inte hända men drömma går ju) så säljer jag av honom. 4 ska säljas senast imorgon oavsett.

Bara för det gjorde ju Higuain 5 mål i nästa match

Nu vetifan tror endå jag säljer honom ikväll och tänkt köpa en Dybala ikväll han komer säkert paniksäljas om han får wup. Kan alltid också försöka med det gamla tricket att snipa in en 86 Dybala för samma pris som 85:an.
Citera
2017-02-19, 10:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vad menar du med WL-schemat? Nu är det ju PL och nästa La liga/Bundesliga.

Tror ni Lacazette får upgrade? Sjukt sur att jag gjorde hans SBC rätt dyrt, har ju dykt sen hans motm-kort kom ut.

Edit: skrev fel liga.

WL-kvalet imorgon kräver.. 7 st den serie a om jag minns rätta. 7 från ligue 1 på onsdag. Min spekulation är att winter upgrades följer wl-schemat.
Citera
2017-02-19, 11:00
Medlem
Hallå!

Hur länge håller WL på? Så jävla typiskt, jag kvalade in för första gången nu till denna helg. Självklart spenderas helgen på landstället. Hinner man spela ca 10 matcher ikväll bara för att..?

Tack
Citera
2017-02-19, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke
Nu tar jag en paus från FUT!

Från att ha kvalat in till WL varje vecka. Snittat typ 21-25 vinster varje gång.

Sååå lyckades jag med hela 2 vinster på 15 matcher i WL denna gång!!! Ingenting gick min väg absolut ingenting.

Spelarna springer i varann, dom är jävligt sega så det knappt går att vända sig med bollen,
skotten hamnar lite överallt förutom på/i mål! Allt medan moståndarna gör åttor runt mina ytterbackar och gör mål från allt möjliga vinklar!!

Huserar i division 2 och 3 för övrigt så helt off är man inte.
Jag är i division 1-2 och när jag kör weekend league då kommer jag inte ens till Guld 3...
Citera
2017-02-19, 11:09
Medlem
Alla dessa kortuppdateringar. Uppdateras ens kort man redan äger? Eller man måste köpa de nya?
Citera
2017-02-19, 11:26
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
WL-kvalet imorgon kräver.. 7 st den serie a om jag minns rätta. 7 från ligue 1 på onsdag. Min spekulation är att winter upgrades följer wl-schemat.
Aha du menar så. Har två lag jag byggt just runt kvalet (hade alla i klubben sen innan ändå) för spelar aldrig WL men ska börja nu. Kan gå upp via divison (behöver 6p på 4 matcher) också om jag inte förstör den chansen återigen.

Själv gissar jag på Ligue 1 ikväll pga. att franska ligorna kommer efter engelska när man söker spelare. Men det är en ren gissning.
Citat:
Ursprungligen postat av notbiggie
Alla dessa kortuppdateringar. Uppdateras ens kort man redan äger? Eller man måste köpa de nya?
Om du äger ett vanligt guldkort t.ex så kommer inte det uppdateras, kommer finnas två olika guldkort då (det gamla ges inte längre ut i paket) Samma gäller nedgraderingarna så t.ex. Terry var 84 förut och nu 82. De som har 84-kortet har alltså bättre kort än de som nu kommer i paket. Coutinho som blev uppgraderad blev LW så hans gamla kort som är CAM fortsätter vara CAM men han kommer inte släppas mer som CAM (om han inte får IF eller annat specialkort som det).

IF/OTW/SBC-kort kan uppdateras om ratingen är samma som det första IF-kortet.

Edit: svårt att förklara men hoppas du förstår
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-02-19 kl. 11:38.
Citera
2017-02-19, 11:51
Medlem
Förlorar alltid den jävla fitt draften i finalen mot dåliga snorungar som jag hade spöat skiten ur i WL eller div 1 hatar skiten frustrerande o spela bugg draft men sitter inte på nåt jävla lag för tillfället.

Priserna för 3 vinster är ju också ett jävla skämt 3 spelare av guld o resten skit NON rare snåla EA
Citera
2017-02-19, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Vad skulle ni bygga för lag för 1,5 milj? BPL eller La Liga? Eller någon som har någon skön hybrid där serie A är utesluten, men alla andra ligor funkar?! Tack på förhand

Jag bytte nyligen till ett hybrid-lag med majoriteten La Liga-spelare. Jag upplever att de bästa spelarna är mer prisvärda i La Liga än i BPL.
Citera
2017-02-19, 12:36
Medlem
NativeTongues avatar
Packade nyss IF Gabbiadini! Frågan är då om man bör sälja nu eller hålla sig kall? Jag är lite inne på att chilla, då han borde vara mer värd än de 28 000 som han går för just nu på Xbox 360?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in