2017-02-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarlbroMan
Har en serie a elva redan och en Bundesliga som jag vill byta ut.

Den här hade jag själv kört.
https://www.futbin.com/17/squad/1883748

Edit:Lite fel citerat men grym trupp
Citera
2017-02-18, 23:21
Medlem
SIF Sokratis ligger på 140k bin nu. Tror ni han stiger?
Citera
2017-02-18, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
Happ nu blir de en paus ett tag. 17-9... Finns några matcher jag ska vinna utav de 9 förlusterna men ändå nöjd. Första WL sen nyår typ. Sissoko är ett monster på CM, herrejävlar...

Hur går de för er ?
Har inte heller kört på jättelänge. Har 15-10 just nu, 90% av alla kör så jävla tråkigt, shield shield shield, spring spring spring med Vardy....
Citera
2017-02-18, 23:48
Medlem
Funderar att testa 3 backslinje.

Vad tror ni om detta lag? Några förändringar som man kanske borde göra?

https://www.futbin.com/17/squad/1884311
Citera
2017-02-19, 00:07
Medlem
Storepojkes avatar
Nu tar jag en paus från FUT!

Från att ha kvalat in till WL varje vecka. Snittat typ 21-25 vinster varje gång.

Sååå lyckades jag med hela 2 vinster på 15 matcher i WL denna gång!!! Ingenting gick min väg absolut ingenting.

Spelarna springer i varann, dom är jävligt sega så det knappt går att vända sig med bollen,
skotten hamnar lite överallt förutom på/i mål! Allt medan moståndarna gör åttor runt mina ytterbackar och gör mål från allt möjliga vinklar!!

Huserar i division 2 och 3 för övrigt så helt off är man inte.
Citera
2017-02-19, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke

Från att ha kvalat in till WL varje vecka. Snittat typ 21-25 vinster varje gång.

Sååå lyckades jag med hela 2 vinster på 15 matcher i WL denna gång!!! Ingenting gick min väg absolut ingenting.

Spelarna springer i varann, dom är jävligt sega så det knappt går att vända sig med bollen,
skotten hamnar lite överallt förutom på/i mål! Allt medan moståndarna gör åttor runt mina ytterbackar och gör mål från allt möjliga vinklar!!

Feel you! Jag brukar vinna div 1 för det mesta och kommer väl sluta på max 25 vinster denna rundan...
Citera
2017-02-19, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke

Har gått helt kasst för mig med. Spelat nästan varje WL och hamnat på 25-30. Har haft minst 2 stolp skot varje match och dominerat dom mesta men får det verkligen inte att fungera. Såna skit mål man åker på hela tiden. Värsta va väl när jag hade 25 skott 20 på mål han 5 och 3 på mål. Förlorade 4-3.... bra att man inte skjuter men får mål endå
Senast redigerad av laxus 2017-02-19 kl. 00:31.
Citera
2017-02-19, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perzoonify
SIF Sokratis ligger på 140k bin nu. Tror ni han stiger?

Japp han ska upp mer, WL Bundesliga+ laliga nästa helg, finns säkert dom som tror på uppgrade också men han ska upp oavsett.

Siktar på 160-170 har 35 st
Citera
2017-02-19, 01:24
Medlem
EnLitenFryss avatar
Ni som lirar serie A, förklara för mig varför TIF Icardi är så billig. 87 overall, riktigt fina stats. Har jämfört honom mer Higuain och tycker TIF Icardi ser klart vassare ut än Higuains IF, likvärdig med Higuains SIF och snäppet sämre än Higuains TIF. Icardi är sämre på långbollar, crossing och frisparkar (men båda är dåliga), inget som betyder något. Båda har 4 weak foot, dåliga skill rating... vad är det som gör att Higuain är så mycket dyrare? Work rates? Overall? Tänker att det är dessa herrar plus Dybala som är sexigast för serie a.

Med tanke på att Icardi troligen har en upgrade på g borde hans pris vara uppe där med SIF Higuain. (150k). Nu ligger det på hälften av det.

