2017-02-18, 16:44
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkewk
Jag tror att han får upgrade och även higuain.. samt nån till IF är jag ganska säker på.. båda har varit grymma!
Okej. Hans vanliga är ju redan 85 så räcker med att han uppgraderas till 86 så ökar ju IF/OTW Såg att han fanns med på en del predictions också. Köper en iaf. då jag kan ha han i laget. Lite fegt kanske..
Citera
2017-02-18, 16:59
Medlem
Dembele har 1+1 nu för Dortmund och leder 3-0. Gött att sitta på 2st köpta för 200k. Synd jag inte hade mer $$$ vid tillfället. Har ute dem för 380-390k så hoppas dem inte stiger upp så mycket nu. Ligger på 310k.
Citera
2017-02-18, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Funderar på att köpa OTW Pjanic då han passar in i ett av mina lag. Varför tror du han skulle stiga i pris? Har dålig koll på fotboll irl. Tror du han får upgrade så OTW stiger eller att han kommer få fler IF under de matcher som är kvar?

Jag har två men är lite orolig att han inte ska få up. Varit skadad och de matcher senast han har spelat har man tydligt sett att han spelar halvskadad. Dessutom har Juventus ändrat spelsystem och Pjanic spelar nu mer cdm så egentligen är hans största chans till ny If att han lägger runt hälften av frisparkarna (Dybala andra hälften) Sen känns det ju inte bra när man ser att otw spelare som Kanté tex hans pris gick ner när han fick up. En är absolut bra att köpa för bättre alternativ som cam i serie a finns inte.
Citera
2017-02-18, 18:07
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Jag har två men är lite orolig att han inte ska få up. Varit skadad och de matcher senast han har spelat har man tydligt sett att han spelar halvskadad. Dessutom har Juventus ändrat spelsystem och Pjanic spelar nu mer cdm så egentligen är hans största chans till ny If att han lägger runt hälften av frisparkarna (Dybala andra hälften) Sen känns det ju inte bra när man ser att otw spelare som Kanté tex hans pris gick ner när han fick up. En är absolut bra att köpa för bättre alternativ som cam i serie a finns inte.
Hm. Det jag är orolig för, att priset ska gå ner. Om han inte får WUP tror du priset går ner då också?

Varför har priset på hans OTW sjunkit så mycket senaste tiden?

Har sån jävla otur i säsonger. Skrev ju om det sjuka förra försöket. Nu har jag förvisso 3-3-0 men två av de oavgjorda var matcher jag dominerade men släppte in matchens sista spark
Citera
2017-02-18, 18:25
Medlem
Citat:
Hm. Det jag är orolig för, att priset ska gå ner. Om han inte får WUP tror du priset går ner då också?

Varför har priset på hans OTW sjunkit så mycket senaste tiden?

Har sån jävla otur i säsonger. Skrev ju om det sjuka förra försöket. Nu har jag förvisso 3-3-0 men två av de oavgjorda var matcher jag dominerade men släppte in matchens sista spark

Får han ingen wup tror jag ungefär samma sak som med Baily kommer hända. Först kommer han störtdyka när alla får panik sen kommer han lägga sig på 100-110k
Citera
2017-02-18, 18:30
Medlem
Vad skulle ni bygga för lag för 1,5 milj? BPL eller La Liga? Eller någon som har någon skön hybrid där serie A är utesluten, men alla andra ligor funkar?! Tack på förhand
Citera
2017-02-18, 18:34
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Får han ingen wup tror jag ungefär samma sak som med Baily kommer hända. Först kommer han störtdyka när alla får panik sen kommer han lägga sig på 100-110k
Vad låg han på innan då?

När kommer det fler rating refresh?
Citera
2017-02-18, 18:39
Medlem
Bara jag som tycker det är konstigt att Marcos Rojo inte fick en upgrade? Samt en position change hade ju varit på sin plats...
Citera
2017-02-18, 18:48
Medlem
Citat:
Vad låg han på innan då?

När kommer det fler rating refresh?

Han låg på runt 60 till för en vecka sedan för att gå upp till 70 precis innan wup släptes och nu är han snart uppe i 60 igen men igår kunde du köpt honom för 40k.

Fifan jag sitter och kollar web-appen futbin och live fotboll mer än jag någonsin gjort. Tycker det är det bästa med Fut. Gillar inte att beta med riktiga pengar men tack vara fut har mitt fotbollsintresse kommit tillbaka rejält. Sitter fan och kollar en text-liverapportering från Marseille-Rennes på franska
Citera
2017-02-18, 18:52
Medlem
Happ nu blir de en paus ett tag. 17-9... Finns några matcher jag ska vinna utav de 9 förlusterna men ändå nöjd. Första WL sen nyår typ. Sissoko är ett monster på CM, herrejävlar...

Hur går de för er ?
Citera
2017-02-18, 19:08
Medlem
Nog fler än jag som kommit på att Salahs 87 kort kommer få update. priset gått upp med 50 k sen igår. Tror fan endå han är värd att chansa på. Samma Dybala om man har råd.
Citera
2017-02-18, 19:09
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOffence
Happ nu blir de en paus ett tag. 17-9... Finns några matcher jag ska vinna utav de 9 förlusterna men ändå nöjd. Första WL sen nyår typ. Sissoko är ett monster på CM, herrejävlar...

Hur går de för er ?

Efter mitt senaste gnäll inlägg så låg jag 6-10 och spelade som en kratta. Efter det är jag 10-5 så har två segrar kvar till att klara mig för nästa vecka vilket fick bli målet efter starten man hade. Petade "finlirarna" och kör nu med betydligt tyngre lag, vilket lett till 6-7 raka segrar och firma Lukaku och Bolaise öser in poäng.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in