Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
WL-kvalet imorgon kräver.. 7 st den serie a om jag minns rätta. 7 från ligue 1 på onsdag. Min spekulation är att winter upgrades följer wl-schemat.
Aha du menar så. Har två lag jag byggt just runt kvalet (hade alla i klubben sen innan ändå) för spelar aldrig WL men ska börja nu. Kan gå upp via divison (behöver 6p på 4 matcher) också om jag inte förstör den chansen återigen.
Själv gissar jag på Ligue 1 ikväll pga. att franska ligorna kommer efter engelska när man söker spelare. Men det är en ren gissning.
Citat:
Ursprungligen postat av
notbiggie
Alla dessa kortuppdateringar. Uppdateras ens kort man redan äger? Eller man måste köpa de nya?
Om du äger ett vanligt guldkort t.ex så kommer inte det uppdateras, kommer finnas två olika guldkort då (det gamla ges inte längre ut i paket) Samma gäller nedgraderingarna så t.ex. Terry var 84 förut och nu 82. De som har 84-kortet har alltså bättre kort än de som nu kommer i paket. Coutinho som blev uppgraderad blev LW så hans gamla kort som är CAM fortsätter vara CAM men han kommer inte släppas mer som CAM (om han inte får IF eller annat specialkort som det).
IF/OTW/SBC-kort kan uppdateras om ratingen är samma som det första IF-kortet.
Edit: svårt att förklara men hoppas du förstår