Sitter på 10st köpta för i snitt 55k. Med tanke på att priset gått upp 20k säljer jag hälften för att inte gå miste om profit. Men ändå, tycker han borde vara mycket dyrare.
Citera
2017-02-19, 07:17
Medlem
Raxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ni som lirar serie A, förklara för mig varför TIF Icardi är så billig. 87 overall, riktigt fina stats. Har jämfört honom mer Higuain och tycker TIF Icardi ser klart vassare ut än Higuains IF, likvärdig med Higuains SIF och snäppet sämre än Higuains TIF. Icardi är sämre på långbollar, crossing och frisparkar (men båda är dåliga), inget som betyder något. Båda har 4 weak foot, dåliga skill rating... vad är det som gör att Higuain är så mycket dyrare? Work rates? Overall? Tänker att det är dessa herrar plus Dybala som är sexigast för serie a.

Med tanke på att Icardi troligen har en upgrade på g borde hans pris vara uppe där med SIF Higuain. (150k). Nu ligger det på hälften av det.

Sitter på 10st köpta för i snitt 55k. Med tanke på att priset gått upp 20k säljer jag hälften för att inte gå miste om profit. Men ändå, tycker han borde vara mycket dyrare.

Kan inte prata för nån annan, men jag blir tveksam för att han är kort för att inte ha high attacking workrates, att han har två star moves och inte så mycket swagger.
Citera
2017-02-19, 07:50
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Kan inte prata för nån annan, men jag blir tveksam för att han är kort för att inte ha high attacking workrates, att han har två star moves och inte så mycket swagger.

Vad är folks optimala workrates för en ST? High/Medium? Måste det vara en flaggstång som Zlatan för att komma undan med sämre workrates?

Det är synd att offensivt huvudspel är så otroligt nerfat i denna upplaga. Annars tror jag Icardis 99 jumping, 99 heading accuracy och 97 finishing hade varit ostoppbart.

-------

Funderar lite på hur jag ska göra med mina fem återstående Icardi. Priset har gått upp ca 20k sen i fredags. Gör profit på ca 16k per kort. Sålt fem som sagt, fem kvar. Troligen får han upgrade ikväll om EA följer WL-schemat, bump till 88.

Men - jag misstänker ändå Mane-reaktionen. Att priset redan nu är på den nivå det kommer vara post-upgrade. IF Mane fick ju sin bump i fredags till 84 och priset har legat kvar på 93k som före upgrade. Det gick till och med ner en sväng mot 85k när folk sålde av. Blir Icardi mot förmodan utan upgrade lär priset störtdyka ner mot 50k.

Hur funderar ni andra med TIF Icardi på hand? Tar ni vinsten nu eller hoppas ni på mer profit post-upgrade ikväll med tanke på WL-kvalet imorgon?
Citera
2017-02-19, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Vad är folks optimala workrates för en ST? High/Medium? Måste det vara en flaggstång som Zlatan för att komma undan med sämre workrates?

Det är synd att offensivt huvudspel är så otroligt nerfat i denna upplaga. Annars tror jag Icardis 99 jumping, 99 heading accuracy och 97 finishing hade varit ostoppbart.

-------

Funderar lite på hur jag ska göra med mina fem återstående Icardi. Priset har gått upp ca 20k sen i fredags. Gör profit på ca 16k per kort. Sålt fem som sagt, fem kvar. Troligen får han upgrade ikväll om EA följer WL-schemat, bump till 88.

Men - jag misstänker ändå Mane-reaktionen. Att priset redan nu är på den nivå det kommer vara post-upgrade. IF Mane fick ju sin bump i fredags till 84 och priset har legat kvar på 93k som före upgrade. Det gick till och med ner en sväng mot 85k när folk sålde av. Blir Icardi mot förmodan utan upgrade lär priset störtdyka ner mot 50k.

Hur funderar ni andra med TIF Icardi på hand? Tar ni vinsten nu eller hoppas ni på mer profit post-upgrade ikväll med tanke på WL-kvalet imorgon?

Jag har bara en och han är så jävla bra att jag behåller honom. Lirat 4 matcher nu iofs bara med honom bredvid Fif Higuain i en 4312. Icardi har gjort 5 mål Higuain 0.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in