2017-03-02, 11:44
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Tror samma faktiskt. Typ den jag ville få bekräftad. Och då är det ju Pogboom & Schniderlin(?) som gäller.

Och Pogba har jag ju i ett annat lag.. wellwell. Fitnesskort osv.

Pogba är sjukt bra så kan vara en idé att köra med fitness på honom för att använda han i båda lagen. Men kör du Pogba och Parolo så har du ju två kreativa så kan du ha kvar en av de biffiga på mitten och köra "stay back" på honom.
Citera
2017-03-02, 12:54
Medlem
Har några dilemman inför WL imorgon som jag behöver hjälp med:

1. Griezmann eller IF Ben Yedder på topp i 4321 (som byts till CAM i ett 41212(2))

2. De Gea + Smalling + Walker eller Fährmann TOTGS + Sergio Ramos + De Marcos?

Här har ni hela trupperna jag tänker mig:

Alt 1 https://www.futbin.com/17/squad/2133979
Alt 2 https://www.futbin.com/17/squad/2134052
Citera
2017-03-02, 12:59
Medlem
Nån som har koll på hur SBCerna skulle se ut för Lukaku POTM? Det jag har tänkt är att eftersom det inte finns speciellt mycket bakgrund så kommer det säkert komma en PL SBC med hög rating och säkert några IFs, sen tänkte jag att det kanske skulle kunna komma en belgisk squad med ett Scream-kort, Lukaku är den ända som är belgare med screamkort. Sen är det inte mycket mer som jag kan tänka på just nu...
Citera
2017-03-02, 12:59
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
https://www.futbin.com/17/squad/2134264

Tycks om det laget? Ser väl hyfsat ut? Tänker ha stanna hemma på Parolo och Marchisio. Köpte just in Marchisio ist. för Totti och flyttade upp Bonaventura. Har jag missat något? Nainggolan behövs i ett annat av mina lag så OTW Pjanic gör det ju lite mer ojämnt defensivt men men.
Citera
2017-03-02, 13:03
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Nån som har koll på hur SBCerna skulle se ut för Lukaku POTM? Det jag har tänkt är att eftersom det inte finns speciellt mycket bakgrund så kommer det säkert komma en PL SBC med hög rating och säkert några IFs, sen tänkte jag att det kanske skulle kunna komma en belgisk squad med ett Scream-kort, Lukaku är den ända som är belgare med screamkort. Sen är det inte mycket mer som jag kan tänka på just nu...

Anderlecht, WBA, Chelsea, Everton, högratade PL-kort, PL IF-kort, IF-belgare.

Jag har kort ur alla klubbarna plus 20 st IF Keane köpt för 10k. Skippar IF belgare då de stuckit iväg för mycket. Lukaku skulle kunna vara grym i min PL-elva så jag har inte bestämt vem jag ska ha som striker, får avgöra om jag löser den när den kommer.
Citera
2017-03-02, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Anderlecht, WBA, Chelsea, Everton, högratade PL-kort, PL IF-kort, IF-belgare.

Jag har kort ur alla klubbarna plus 20 st IF Keane köpt för 10k. Skippar IF belgare då de stuckit iväg för mycket. Lukaku skulle kunna vara grym i min PL-elva så jag har inte bestämt vem jag ska ha som striker, får avgöra om jag löser den när den kommer.

Fan, blir riktigt sugen på att förbereda inför det och komma undan så billigt som möjligt. Kan ju bli ett riktigt mäktigt kort! Vad blir det för rating tro? 90-rated? Kör nämligen TIF Lukaku nu och han e äckligt bra. Tog en handfull matcher innan jag lärde mig använda honom bra, har otroligt stor nytta av att spela på hans styrka och använda L2/LT. Och andra sidan, tråkigt att ha en dyr POTM om man sedan vill byta lag... hmmm.

Såg någon video där dem funderar över vilka varianter av SBC's som kan komma.

En PL-elva såklart med en IF eller två.
En belgisk elva med specialkort, finns ju scream, motm, if med mera.
En med hans tidigare klubbar, anderlecht, west brom, chelsea och nuvarande everton

Vad kan det bli mer? Costa som var en dyr POTM hade ju en elva med 8 IF-spelare utan krav på rating eller kemi eller så har jag för mig. Kanske köpa på sig lite discard-ifs.
Citera
2017-03-02, 14:19
Medlem
Vurte3Ns avatar
Jag har köpt på mig 2 stycken fellaini screamcard för 46k styck. Kommer inte bli någon stor förlust affär ifall det ej kommer med i sbcen, men kan stiga kraftigt ifall det krävs. Helt klart värt en chansning.
Citera
2017-03-02, 14:23
Medlem
http://www.futhead.com/17/players/56987/sadio-mane/

87 Manè, någon som kört med honom, är han så sjukt bra som statsen ser ut att vara?
Citera
2017-03-02, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Jag har köpt på mig 2 stycken fellaini screamcard för 46k styck. Kommer inte bli någon stor förlust affär ifall det ej kommer med i sbcen, men kan stiga kraftigt ifall det krävs. Helt klart värt en chansning.

Hoppar nog på det där med, köpa en eller två iaf. Har 400k nu som jag inte vet vad jag skall investera i. Har aldrig investerat inför POTM någon gång tidigare. Kanske är lite sent att hoppa på nu men lär väl stiga lite till.

Måste våga satsa lite nu för det har gått lite trögt med tradingen sista.

Edit. Köpte en MOTM Defour med. 19k.
Senast redigerad av grahnen 2017-03-02 kl. 14:53.
Citera
2017-03-02, 14:50
Medlem
Använder Carrasco 87 rated... Är riktigt besviken! Finns det andra som är bättre för samma peng + 200k?
Citera
2017-03-02, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Använder Carrasco 87 rated... Är riktigt besviken! Finns det andra som är bättre för samma peng + 200k?
SIF Carrasco är klass!

Han skall dock spelas centralt. Fruktat långskott och även duktig på djupet, klinisk avslutare.

Men om han inte passar dig så är väl Neymar det bästa alternativet om du nu är bunden till La Liga. Dock har Neymar kass stamina och physical.
Citera
2017-03-02, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tronic3
http://www.futhead.com/17/players/56987/sadio-mane/

87 Manè, någon som kört med honom, är han så sjukt bra som statsen ser ut att vara?

kör hans OTW, äckligt bra både som winger o striker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in