Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Kan inte prata för nån annan, men jag blir tveksam för att han är kort för att inte ha high attacking workrates, att han har två star moves och inte så mycket swagger.
Vad är folks optimala workrates för en ST? High/Medium? Måste det vara en flaggstång som Zlatan för att komma undan med sämre workrates?
Det är synd att offensivt huvudspel är så otroligt nerfat i denna upplaga. Annars tror jag Icardis 99 jumping, 99 heading accuracy och 97 finishing hade varit ostoppbart.
-------
Funderar lite på hur jag ska göra med mina fem återstående Icardi. Priset har gått upp ca 20k sen i fredags. Gör profit på ca 16k per kort. Sålt fem som sagt, fem kvar. Troligen får han upgrade ikväll om EA följer WL-schemat, bump till 88.
Men - jag misstänker ändå Mane-reaktionen. Att priset redan nu är på den nivå det kommer vara post-upgrade. IF Mane fick ju sin bump i fredags till 84 och priset har legat kvar på 93k som före upgrade. Det gick till och med ner en sväng mot 85k när folk sålde av. Blir Icardi mot förmodan utan upgrade lär priset störtdyka ner mot 50k.
Hur funderar ni andra med TIF Icardi på hand? Tar ni vinsten nu eller hoppas ni på mer profit post-upgrade ikväll med tanke på WL-kvalet imorgon?